- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Sajnos én is azok közé tartozom, akiknek a Tesla belső kidolgozásával van baja. Tény, hogy sok szempontból jó EV, de 99%-ban belülről látom az autót, belül ülök, ott kell csendes legyen, ott kell komfortos legyen, ott kell szép legyen. Az M3-ban ráadásul nagyon zavar, hogy nincs kiejlző, nincsenek gombok, csak beb*sztak egy 20 colos monitort középre. Az IX-nél sem tetszik az érintőképernyős irány, de ott még legalább van iDrive, ami amúgy kiváló rendszer, ezt 3db BMW "elfogyasztása" után ki merem jelenteni.
Itt tehát inkább az a kérdés, hogy kinek mire van szüksége? Nekem pl. nem kell 450km hatótáv, mert nem megyek annyit egyben. Nem kell "önvezetés", mert nem használom, nem kell extra gyors töltés, mert 90%-ban otthon töltöm most is az EV-met, akkor meg tök mindegy, mennyivel gyorsabb a Tesla DC-n. Fontos viszont, hogy milyen minőségű beltérben ülök, miközben ingázom, vagy ha nagyobb távot megyek. Tehát nekem opció lenne egy ilyen BMW, de az árakon kicsit faragni kéne, mert ennyiért nem jó deal. Kisebb akkuval, felesleges baromságok nélkül (pl. a cikkben is említett, önparkolás), olyan 16-17M körül még bele is szállnék egy ilyenbe.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"Vagy most lámpától lámpáig olyan nagy öröm gyorsulgatni? Aztán meg évente lehet venni az új gumit mert elkopott"
Vagy meg lehet halni...ezt én sem értem. Az un. "szeretek dinamikusan vezetni" (értsd: megyek mint az eszetlen barom egészen addig, amíg meg nem ölök valakit), típusú vásárló lehet. Én egyetlen okból várom a Level 5 önvezetést, hogy végre egyáltalán ne kelljen vezetni, hanem oldja meg az autó, és akkor a sok potenciális gyilkosjelölt "dinamikusan vezető" végre teljesen kiiktatódna az utakról. Aztán mehetnének 2sec alatt 100-on meghalni a Hungaroringre vagy ahova akarnak, csak ne az úton találkozzunk velük.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Renault, Dacia topik
- Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Energiaital topic
- Autós kamerák
- További aktív témák...