- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pityaa23
senior tag
válasz
mgoogyi #1910 üzenetére
Köszi!
Holnap tudok nekiállni. Eléggé amatőr vagyok. Későn kezdtem el foglalkozni vele. Programozás 1 tantárgyon túl vagyok, ami a struktúrákig tartott. Komolyabb dolgokat nem csináltunk. Most a programozás 2 eléggé nehezen megy, jó nagy különbség van nehézség terén a 2 tárgy között. Levelezőn tanulok, 3 hete volt az első óra, szóval nagyon idő se volt gyakorolgatni. Most yútúb videókat nézve kell tanulnom, mert az oktatás az kb annyi, hogy órán legépelünk egy programot, gondolkozni vagy önerő az nulla. Ezen a hétvégén vettük az osztályokat, de a fele anyagot le sem adták. Szuper. 15.-én Zh, addig szerintem minden időmet bele kell ölnöm, hogy összehozzak egy kettest. Házi egyébként a 2006 májusi emelt szintű programozás érettségi egyik feladata, csak ott ugye más nyelven írták.
Esetleg ha van ötletetek, hogyan tudnék gyorsan megtanulni programozni ne tartsátok magatokban!
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Kaptam egy házit programozásból, linkelem is.
Feladat
aminosav.txt
bsa.txtszerk: visual studioban programozunk, C++ programnyelv.
Tudnátok adni ötleteket, hogy hogy kezdjek neki?