- iPhone topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- VoLTE/VoWiFi
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
round3r #9820 üzenetére
a back in time-mal most vannak bajok. az én korábbi hibás tranzakcióim mind lógnak a levegőben, nem vették ki manuálisan a rengeteg zárolást, feleslegesen írtam meg nekik a tranzakciók részleteit. ez azért jó, mert van olyan, ami cetelem kártyára ment, ott meg simán eltart 30 napig, amíg lejárnak az ilyen "végtelen" zárolások
de több olyan back in time-om is van, amikre még nem jött vissza a refund, és a hiányzó tétel mind olyan, ami a célkártyán még nem is lett lekönyvelve, pedig minden más adott napon gbit-elt tétel igen. ezek valószínűleg mind a curve hibái, az adott tételekre valószínűleg nem küldtek elszámolási kérést, és ha ez nem történik meg, nincs refund sem. úgy tűnik, most elég random működik, és ez nekem sem tetszik, mert most nézegethetem állandóan, minden oké-e
-
round3r
csendes tag
válasz
round3r #9776 üzenetére
Frissítés kedd óta: valóban kettős terhelés volt, ma visszakaptam az összeget. De twitteren kellett rájuk írnom hogy válaszoljon már a support valamit. Van még egy beragadt ‘back in time’ amiért még harcolok velük.
Azóta még nem mertem újra kártyát váltani. Megjavult a rendszer múlt hét óta?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
round3r #9774 üzenetére
akkor ez nem másodlagos terhelés, hanem az eredetire nem nyújtottak be elszámolást, és most pótolták
tegnap a back in time szarakodott, nekem 7-8 zárolt tételem van, mert többször próbálkoztam az app hibaüzenetei miatt, és valójában mindet bezárolta a rendszer. ma nem is mertem még rápróbálni újra
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
round3r #9770 üzenetére
ilyen megtörténhet abban az esetben, ha az eredeti tranzakciót végül valamiért nem számolták el. ilyen velem is történt már, ráadásul az egy 100 ezres ryanair-vásárlás volt: az eredeti tranzakció csak zárolásban volt sokáig, aztán lejárt, a curve később terhelte be
ellenőrizned kéne, hogy nálad nem ez történt-e
-
-
sajti_pajti
tag
Igaz 200 font a havi limit, de ha nem elég, akkor ott a másik 2 szolgáltató
Akikből csak az egyikhez tudod könnyen eljuttatni a pénzt, a másikhoz meg HUF-ot pl. csak macerával. Amúgy meg ha felmondod a "rendes" bankkártyád, akkor mi lesz a Curve mögött? (Semmi nem lehet.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Apple iPhone 13 Pro , 128GB , Kártyafüggetlen
- Xiaomi Redmi Note 14 5G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged