- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6926 üzenetére
Annál kb ugyan az a baj mint a szikla lövés tiltásával, h nem lehet megoldani.
Mivel egy ilyesfajta képesség sem van így nem hsizem h a jelenlegi engine-el meg lehetne oldani.
De am sztem direkt hagyták így ahogy van.
sokan sírtak miatta és ezért csináltak vmit, de sztem épp azért nem nyúltak hozzá különösebben mert úgy sokat vesztene az árából. -
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #6912 üzenetére
Ebből nem úgy tűnik.
Amúgy a középért való harcban általában nem is használják (wazahin pl igen), ott annyira nem imba csak szimplán egy jó támogató torony. Próbálj meg egyszerre egységeket hívni, irányítani őket és közben mortarral a megfelelő helyre lövöldözni, nem olyan egyszerű az. -
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #6901 üzenetére
Ez egy elég buta nerf lenne. Remélem sem a nastyt sem a phoenixet nem nerfelik, mert mindkettő nagyon ötletes, taktikus lap és önmagukban nem túlzottan erősek.
A baj az embalmerrel van és azzal, hogy felélesztett lost egységeket is lehet robbantani. Egyszerűen annyit kellene tenni, hogy drasztikusan csökkenteni az embalmer bónuszát (cserébe mondjuk ingyenessé tenni az aktiválást, ez megoldaná a FoF problémát is), illetve letiltani a felélesztett egységek robbantását.A buta nerfekből szerintem elég lesz. A mortarnál is mi volt? Mindenki sírt, hogy bizonyos pályákon irreális előnyt jelent, mert biztos távból pillanatok alatt lezúzza a welleket, orbot.
Ami igaz is, egyet értek azzal, hogy komoly nerf kellett emiatt (akár olyannal is hogy wellekre és orbra egyáltalán nem sebez!). De erre mit csinálnak? Rontották a taktika értékét, hogy még inkább csak arra legyen használható amiatt utálták. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6897 üzenetére
nem az a lényeg hanem h nerf előtti liked firével kb mindne mapot ki lehetett végezni, sokkal könyeben mint bármi mással.
ezt a videót csak egy példának mondtam.
áhhh...Szóval a deep gyenge ennyie rővel a shade sem erős az h te nem tudod kivédeni az nem azt jelenti h erős...LOL
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6876 üzenetére
Látom magad esetében pure firében gondolkozol az esetemben meg kevert paklival.
pár hsz-el korábban az volt a problémád hogy pure natureben gondolkozom a te oldaladon.
de ha egyszer ismerem az általad használt kombinációt ( T1 nature, T2 frost, T3 nature) , én meg pure firet használok, akkor miért ne írjam arra?
de ok, akkor tekintsünk el a Lyrish -től amit írtam korábban, hiszen azt úgy sincs a paklidban.
Mauler, Buri, spear attól még ott van olcsó lapnak pure nature esetén is.
és mint írtad használod is őket...stalker szintén 70 power, de hol vannak az általad említett 50-60 poweres lapok?
Hát papa te is hivhatsz a fire után más orbot. Enforcert nem tudod használni, meg a dancert (viszont azt stalkerrel letudod váltani mindkettöt). T3-n egyedül a juggert nem fogod majd használni, de helyette ott a soul.
végülis csak a kulcs lapok esnek ki + még a wildfire meg a pyromaniac.
ez most olyan kijelentés volt a részedről mintha én azt mondanám:
te is hívhatsz a nature helyett más orbot T1-en.
pvp orbok: T1 fire, T2 fire, T3 fire
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6872 üzenetére
ismét a kifogások, ha 60 powerel számolsz úgy se drága, az ensnaring meg nem csak 1 egységet fog meg.
Burrower, Ghostspears, Mauler, 70-ért, Lyrish Knight 60ért, és le is van fedve S- XL ellen az egész mezőny, mivel mindegyik méret ellen, rendelkezel sebzésbónusszal.
firebe mi az ami olcsóbb ezeknél? enforcer, jah igen az csak 60. de azért nézd már meg a statokat is.
egyébként írhatod azokat a lapokat.
sundi t2-n???? LOL, ugye ezt csak viccnek szántad? sebzés bónusz nincs, 800as hp, árban annyi mint egy deep one, de az sebzés és hp terén is 2xese a sundinak. + még Les egység ellen bónusza is van
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6864 üzenetére
az a helyzet hogy nekem nincs arra 3k bfp-m hogy a használhatóbb verziót használjam a discenhantból....
LOL te is hozod a kifogásokat mindenre.
parasyte swarm knockolható, és? ott az oink 45 power, rádobod pl az ellen 150 poweres aggressorára aztán mehet az irányítás átvétele.
nature/frost nál ott van a Stone Shards t2-n 60 powerért, breeding mellett mennyi talán 40 power egy lehívás.. a drága ez a vonal elmélet itt megbukik....
fire t2-n csak m-es egységek vannak, a shard m-es sebzésű elég jó hp-val, innentől nincs miről beszélni...
fire-ben ált. gyik kezdés van utána a rushnál Sunstriders az eseteg 90%-ban, persze wreckler olcsó, meg m-es, de nagyon lassú, bár a képessége jó.
egyébként én még olyan fire ellent nem láttam akinek nem lett volna bent a Sunstriders a paklijában,
Fire gyíkot, vagy wreckert, lol, ezekkel csak az a baj hogy légi egységet nem támad és a falra se tud felmászni. és egyiknek sincs S-es egység ellen bónusza, szal hamar halnak.és a hurrican pont ilyenkor hasznos mikor fent vannak az egységek a falon.
pure naturebaól t2-n hiányzik a légvédelem, ok.
pure firebe t2-n hiányzik a védelem az ua, phoenix+ embalmer és a lost shade ellen, mivel nincs egy használható L sebzésű lap t2-n mint ahogy L méretű se, amivel a többi szín rendelkezik.
(#6868) Gyuri27 nem kell rögtön 120 poweres egységet lehivni, van nálatok is jópár olcsó lap, a deep meg, amennyivel drágább , annyival nagyobb a sebzése és az életereje.
-
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #6864 üzenetére
Nerf előtti állapotot szerintem már biztosan nem állítják vissza. A legtöbben megbékéltek vele, hiszen a nerf ellenére továbbra is nagyon népszerű a nature szín. Ok, nem T1ként de második orbnak már annál inkább.
Hogy miért kellett a CC nerf? Itt van néhány egyszerű példa:
- A és B játékosnak van 300powere A lehív ebből egységeket, mondjuk egy Aggressort és két burrowert. B erre lehív egy deep onet és mikor A odaér neki még van 180powerja amiből CCzi az ellenfele összes egységét és szépen elkezdi egyenként ölni őket, power előnybe van így folyamatosan tudja CCzni A egységeit. Persze közben A-nak gyűlik a power, de B-nak is és innentől A nem tud mit csinálni, lesz ott pár egysége (sajnos egyre kevesebb), ami CCzve van és feleslegesen állnak ott.
- A rájön, hogy basszus ő is nature-frost deckkel van CCje épp elég, így legközelebb ő is csak egy egységet hív és megpróbálja azt CCvel támogatni. Itt ugye elég világos hogy mi fog történni. Ahelyett, hogy pvpznének egymást CCzgetik folyamatosan és közben néznek ki a fejükből. Az egyik persze lehet, hogy megunja és inkább egységet hív CC helyett, de mivel mindkettőjüknek van épp elég spelljük, így pontosan az előző eset alakul ki. Aki megunta az hátrányba kerül.
-Az első eset megismételhető támadásnál is és ha az ellenfélnek nincs CCje akkor nem tud semmit sem csinálni például egy folyamatosan CC-vel támogatott burrower rush ellen. Ha meg van neki akkor lásd második eset...
Itt persze lehet azzal jönni, hogy ez nem ilyen egyszerű, mert "blablablabla", de velem pvpben mindegyik eset megtörtént, sokszor. Akár velem csinálták akár én csináltam (igen volt ilyen is) utáltam. Megölte a játékot és méltatlan volt ahhoz. Néha olvasgatok fórumokat, sokat nézek replayeket, de ahogy látom a legtöbben meg vannak elégedve a jelenlegi "CC helyzettel" (de legalább is elfogadják azt).
Azt aláírom, hogy a nature T1et jó lenne gyökeresen átalakítani, de a CCvel szerintem semmi gond, bár azt már tudom, hogy ezt te sosem fogod így látni. -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6857 üzenetére
A firébe minek cc? hol írtam én olyat hogy kell bele?
a natureba minek dd?
natureba van rengeteg heal, sok cc, juggert még a nerf után is megfogja, hiába a disenchant.
nature aff hatna de, az meg nagyon drága.van mind controlra képes egységetek ami ugye még egy t3as lapot is vált.
egyszerre 2 célpontot lövő távolsági egység t1en spell blokkoló lapok, void visszaáramlást gyorsító lap, olcsóbb leivást lehetővé tevő,jah és ott van még az enli is
A creeping tud jól jönni, bár a discenhant olcsóbb.
ez hogy jött ki? mind2 80 power, igaz dis. csak 3as upon mert előtte 90.
szal a disenchartot egyáltalán nem éri meg használni , hiába t2es csak a juggerrre éri meg rádobni, mivel csak 1 egységre hat. jobban járok ha a 80 powerből inkább hivok mégegy egységet majd 5-10 mp múlva használhatom a lecc-zett egységem is feltéve hogy addig nem ölik meg.
és ált az első cc oink szokott lenni ami ugye csak 45 power a 3as upon nézett 80al szemben.
s egységet elég gyakran hívnak t1-en, fire és shadow vonalon biztosan. mivel az M-es egységek drágábbak.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6857 üzenetére
de az már regeneráció lenne nem hiába ilyen a surge.
hurrikán is nagyon hasznos, csak te is szinte mindnet pvp-be nézel. am abba is jó én pl szoktam s egységeket hívni.
cc-mellé nem is szabad eruption féle lapokat kiadni.
vagy te abba beleegyeznél h no cc a anturéba de kapnátok dd spelleket?Revege az nem sebző spell akkor.
meg ott van a parasite az viszont pvp-ben is használható.Gyuri:
Nature sajátosság h erős egységek drágábbak.Ezen miért akadsz fel ennyiszer?
Akkor ennyi erővel ott a heal jó h annyi mint 1 amazon, de a fire,frostnak,shadownak nincs ilyen spellje.
nem előny ez a többi frakcióval szembe? -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6854 üzenetére
Fathom lord az nem jó?
Azt mondtátok a legjobb xl counter és sak 1 deep powerébe kerül.Nem 400 hp-ra kell rányomni várj míg lejjeb megy és akkor nem érzed pocséklásnak.
Akkor ennyi erővel diescahnt mellet mennyi pwoert lehet pazarolni?
rápakolsz 200 powernyi buffot az meg 80 powerért leszedi róla az összeset,pazarlás.
Megtudod akadályozni?nem,számíthatsz rá előre?Persze.Akkor nem dobod rá a buffoakat.De akkor meg lehet gyenge lesz és visszaverik.Ennyi erővel ezer egy dolog pazarlásként jön ki.
Akkor ez a revege kb az mint a life weaving csak többet reducol és csak ellenségre?
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6850 üzenetére
a kérdés az volt hogy van-e támadó spell natureba
és van nem is egy. a használhatóságuk már más kérdés. de azt írtam korábban is hogy gyengébbek mint fire vonalon.revenge sebzése? attól függ mik támadnak
firebe milyen cc, vagy cc-nek mondható lap van? gyk semmi. még drága és gyenge lap sincs nekünk, nektek meg van 4.
az eruptionos példád olyan mint ha én most azt mondanám hogy akkor a ravage gyógyíthatna annyit mint a surge...
(#6849) Murder3 [link]
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6852 üzenetére
Sztem a surge nem gyenge.
Meg a nautréba a shámán alap szal azok meg végig gyógyítanak.
a surge meg amikor mindenképp kell használható és nincs cooldonw rajta.
a ray of light az trükkös lap mert az tipikusan akkorra jó, ha pl sok egységgek megyünk támadni(pl én t1-es shadwo sereggel, te meg natfrost akármi mind1)
és amikor oylan harcra kerül a sor h szanaszét sebezné az embert a sok enemy meg midnen rányomod a ray of ligh-ot és ez életben tartja a angy részét a sereged nekem a csata végére vagy elhúzza, szóval az yieln szituációkra jó mikor tudod h gyors ütembe szenvednek az egységeid sérülést.
akkora a surge ténleg semmi mert gyorsan leviszi a felhealet pontot az ellenség. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6850 üzenetére
Már bocsi, de nem épp erről beszélek már hsz-ek óta?
Hogy a fire az Direct Damage spellekkel rendelkezik, vagyis közvetlen sebzés mindenre.
pl ha te pont az eruptiont említed.
az egy 10 méteres körben épületre, egységre fixet sebez.összehasonlítva az evenonnal az csak 1 egységet sebez egy ideig, vagy a nasty suprise-al ami csak egy saját egység feláldozása következtébe történik és annak is az életpontjaiak 33% alakul át sebzésnek.
Nem hiába nincs a firének,shadownak cc-je vagy épület védő lapjai
és enm hiába nicns a frostnak,naturénak dd spellje. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6813 üzenetére
Ezek a kompromisszumok jó h benne vannak csak épp a sajátosságok vannak eléggé elnyomva....
pl iylenkor sose értettem h a pure fire-s sír az UA miatt emr tő nem tudja kivédeni ezért hát nerfeljék(de pl a frost anture hatékoyn cc-zéssel kivédi)
megint egy sajátosság amit nem tudom miért enm lehet elfogadni.
ott a wildfire azts em lehet sehoyg sem védeni, meg a lava field eruption stb.
szal nekik is megvan az ami amásik frakciónak meg megint oylan mint nekik az UA.A baj a játéksok felfogásával van és h a phenomic bólogató jános módjára minden szar ok miatt lenerfelik a játékot....
-
pachito
őstag
válasz
Gyuri27 #6813 üzenetére
"Hogyvan az, hogy minnél többet használom a cc-t annál kevésbe hat. A fire támadó spellek meg a 10-ik után is ugyanannyit sebeznek?" Tudom, hogy tök más műfaj, de WoW-ban is a folyamatos cc-nek egyre csökkenő hatása van.
De a sebző spellek ott is ugyanannyit sebeznek akármennyi idő után.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6808 üzenetére
Miért nem?
Szted madj kihagyják ezekt a lehetőségeket?
Akkor a Soulhunter miért jött ki?
gondoltam előre h a mine miatt mekkora köcsögség ez, de ezt a razorshardsal is meglépik majd.
Jön majd a lost dragon,lost horror meg minden copycat kijön amit látunk a mapokon.
hidd el ez tuti. -
phanzetomox
őstag
válasz
Gyuri27 #6808 üzenetére
tudom én is azt várom. jó lenne pár új pve map ( bár az eddigieket mind untam, sok még standardon sincs meg ) Én igazából a 3v3 4v4 pvp modot várom nagyon ,ami ugyse lesz, de nagyon jó lenne ha lenne. Hisz akkor meglehetne csinálni a klánrendszert is ami nagyon feldobná a játékot. + egy csomó új map is kéne hozzá, ami miatt még izgalmasabb lenne a sok játékos mód. Illetve nagyobb teret nyernének a színek közti különbségek, mivel hülyeség lenne olyan 4 fős csapatot csinálni amiknek a deckjeiben nincs meg mind a 4 színből legalább pár fontosabb lap (gondolok itt a heal/pajzs/épület javítás/komolyabb támadó spellek/shadow buffok/ aoc stb )
de ez szép álom, talán majd a bf2-ben csinálnak ilyen modot
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6805 üzenetére
hidd el jönni fog a twilight-be és a lostba is lap.
Gondolj csak a lost horror,vagy lost dragonra azok miért is nem jöttek?ja majd most jönnek.
Akkor a Twilight abdominating vagy hulk is jön majd,valószinű a stonekin emgkapja a Razorshard-ot.
Amivel majd lesz lon range t2-re a nat/frostnak is.....
szal lesz majd itt megint probléma megint... -
-
-
Rankerz
senior tag
válasz
Gyuri27 #6750 üzenetére
Nem érdemes fire dragonnal összehasonlítani teljesen más kategória. (rage 400% oss sebzése tehát fire dragon köbö 4 szer erősebb)
A 3,5 élet T4 en úgy lemegy min 2,5 max 2 ütéssel többet bír.
A sebzése tényleg gyenge,ami azt jelenti hogy később tud elbánni egy egységgel így aztán lehetne 5000 élete is (lásd battleship) beszedik. Alapvetően T3 omig használható,ugyanis Xl kivételével tényleg lehet használni. Boss fightok így alapból kiesnek bahirnak. Főleg ha nincs hozzá nature orbod hogy heleld. Összehasonlítás képpen Insane god experten 12 bahir nagynehezen tudta kinyírni a bosst,maradt vagy 2 a végére. Fire dragon vagy giant wyvmből 6-7 már beszedi. De hogy frakción belül maradjunk death rayból sem kell maxon lenni hogy megöld (és neki a speciális tulajdonsága is jobb overlorddal simán feltöltöd, 100% al több sebzése lesz ami 8000 xl counter!)..ja és 50 bfp.Szerkesztés :
Életszívás: ez a tulajdonság csak xl eken működik,constructon kívül(ami ugye nem támad légi egséget) bármi beszedi bahirt amíg életet szív.
