Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz BandiT85 #13 üzenetére

    Sajnos én is azok közé tartozom, akiknek a Tesla belső kidolgozásával van baja. Tény, hogy sok szempontból jó EV, de 99%-ban belülről látom az autót, belül ülök, ott kell csendes legyen, ott kell komfortos legyen, ott kell szép legyen. Az M3-ban ráadásul nagyon zavar, hogy nincs kiejlző, nincsenek gombok, csak beb*sztak egy 20 colos monitort középre. Az IX-nél sem tetszik az érintőképernyős irány, de ott még legalább van iDrive, ami amúgy kiváló rendszer, ezt 3db BMW "elfogyasztása" után ki merem jelenteni.

    Itt tehát inkább az a kérdés, hogy kinek mire van szüksége? Nekem pl. nem kell 450km hatótáv, mert nem megyek annyit egyben. Nem kell "önvezetés", mert nem használom, nem kell extra gyors töltés, mert 90%-ban otthon töltöm most is az EV-met, akkor meg tök mindegy, mennyivel gyorsabb a Tesla DC-n. Fontos viszont, hogy milyen minőségű beltérben ülök, miközben ingázom, vagy ha nagyobb távot megyek. Tehát nekem opció lenne egy ilyen BMW, de az árakon kicsit faragni kéne, mert ennyiért nem jó deal. Kisebb akkuval, felesleges baromságok nélkül (pl. a cikkben is említett, önparkolás), olyan 16-17M körül még bele is szállnék egy ilyenbe.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák