- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Új hozzászólás Aktív témák
-
sszever
őstag
Na, utolsó off
Nem tartom magam elfogultnak, mert Suse10,2-őt használok az idő 70%-ában, de szerverekre előszeretettel használom inkább a linux-ot, már csak licencelési feltételei és költségei miatt is. (jelenleg novell vizsgákat is szeretnék letenni ezen a szakterületen)
Az, hogy MS rendszermérnök vagyok (MCSE + 1-2 egyéb MCP vizsga nem jelenti, hogy az MS alkalmazottja vagyok.Nem akarok az lenni soha!
De akkor őszintén az MS-ről:
- marha jó a támogatásuk
- nagyon jók a megoldásaik
DE
- amennyi pénzt ezért elkérnek, annyit nem ér, ha nyílt forráskóddal hasonlítod össze főleg nem (de ez igaz az adobe termékekre is pl.)
- kifejezetten ellenszenves a licenc és az üzletpolitikájuk egyik - másik része
Ugyanakkor amíg a nyílt forráskódú megoldások nem felhasználó barátok, és nem támogatnak játékokat, stb., tehát nem fognak össze, addig az MS nyeregben van, és az ő malmukra hajtják a vizet. Sajnos.
Ugyanakkor a vista kifejezetten jól sikerült szerintem.
S akkor most ehgy témába vágó kérdés:
Az M90-ben van egy TSST DVD+-RW TS-L632D DVD író.
Minden második megítrt DVD után újra kell indítani a gépet, mert nem találja meg a DVD meghajtót, illetve sok esetben a CD írásra írja, hogy kész, de üresen hagyta a lemezt.
Firmware update is megvolt (dell oldalán a legfrissebbet töltöttem le).
Hasonló panaszok? Ötletek? -
sszever
őstag
Ez egy tök meddő vita. Nem érted a lényeget:
1, A beépített szolgáltatások lényege (tűzfal, stb, hogy nem kell venned, letöltened, és garantáltan kompatibilisek