- BlitzWolf termékek topicja
- Google Pixel topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Roland0224 #11176 üzenetére
Értem, köszi!
Akkor gondolom Revolut-ra kaptad.
-
Oliverda
félisten
válasz
Roland0224 #11162 üzenetére
Vegyél egy iPhone-t, iOS-en nem jellemezőek az ilyen adatlopások.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Roland0224 #11160 üzenetére
az biztos, hogy a curve-nek semmi köze ahhoz, ha közvetlenül az otp-s kártyádat is megterhelték. semmi
remélem, sikerül a végére járnod, sok sikert!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Roland0224 #11158 üzenetére
ha az otp-kartyad is hozza volt adva a google payhez, akkor neked alapvetoen nem curve-problemad van, hanem fiokfeltoresi
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Roland0224 #11149 üzenetére
attol, hogy a kartya mar nem el, az eredeti otp-s szamlara visszatalal az a refund
mondjuk azt nem ertem, miert tiltottad le az otp-s kartyat, nem annak az adatait szereztek meg
-
zsola400
senior tag
válasz
Roland0224 #11151 üzenetére
Utalni szerintem nem (ez a Curve saját virtuális kártyája), vásárolni tudsz vagy pl. Revolut pénzbekérővel ki venni.
-
zsola400
senior tag
válasz
Roland0224 #11149 üzenetére
OTP-s számlára fogja vagy esetleg a Curve Cash-be.
-
ACE-
addikt
válasz
Roland0224 #11131 üzenetére
És itt? [link]
A Google Pay appot nyisd meg, és ott nézd meg. Bal felül hamburger menü, és ott "Tevékenység". Ott mik látszanak? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Roland0224 #11130 üzenetére
pedig az altalad irtak alapjan a gpaybol van meg a kartyaszamod. sajnos a curve is elkovetett egy hibat: az elozo kartyaszamodat nem tiltotta le, az uj kartyat "megujitaskent" adtak ki, emiatt a google-ben is befrissult az uj kartyaszam
ezt is ird meg nekik
-
jobarat01
tag
válasz
Roland0224 #11125 üzenetére
-
Fifi
őstag
válasz
Roland0224 #11125 üzenetére
Arra gondoltam, ha ezek a terhelések már az új Curve kártyával (mely virtuális csak, a fizikai úton van) jelentkeznek, aminek az adatait még rajtad és Curve-ön kívül nem tudhatja senki, akkor abban a telefonban/órában jelenleg nem bíznék. Lehet vírus, kémprogram vagy olyan általad feltelepített program ami szivárogtatja az adataid.
Persze csak egy kósza gondolat, mert nem teljesen értem, hogy végül is hogyan használod a Curve kártyát.
-
ACE-
addikt
válasz
Roland0224 #11125 üzenetére
Kicsit zagyva amit írsz. Miután letiltódott a kártyád megjelent az új az app-ban? Nem véletlenül a Google Pay mögött lévő kártyával akar az oldal vásárolni? Nézd meg a Google Pay tranzakciós listájában, nincs ott? Nincs a Google-ben valamilyen előfizetés, itt? [link]
-
Fifi
őstag
válasz
Roland0224 #11122 üzenetére
-
ACE-
addikt
válasz
Roland0224 #11120 üzenetére
Na jó de ettől függetlenül végig kellene gondolnod, hogy hogyan juthattak a kártyaadataidhoz... Mert ez máskor is elő fog fordulni, és ez még a szerencsésebb, mintha a rendes betéti kártyád adatai kerülnek ki.
-
Roland0224
senior tag
válasz
Roland0224 #11113 üzenetére
Na szerencsére gyors volt az átfutás
Jött az értesítés
Bár az otp-nél még ez nincs jelen de ez már fél siker. Lassan ott is megjelenik szerintemAnnak akinek esetleg hasonló problémája lenne mindenképp írjon a supportnak. A weboldalon a help menüpontban a megfelelő problémát kiválasztottam ott megválaszoltam a kérdéseket és leírtam röviden a problémát.
Csak hogy tanulsaga is legyen a sztorinak -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Roland0224 #11115 üzenetére
hát, pedig nem valószínű, hogy a curve-ben kellene meginognia a bizalmadnak. nagyon sokan több éve használjuk hasonló hibák nélkül, szóval kb. 100 százalék, hogy a kártyaszámod nem tőlük szivárgott ki
-
Fifi
őstag
válasz
Roland0224 #11115 üzenetére
Tehát sehol máshol nem adtad meg a Curve kártya adatait, mint az okosórádnál?
Szabad tudni, milyen óra ez? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Roland0224 #11113 üzenetére
biztosan segitenek, de a curve kartyadat is zarold az appban, es ebbol biztosan csere is lesz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2052
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest