- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
"Igazából ami a lemezek alatt van, azt nagyjából az összes gyártó messziről lesi"
Butaság.
"Az hogy egy 3-as vagy egy Y pályán eszik annyit mint egy ix3 országúton, az mindent elmond"
Az iX3 annyival eszik többet, amennyivel nehezebb és amennyivel nagyobb a légellenállása. A BMW elektromos hajtásláncainak a hatékonysága Tesla szinten vannak, talán pár százalék lehet maximum az eltérés.
Munroékat nézem, mert jók a képek, részletesen lehet látni komponenseket. A következtetéseikkel viszont nagyrészt nem értek egyet.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"súlyra biztos nem büszkék"
Ennyivel nehezebb egy rendesen megcsinált, merev, komfortos, csendes, sok extrával ellátott prémium kategóriás autó. Ennek ez az ára.
"be kell ülni és menni 1000km-t, akkor nagyon nem mindegy hogy melyikkel mekkora szopás"
Nem lesz jelentős különbség. Annyi hogy a BMWben kényelmesebben utazol.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Nyugaton nincs ilyen probléma. Ott gyakran a teslások is Ionityn töltenek, mert az közvetlenül az autópálya mellett van, a SuC meg jellemzően nem. De van egy csomó más szolgáltató is.
Amúgy meg hamarosan teljesen megnyílik a SuC mindenki előtt, úgyhogy ez a vita teljesen okafogyottá válik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
Sajnos én is azok közé tartozom, akiknek a Tesla belső kidolgozásával van baja. Tény, hogy sok szempontból jó EV, de 99%-ban belülről látom az autót, belül ülök, ott kell csendes legyen, ott kell komfortos legyen, ott kell szép legyen. Az M3-ban ráadásul nagyon zavar, hogy nincs kiejlző, nincsenek gombok, csak beb*sztak egy 20 colos monitort középre. Az IX-nél sem tetszik az érintőképernyős irány, de ott még legalább van iDrive, ami amúgy kiváló rendszer, ezt 3db BMW "elfogyasztása" után ki merem jelenteni.
Itt tehát inkább az a kérdés, hogy kinek mire van szüksége? Nekem pl. nem kell 450km hatótáv, mert nem megyek annyit egyben. Nem kell "önvezetés", mert nem használom, nem kell extra gyors töltés, mert 90%-ban otthon töltöm most is az EV-met, akkor meg tök mindegy, mennyivel gyorsabb a Tesla DC-n. Fontos viszont, hogy milyen minőségű beltérben ülök, miközben ingázom, vagy ha nagyobb távot megyek. Tehát nekem opció lenne egy ilyen BMW, de az árakon kicsit faragni kéne, mert ennyiért nem jó deal. Kisebb akkuval, felesleges baromságok nélkül (pl. a cikkben is említett, önparkolás), olyan 16-17M körül még bele is szállnék egy ilyenbe.
A tudomány a valóság költészete!
-
Sinesol
veterán
Csak az a baj, ez a kategória már nem szimpla közlekedődoboz szint, itt már nem elég a tesla fapados beltere, felszereltsége.
Ha megforditjuk a dolgot, akkor ugyanaz a menetteljesitmény, akkuméret, valamivel lassabban tölt, ami nem az nagy issue átlagos felhasználás mellett, töltőhálózat nem tudom miert lett felsorolva, a bmw-t is sok helyen tudod tölteni, akár otthoni töltőt is vehetsz, a töltés ára meg megint nem olyan, hogy számitana ennek a vásárlórétegnek.
Mindehhez hozzájön az, hogy a teslával szemben prémium belteret, felszereltséget kapsz, rengeteg extra közül válogathatsz, szvsz egy igényesebb autót kapsz. Egy Teslába ha akarsz se tehetsz tul sok mindent, mert nincs...b+ még szinekből is alig van választék...Ja és akkor még nem emlitettem meg a javithatóságot, kb. anyagi totálkár, ha megtöröd a karosszériát...a casco kapásból 3-5 ször annyi, mint a bmw-re, ha nem küldenek el inkább a pics*ba, szervize nincs is itthon...tényleg de jó ajánlat.
Sokat elmond az is, hogy a kinai, olcsó elektromos autók miatt vágott már kétszer is árat az elmult évben Tesla, azt a hasonlóan fapadot tartja konkurrenciának, nem a német prémiumokkal fog versenyezni. Ég és föld a különbség ha az ember egy Teslabol átül egy Mercedesbe...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- E-book olvasók
- Okos Otthon / Smart Home
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...