Nightcrawler: majd meglátod mennyire hátráltató amikor t4 en spamelnéd a sok egységed,de mivel bahir idézett vagy 10 nightcrawlert ezért 30-40 population hely már foglalt is amíg el nem tűnnek.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6747 üzenetére
Fire dragon sokkal jobb és az ugye xl counter.
a bahir az fele annyira sem jó.ráadásul sokkal nagyobb körben sebez és van neki Rage-je a 2 lap össze sem hasonlítható hiába h a Bahir UR sokkal gyengébb és haszontalanabb lap.
egy kiadós buffra van szüksége mert statjai gyengék, képessége használhatatlan. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6721 üzenetére
Trusted Trader list
itt a lista h kik akik abszolút tutikmeg a fórumon ahol sok a pozitív visszajelzés azokban is megbízhatsz.
-
-
Rankerz
senior tag
válasz
Gyuri27 #6678 üzenetére
Szándékosan írod el mindig a nevem? : D
A közeljövőben szeretnék összehozni egy ph-s Passage to Darkness-t ha benne vagytok,farmolhatnánk némi upgradet,mert a sok gold run kör miatt nekem alig van meg onnan valami.
Semmilyen extra pakli vagy tudás nem kell ahhoz a pályához,sőt 12 fő se igazán szükséges,hisz szólózni is lehet egy egy mapot. Aki benne van az jelezze és egyeztetünk olyan időpontot ami mindenkinek ideális.
Ja igen phanze, amikor a múltkor elvertük azt a két legendet,visszanéztem a replayt..az amazonos srác vagy durva lagot kapott vagy nem tudott mozogni azért csinált még 1 amazont hogy legalább a kutat elérje. Köbö 300 powere volt és nem idézett semmit utána
-
-
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #6576 üzenetére
Számolom, de akkor sem értem. A sok pályán előbb jön össze a 100 power minthogy odaérnél a kúthoz. Ahol meg nagyon közel van az első well amit fel akarsz húzni, ott kezdj Dryaddal van nyilassal és máris meg van oldva, majd ha elindul feléd akkor ráérsz amazont hívni. Felhalmozódás tényleg van, de csak akkor ha nem harcoltok csak a kutakat építgetitek. Ha harc van akkor már elvész az előnye mert neki több egységet kell lehívni mint neked, szóval hiába olcsóbb akkor sem leszel hátrányban. Ráadásul harcolni sem kell, elég ha annyit csinálsz - ahogy a legtöbb nature játékos szokta - , hogy "beijesztesz". Oda mész hozzá amire kénytelen lesz lehívni még egy egységet mert amazont vagy swiftclawt nem sok egység veri meg egy az egy ellen. Szóval megvan a módja ennek is csak kicsi kreativitás kell.
Szerintem nem kell olcsóbb egység a nature-nek (ok 75 powerig levihetnék mind a hármat) és nem kell swift a frostnak (jelenleg frost T1-gyel pvpzek...)!
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #6576 üzenetére
Na igen, ha gyökeresen megváltoztatnák a játékmenetet akkor már sok megoldás lehetne a T4 harcra. A bizonyos időközönként kapsz egy orbot dologra már én is gondoltam, valszeg működne, de ugye az már egy egészen más játékmenet lenne (pl a power beosztása és a jó időzítés most nagyon fontos az orbok húzásánál, ez is egy dolog amit lehet jól meg rosszul csinálni).
Egy új szín oké, de újabb orbok bevezetése, csak azért, hogy legyenek lapok amikre pénzt lehet költeni szerintem akkor is hülyeség lenne. Arról nem is beszélve, hogy csak az új pályákon lehetne használni őket amik meg nincsenek...
Túl sokat kellene változtatni a játékon ahhoz, hogy működjön szóval úgysem fogják megcsinálni. -
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #6570 üzenetére
Hogy a fenébe kerülsz 50 power hártányba, ha semmit nem csináltok? 20 powerrel többe kerül a swift ezért ennyivel többet kell várnod ez eddig ok. Ez viszont csak néhány másodperc a játék elején, ennyivel kell többet várnod, hogy építhess, ez alatt csak néhány pontnyi hátrány jöhet össze.
Szerk: Az nem hátrány ha megnézed a powered és neked 20szal kevesebb van miközben mindkettőtöknek egy egysége van. Ugyanis a swiftclaw ennyivel többet is ér a scavenger vagy dreadchargerrel szembe.
-
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #6567 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem kell T4 harc, vagy akkor esetleg egy külön játékmódban.
Az a baj, hogy azt lehetetlen elérni, hogy minden szinten legyen játék. Most van játék T1en és T2-n, néha T3on. Ha van játék akkor vannak különbségek a játékosok között (a játéktudás és sajnos sokszor színek miatt is). Ha van különbség akkor pedig elkerülhetetlen, hogy sokszor már itt eldőljön a játék végkimenetele.
Most leginkább akkor van játék T3on, ha közel azonos erősségűek a felek. Az nagyon ritka, hogy 3. orb után sem bírnak egymással és lejár az idő. Pedig valahol itt jöhetne be először a T4 (a drága 4. orb és a drága egységek miatt előbb nem nagyon), szóval akkor 40-50 perces meccsek lennének, az meg kinek jó?
Vagy akkor olyan pályákat kellene csinálni, ahol nincs t1-t2 játék és az ember kénytelen lenne t3ig csak várni a powerre és építgetni. Ez talán jobb lenne?
Ezt szerintem nem gondoltad át rendesen, a T4 nem pvpre való, ahogy egy esetleges 5. orb is a PVEben csak rontana a játékon. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6559 üzenetére
erről nem rég olvastam a fórumon h jó lenne a több lap 1 deckbe de pl íyg elveszne a deckek különlegessége.
pl lenne 6+ hely akkor lehet madjnem minden általános taktikára rakhatnál oylan lapot ami kivédi éd így nem lenne annyira különleges 1 pvp meccs.ebbe van igazság de úgy kb 2-3 plussz kéne ami sztem megoldaná ezt és nem vesszen oda az összeálítás egyénisége.
én nem értem ennyire nincs erőforrása a phenomicnak erre a játékra.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6554 üzenetére
persze igaz de annyira balanszolnak mindent h ez oda fog vezetni h végül 1 teljesen átlagos rts-t kapunk így meg elveszik az a varász ami miatt még msot is játszok vele és nem hagytam abba.
Mindenki sír minden miatt h ez op így nem jó ez erősebb mint az pl battleship vs sprit ship esete.
Miért kell a battleshiept buffolni, mert a spirit ship erősebb....
Akkor a shadow worm nerf az már magába szánalmas ok.Pont az a baj h minden szín kap mindent.
előbb utóbb teljesen elveszik majd a színek egyénisége.Ha a mana wingre gondolsz, gondolom arra.
Azért írtam mert írtó nagy előny eggyes mapokon az h ott 1 nem is drága repülő egység, kb olyan mint az enligh.
korábban írtam 1 másik threadba.
Ott a nox carrirról volt szó, h miért nem használja senki.
Én írtam oda h ugye pvp-re a cc miatt hamar kiüthető és elég drága(bár pvp-re van értelme mert 1 hit 1 orb u0-is)
viszont pve-re semmi értelme mert nincs olyan map ahol megérné vagy lenne értelme használni.
Na ott kaptam 1 olyan választ hogy "nem minden lap használható pvp-ben és pve-ben egyaránt"
És ráadásul a mana wing még a jobb eset, nem beszélve arról h ez rare míg az ur. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6498 üzenetére
jó és mire már megölném rádob 1 surgot és kezdhetem előlről.
meg állandóan dobálja akár a cc-t.
és iylenkor nekem 2 chaos lovag kell amiből simán leszed 1-et mire akár megölném heal.
night is jó ha túl sikerül élni a 20seces cooldonw azután mikor venném át oink.
