- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Digitális detox a Nokiától
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
somasz
Topikgazda
válasz kavarc #36209 üzenetére
Nem értem a problémádat.
A Humansoft hivatalos Dell szervíz, mint a C-szervíz, csak jobb. Ők nem küldenek sehova, hozzájuk szokták küldeni az embert. Nekem már rengeteg helyről érkezett noti esetében segítettek.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
rizso
addikt
válasz kavarc #36398 üzenetére
Touchpadhez tedd fel a dell oldalán lévő legfrissebb driver, utána nem lesz gondod (ha már az új van fent, akkor passz). Nekem néha görgetésnél szórakozott, de a frissítés óta hibátlanul működik. Kártyaolvasóra és usb-re nincs tippem, nálam gond nélkül üzemelnek.
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
SzaboZE
addikt
válasz kavarc #44599 üzenetére
Sajnos az új fogyasztóvédelmi törvény csak annyit ír, hogy törekedni kell a javítás idejének minimalizálására. Az 1 hónap valószínüleg azért lehet, mert nem szervizbe vitted, hanem boltba, ahol heti rendszerességgel szállítják a hibás készülékeket szervizbe. Ha mondjuk 2 hét a szerviz, akkor simán +2 hét a szállítgatás miatti várakozás.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz kavarc #44605 üzenetére
De most mondom, hogy nincs központi szerviz.Olyan sincs Magyarországon, hogy a Dell saját szervize. Szerződéses dell szervizpartnerek vannak. Minden egyes szervizpartner ugyanazon jogokkal rendelkezik. Ezért tudok arra gondolni, hogy a Te céged átvesz és szervizel, de nem közvetlen dell szervizpatner (hanem valamely dell szervizpartner alvállalkozói). Ha nem szeretnéd közzétenni, akkor magánban megírhatod melyik szerviz ez, hátha tudok segíteni.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
kavarc
aktív tag
válasz kavarc #55819 üzenetére
Sziasztok!
Sajnos nem javult a laptopom állapota, sőt. A hang(kártya?) rakoncátlakodása után már egyes alkalmazások elindításakor is kékhalált kapok, pontosabban naracssárgát.
Mivel a helyzet úgy tűnik nem függ az oprendszertől, lehet, hogy valami hardware gond lehet? Van valami tesztprogram, amivel le lehetne részletesen tesztelni az egyes komponensek működését? A delles beépített HW testert már próbáltam, ill. az aida64-el is futtattam stressz tesztet, de nem mutatott hibát.A másik kérdésem: a dellnél vajon meghosszabodik a garanciaidő az esetleges garanciális javítások időtartamával? Most kb 1 hónappal vagyok a gariidő lejárta után, de annyit simán volt szervízben összesen.
Köszi a válaszokat! -
somasz
Topikgazda
válasz kavarc #55946 üzenetére
Narancssárga halál szerintem videókártya driver hiba lesz, mostanában szivatott egy gép vele, ott is nvidia volt, valószínűleg a win update felrakott egy nem stabil verziót.
Én úgy orvosoltam, hogy DDU-val eltávolítottam csökkentett módban az nvidia, majd az intel drivert. Újraindítás után kinéztem az nvidia hardverazonosítókat eszközkezelőből és ez alapján hozzáadtam őket a kivételekhez:1) Run "gpedit.msc" > Computer Configuration > Administrative Templates > System > Device Installation > Device Installation Restrictions > "Prevent installation of devices that match any of these device IDs"
2) Enter the device ID of the device for which you don't want any updates to be installed. The device ID can be found trough Device Manager > [your device] > Properties > Details > Hardware IDs. For me it was enough to enter one of the IDs found there.Eztán újratelepítettem a dell oldalán levő driverekkel.
Audiód ettől mondjuk még nem lesz. Meg persze lehet, hogy nem ez a bajod a 7537-tel, de egy próbát megérhet.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
somasz
Topikgazda
válasz kavarc #55949 üzenetére
Nem adódik hozzá.
TheProb:
Régi típusú a dokkod? Tehát semmi fancy?Ezt már felraktad? Synaptics VMM3320 MST HUB Firmware Updater
[ Szerkesztve ]
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nintendo Switch
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 16GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win11 - Magyar
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- XPS 15 9500 15.6" 4K érintő i9-10885H GTX 1650Ti 32GB 512GB ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Yoga C940L