Hirdetés
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
 - iPhone topik
 - Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
 - One mobilszolgáltatások
 - Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
 - Mobil flották
 - Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
 - Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
 - Légből kapott hírünk van képekkel
 - Yettel topik
 
- 
			
						Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!) 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						warcat
veterán
Ezt meg tudom erősíteni, bár külön kézzel kellett ráfrissíteni most a Play áruházból.
518 millió az éves limit
 elgurult náluk a gyógyszer mikor limitemelést kértem pár hete
Viszont ezt a 740k-s napi limitet keveslem, az eurozónának járó 2400-as most ugyebár kb ~875 000-es limitnek felelne meg....és amilyen árak vannak, egy sima videókártya vásárlásnál bele tudsz szaladni ebbe már. - 
			
			
						nfer
tag
Ilyen gyorsan még soha nem válaszoltak. A lényeg egyszer talán megjavítják. Én lemondtam a limitek megjelenítéséről. Itt a levél amit kaptam.
"Thanks for getting back in touch and I'm sorry to hear the issue still persists.
Our Engineering Team continues to work hard to fix it, but unfortunately, I don't have a timeframe to share for when this problem will be resolved. However, we'll be sure to let you know once we have an update.
In the meantime, I can confirm that your spending limits are as follows:
- 740000 HUF per single transaction and per day
- 74000 HUF cash withdrawal per dayMy apologies for any inconvenience caused by this issue, we truly appreciate your patience.
If there's anything else we can help you with in the meantime, please don't hesitate to get back in touch - otherwise, have a lovely weekend!"
 
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Autós topik
 - weiss: Lakodalom van a mi utcánkban...
 - Syl: Just Works! …. Vagy mégsem?
 - Gumi és felni topik
 - Lakáshitel, lakásvásárlás
 - Lexus, Toyota topik
 - WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
 - Otthoni hálózat és internet megosztás
 - Kerékpárosok, bringások ide!
 - Vivo X200 Pro - a kétszázát!
 - További aktív témák...
 
- HIBÁTLAN APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3714, 100% AKKUMULÁTOR
 - HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Natural -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3501, 90% Akkumulátor
 - HP Z8 G4 Workstation (gamer célra is) dupla CPU Xeon Gold 6134
 - Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
 - ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
 
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
						

								
							
								
								
 elgurult náluk a gyógyszer mikor limitemelést kértem pár hete
								
								
								
								
 
 pictigjis

