- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
válasz
Dzsedáj #63618 üzenetére
Valóban rendkívül nehéz dolgunk van nekünk ügyfeleknek is....néha az ott dolgozóknak sem könnyű, mert tudják, mennyire nincsenek tisztában sok mindennel. (gyanítom, hogy az ügyfelek között is elég sok türhe paraszt van persze)
Sok esetben a hozzáálláson múlik sok minden, azt meg nem könnyű megtanulni.
A legrosszabb, ha rájössz, hogy nem értik, mit akarsz mondani, mi a probléma, viszont sok ÜSZ mostanában minden 3. mondatában marketing szöveget nyom, de ezért nem mondok semmit nekik, mert utasításba kapják gondolom.... (Telekomos problémámmal hívtam az ottani ÜSZ-t és 5x kérdezett rá, hogy szeretnék-e új készüléket vásárolni kedvezményesen)Egyébként sajnos sok sötét ember van ebben az országban és azt veszem észre hogy egyre több...
Na ez az a tény, amivel aztán lassan minden területen együtt kell élnünk. Engem komolyan aggaszt, amikor valami komolyabb szakmunkát kell elvégeztetnem itthon annak tudatában, hogy aki jól dolgozik és akar is dolgozni, az már nem itthon teszi ezt.
-
viktorhu
veterán
válasz
Dzsedáj #63618 üzenetére
"Viszont amikor ezt jelzed hogy te már tényleg azért hívtad őket mert már rájöttél, hogy a hiba az ő készülékükben van"
A felhasználók 90%-a ezt mondja, aztán majdnem mindig kiderül, hogy csak azt hitte, hogy mondjuk n-es wifin értendő a gigabites kapcsolat, vagy rossz helyre dugott be egy kábelt stb.
Én hagyom, hogy gyorsan végigmenjenek a scripten, újraindítom a routert neki stb, aztán rátérünk a lényegre.
-
válasz
Dzsedáj #63605 üzenetére
Nekem néha még nehezebb dolgom van, mert akkor küldenek plafonra, mikor töredelmesen bevallom, hogy kár a Windowsos alapvetéseket elkezdenie, mert nem használok olyant...No akkor még azzal is bepróbálkoztak már, hogy ja hát akkor az a baj...nem mennék bele részletekbe, de egyes hölgyemények szerint mit akarok én, ha ilyen ismeretlen valamiket használok (Linux) nem Windowst.
Azt megértem, amit a kolléga mond, hogy van egy standard válasz sor nekik, de ha van pár bit agya, hamar rájön, hogy valaki már túl van Erzsi nagymama szintjén és nem érdemes biflázni ugyanazokat a paneleket.
Ilyenkor az ember kidühöngi magát és elfelejti, ha helyreáll a megszokott rend. Nekem kicsit nehezebb volt, amikor hülye voltam a NAT-oláshoz és első nap simán letagadta a hölgyemény a tényt én meg plusz egy napot szoptam még amiatt. [link]
(#63606) MasterMark
Humán Vanda?
-
válasz
Dzsedáj #63602 üzenetére
Örülök, hogy legalább kiderült, hogy nálad is ez volt a gond! Amúgy a fene se gondolna erre, mert azt hinnéd, valóban legalább erre odafigyel az idióta, aki írja. (már elnézést, de erre nem lehet mást írni, tekintve, miről van szó)
Amúgy miért is lenne készséges az ÜSZ,..... mivel ezért tartják?
(én már arra is gondoltam, hogy vannak nagyon tahó ÜSZ-esek, akik első alkalmas panaszfelvevők)Most retteghetsz, mi jön az új bekötéssel!
-
Dzsedáj
tag
válasz
Dzsedáj #63600 üzenetére
Megoldódott a probléma! Felhívtam az ügyfélszolgálatot, de nem voltak valami kézségesek. Viszont annyi kiderült, hogy a felhasználónévvel és/vagy a kóddal van a gond, ahogy azt ubyegon2 kolléga jól jelezte. Kiderült hogy a név végén szereplő karekterek ami 318ként szerepelt az valójában 3l8 (vagyis kicsi L betű).
mind1 a lényeg a lényeg, hogy megy a net (még vagy 2 hétig
) utána jön a szivattyú az új bekötéssel. Köszi srácok még 1x.
-
válasz
Dzsedáj #63592 üzenetére
Már hívhatod is őket. Nekem anno elmagyarázták a szerelők bekötéskor, hogy a teljes nevem egybeírva nagybetűk és ékezetes karakterek nélkül a végén
-al
lesz a felhasználó nevem. Jó darabig küszködtem utána a bejelentkezéssel, mikor betelefonáltam, nagy nehezen csak kiderült, hogy a családi nevemből lehagytak egy betűt!
Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Corsair 750W
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 7 5800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 2700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest