- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BandiT85
aktív tag
válasz Shadowbull #10 üzenetére
Azért azt nem jelenteném ki hogy "Az egész autó műszaki színvonala ott van." Igazából ami a lemezek alatt van, azt nagyjából az összes gyártó messziről lesi. Gondolok itt a gyártástechnológiára, beszállítói függőségre (vagyis függetlenségre), a hajtáslánc hatékonyságára, az akku hűtés-fűtésre, az optimalizáltságra stb. Az hogy egy 3-as vagy egy Y pályán eszik annyit mint egy ix3 országúton, az mindent elmond. (Saját tapasztalat)
Szánj rá fél órát és nézd meg Sandy Munro YT videóját pl az Y hűtő-fűtő rendszeréről, amit összevet a Mach-eével, ami a 2. legjobb a piacon. Na az után jelentsd ki, hogy az egész autó műszaki színvonala ott van!