Hirdetés
- Yettel topik
- Fordulat: időben startol S26+, nézd meg, milyen lesz!
- Beárazták a Nubia Z80 Ultra európai verzióját
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
-
Mobilarena
"Sokan hiányolták, hogy a CIS topiknak nincs első hsz-e, ráadásul tényleg hasznos lenne egy összefoglaló a programhoz, ezért most megszületett, használjátok egészséggel, remélem, néhányotoknak könnyít az életén és a "Sárkány" használatán!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bluobluo75
őstag
válasz
szeky81
#9240
üzenetére
Na még tegnap lefekvés előtt megnéztem a routert, azaz csak néztem volna, mert gondoltam rádugom direktben az UTP kábelt a gépre, úgy megkerülve a routert, aztán majd később a router beállításait, de ezek szerint fölösleges a beállításokat átzongorázni, mivel a router megkerülésével, direkt kapcsolaton is akadozik!

Így most, hogy a router nem lehet hibás, megnéztem telóval is (ZTE Skate) és úgy is szaggat a youtube!
Hétfőn első dolgom az lesz, hogy felhívom a szolgáltatót, és elfogok beszélgetni velük, hogy ez mégis mi?
-
Dévacsen
senior tag
-
R3nts
senior tag
válasz
szeky81
#7974
üzenetére
Szia!Nálam ugyanezt csinálta Win7 64bit-en a 6-os CIS (még a mostani frissítés előtti 6-os). De nálam a HIPS volt a gáz vele....mármint amikor azt bekapcsoltam , azért/azután fagyott ki az értesítőablak felugrásaikor többször, az általad írt módon nálam is. Szóval nem a programfrissítés miatt van szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




Jaja,már frissitett nálam is!


