- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Tavaszi szél Slimet áraszt
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Google Pixel topik
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- Android szakmai topik
- Honor Magic V2 - origami
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
Hol tudnák amikor még a "legfejlettebbnek" hitt rendszer is simán öl meg embereket.
Maradjunk annyiban, hogy nem tudják.Honnan tudod, hogy nem hoz semmit? Talán láttad a szoftvert belülről? Ott voltál amikor "levizsgázott"? Egy lópikulát, kb. az van, hogy találgattok meg megy a legenda gyártás.
Amit tudunk, azaz a TÉNYEK. A Merci megkapta a Level 3-at korlátozott körülmények között. Tesla nem kapta meg SEMMILYEN körülmények között. Tudjuk még a Tesla megölt pár ember "önvezető" módban, egyedüliként az összes autógyártó közül.
-
Shadowbull
addikt
"készen kell állj bármikor, hogy átvedd az irányítást. (Kvázi ha baj van, az autó egyből ledobja magáról a felelősséget, mint a szaros gatyát)"
Nem. A sofőrnek az autó jelzése után 10 másodperce van átvenni az irányítást, ha nem teszi, akkor az autónak biztonságosan meg kell állnia.
Tehát abban a 10 másodpercben a felmerülő problémákat az autónak meg kell tudni oldani.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
kardkovacsi
senior tag
Értem én, hogy próbáljátok bemosni de nagyon nagy a különbség.
Nem ott, hogy szólhat bármikor, hogy vedd át, hanem abban ha benéz valamit.Például a Teslákról a mai napig tudjuk, hogy bizonyos körülmények között hajlamosak benézni a fehér keresztbe álló teherautót és felüljárónak hiszi ezért megpróbál átmenni alatta. Ugye az autó az gondolja, hogy mindenki ok, nem szól semmi, átmegy. Halál a vége.
Na ez.
Merci: nagyon súlyos anyagi kártérítés. Egyrészt ugye maga az autó, a másik az emberi élet. Pl. egy gyengébb mérnök keres 100e dollárt évente, akkor 30-40 évre fizethetik ki az egész fizetését (minimum) a családnak.
Tesla: hát bocsi beleírtuk az apróbetűsbe, hogy ez Level 2 tetszettek volna nézni az utat. Pont, húzzál a picsbe.
Remélem így már érthető a kettő közti különbség.
[ Szerkesztve ]
-
yerico
senior tag
Az új Bugatti 7 alatt van 300-on, 11 alatt futja a 400-at, és 500 felett ér véget, ez messze jobb a pléd adatainál, igaz, kétmilliárdba került. Értelme egyiknek sincs, de az tény, hogy csak azok sikeres elektromosautó-gyártók, akik most kezdték, és teljesen tiszta lappal indultak. Értem ezalatt a kínaiakat és a Teslát, a fócvágen jelenleg sehol sincs.
-
gyuszos
tag
Ugyan ezt írtam én is.
Van helye a piacon, mert különböző emberek különböző igényekkel választunk.
Én még ingyen se engedném be az udvaromba, van aki meg még pénzt is ad érte. Ez így van jól.nincsnév007: kérlek próbáld értelmezni miről volt szó kettőnk között, mert különben értelmetlen lesz a párbeszédünk.
Füleske: én elfogadom a te Tesla mániád, felesleges bizonygatnod, hogy szerinted a legjobb autó a világon.
De kérlek te is fogadd el, hogy nagyon sokan ezt teljesen másként gondoljuk.
És ez attól még nem fog megváltozni, hogy magadat is kinevetteted az ilyen komolytalan tc-s cikkekkel. -
Shadowbull
addikt
"Mert ugye voltak tervezési hibák, lásd korai TSI motorok, Prince motorok, vagy Ecoboost motorok."
Valójában fogalmad sincs hogy tervezési hibások voltak vagy nem.
"sok millió tesztkilométer alatt kiderüljön, hogy ezek a motorok a való életben 150-200 ezer km után mehetnek a kukába"
Nem egy motor megy sok milliót, hanem sok motor megy összesen sok milliót.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
bteebi
veterán
"a motorban 150 ezernél elszakad a vezérműlánc, szarrá kokszosodik a hengerfej vagy megreped a blokk"
Tegnap teljesen véletlenül láttam egy videót YouTube-on, amin azt tesztelték, hogy különböző autók (850-es, M3-as, M5-ös, 530-as BMW, régebbi dízel VW Passat, Nissan X-Trail, Moszkvics 412) hajtókarjai mekkora erőhatást bírnak ki törés nélkül. A végeredmény összességében megdöbbentő volt. Az 530-as BMW lett kimagaslóan a legszarabb (5381 kg, jó 3 tonnával lemaradva a 2. legszarabbtól - persze akár anyaghiba miatt is lehetett), az M3-as BMW a 2. legjobb (13873 kg), és a Moszkvics a legjobb. (14595 kg). Nem erre számítottam.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Elektrosokk
veterán
engedd el.
#138kardkovacsi lehet hogy nincs értelme, csak a környezeti "megtérülés" miatt nem mindegy. Van aki ezért nem vásárol fast fashiont.
szerintem Te itt összekevered azt amikor valaki megvesz egy nem túl karbantartott, évekig mostohán tartott autót, amire nem akartak költeni... csak kinyomták a szemét.
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
kardkovacsi
senior tag
Egy átlag magyar autós 15e kilométert megy, egy német talán 20e-et. Emiatt szerintem nincs értelme sok százezres, értsd több mint 250e-300e futásteljesítményre gyártani autót (15 év az élettartam). Nem is gyártanak. Az, hogy a magyar csóringer és szeretné, hogy a tizedáron megvett használt autója ugyanúgy működjön mint az új, hát az édes álom.
Mellesleg pont ezért olcsóak azok a német autók amikbe 200e kilométer feletti futásteljesítmény van. Nem véletlen.
-
Shadowbull
addikt
Azt az alkatrészt tesztelik, ami a specifikációk alapján készült.
Ha később a szériagyártásban a beszállító valamit elbasz, és nem a specifikációknak megfelelő alkatrészt gyárt, akkor azt előzetes teszteléssel nem tudod kivédeni.
De annak nem is ez a feladata.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
paatrick
őstag
"Miért vesznek az emberek AMG G osztályt? RSQ8-as Audit? M5-ös BMW-t?
Mi értelme a Brabusnál tuningolni az AMG mercidet? Vagy Competition csomagot venni az M5-ös BMW-re?"
Semmi de úgy látom nem jött át amit írtam. Attól hogy megvettél egy gyors kocsit még nem mehetsz vele gyorsan. Tehát az esetek 99%-ban felesleges volt megvenned, mert a magyar úton semmivel nem nyújt többet mint a sima változata.
És könyörgöm ne kezdjük el hogy "de kimész Németországba és ott lehet menni", mert ezen tulajon 1%-a se megy ki német autópályára, ha kimegy akkor feltolja 250-es limiterig, 5 perc után megállapítja hogy tud ennyivel is menni közben a napi vízbevitelt ki is izzadja a tenyerén keresztül, és vissza is veszi 160-200-ra. Hacsak az 5 perc alatt nem érte utol egy echte német és nem villogta le a francba az útrólA többi példádban, drága vacsora, első osztályú repülőjegy meg végig kiélvezed azt amiért fizettél.
A drága óra megint más ügy, mert ha olyat veszel az tartja, vagy még növeli is az árát az évek során. Ellenben nézz meg egy 15 éves full extrás luxusautót. Manapság kiröhögöd a gagyi TFT kijelzőjével meg az ódivatú design megoldásaival.
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
-
paatrick
őstag
"Lepadlózod és olyan érzés, mint ha kilőttek volna egy rakétából. Nem olyan bonyolult, mit lehet ezen nem érteni?"
Amúgy ez a leghülyébb indok az összes elektromos autó mellett, meg hogy ez 2-3 másodperc alatt van 100-on
Azt mire megyünk vele? Városon belül 50 a határ, tőlünk nyugatabbra van ahol 30. Vagy most lámpától lámpáig olyan nagy öröm gyorsulgatni? Aztán meg évente lehet venni az új gumit mert elkopott
Magyar utakon meg főleg nem gyorsulgatnék, pedig városban élek, dehát inkább a szlalomozás megy mintsem az egyenes útkövetés. Persze ha az összes kátyút telibe akarjuk verni akkor lehet 1 másodperc alatt 50-re ugrani csakhát a futómű nem fogja szeretni egy idő után.Mondjuk valamelyik nap egy ferrarira fordult ki a szomszéd utcából, azt is 200 IQ volt ide megvenni, mindkét irányba van 2 fekvőrendőr az úton
[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
gyuszos
tag
Szóval azért 55 millió a Model S Plaid mert 1 - 1.5 másodpercet ráver egy EQS 450+ -re, és innentől már meg is van bocsájtva, hogy nincs normális beltér, HUD, esőérzékelős ablaktörlő, fényezési minőség (nézz meg párat, tiszta szemét), és legalább egy alap projektoros lámpa.... Aham.
De sajnos a legtöbben mégsem ezért a szemgolyót benyomó tempo miatt veszik.
Hanem mert sznobok, és milyen menő már Teslával járni.....
De nincs ezzel semmi baj, mindenki arra költi a pénzét amire akarja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen asztali médialejátszót?
- Asszociációs játék. :)
- Külpolitika
- Autós topik
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- További aktív témák...
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok
- Lenovo ThinkCentre M93p SFF PC, Quad Core i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre M83 SFF PC, Quad Core i5-4590 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre E73 SFF PC, Quad Core i5-4460 CPU, 8 GB DDR3 RAM