és hiába csak 70 a cháosz ugyanúgy nekem sicsn állandóan powerem rá.nem játszottál te még pure shadowwal deep one ellen nem olyan egyszerű mint ahogy leírod.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6495 üzenetére
és most ha benyomod semmit nem ér csak ha több ellenség van de általába 1 deepel is simán lebontható 1 bázis állandó heal mellet meg fire spellekkel+cc-vvel.
na de ezt itt fejezzük be.
semmi értelme, én így gondolom te máshogy sztem itt már ez csak feleslees és unalams is -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6492 üzenetére
Nightot egy jobb játékos simán kivédi.
chaosból is 2 kell hogy leüsd.
ha a shade imba akkor a deep is az, de uyge oylan okosok ülnek ott akik oylan jól tudják a saját játékukat balancolni h ajaj.
a mindenre jó voidstorm-al azélen meg akik enli miatt nerfelnek pure t4-et....
VICCam ez a guns of lyr meccs mikor kezdődik?
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6480 üzenetére
talán tornok de az a baj h betámadja az a repülő szar és út közben meg nem tudja megölni.
be kell sztem támadni h rád menjen ne a campekhez.ahogy elnézem sztem a felső campet kell legelőször bevenni mert ott nincs elég helyed a manőverezéshez és ott a legkönnyebb védeni.
naturéval könnyű ott a mana wing.
csak le kell rootolni és azok kiszedik. -
Rankerz
senior tag
válasz
Gyuri27 #6421 üzenetére
'Fal védő' pozícióból:
-Mana wing spam ,ha a twilight negator jön érdemes ensnaring roots használni
-ha a társad megérkezett már nem kell tovább védened,irány takarítani az utat az enginnerekenek. t1 es egységgel is végig lehet menni az úton,sőt volt olyan hogy a twilight sárkányt az uccsó kannonnál mana wing+home soillal nyírtam ki : D de egyébként mind1 mivel takarítasz, a legbiztosabb módszer a ww+shaman kombó t2 en deep one segítségével.
-ha megvan a harmadik/ negyedik orbod tetszés szerint jöhet a wheel of gift és enli, ha a társadnak szüksége van segítségre rakj hammerfallt vagy worldbreakert
-ha minden kisi bázist leszedtetek a fő bázist kinyírod egy csomó t4 es egységgel.könnyű'Segítő' pozíció:
-a cél minél hamarabb t3 ra jutni,kezdésnek használhatsz mana winget vagy ww+shamant is. elindulsz 1! darab egységgel és összeszeded a 3 kutat ami közel van a kezdő orbodhoz hogy legyen power későbbre. ezután a legközelebbi kis bázist beütöd.
-t2 n vagy. nem szükséges t2 egység mehetsz gyorsan tovább pozíció 3 esetén felfelé,pozíció 4 esetén lefelé ahol ott a t3, harc nélkül is be tudod szedni egy swift egységgel.
-innentől meg segíteni a fal védő játékosnak ,razor+living,worldbreaker,shadow worm +healing vagy amit kedvelsz védekezésnek.
ha megerősödött a védelemed a többi bázist is beszeded pár sárkánnyal.
érdemes mark of the keepereket rakni minden esetben és jó légi egység elleni védelmet kialakítani a sok sok twilight sárkány miatt a végén. (wordlbreaker spec módban durván hatásos,jó messze felhúzod, skylef sagegel dupla sebzést és voálá.) -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6411 üzenetére
Én is csak a hivatalos oldalon lévő hírből gondolom ezeket[link]
a 4 alap szín az eddig is kapott mindig lapokat most is fog.
azt h min a 4 dual orbos frakció is kapni fog azt én csak onnan gondolom h az előzetes lapok már meglévő frakcióhoz jöttek.
Mert eddig mindig hoztak új frakciókat be, de mivel most emglévőkhöz jönnek a dula orbos lapok íyg sztem az enm lenne korrekt ha a másik 2 nem kapna, vagy azt tudom elképzelni h jön 1 új szín az ami csak az meg megint érdekes lenne illetve akkor abból jöttek volna elő lapok.persze ez csak találgatás.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6409 üzenetére
Ami biztos h a bandit és stonekin frakciók kapnak új lapokat.
meg a 4 alap szín.ami érdekes h mivel ugye Ami lesz majd a edition neve hogy az ami frakció végül megjelenik-e a játékba.
(Érdekes lenne mert elvileg ők elvesztették a szilárd testüket)
Ezt nem tudom, de lehet az összes frakció kap majd tehát a lost editoin lapjai is. -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6353 üzenetére
nem gondolod hogy kicsit op lenne a nature vonal ha kapna még egy 2 zöld orbos xl-t t3-ra?
ha jön a grigori lehívsz egy fathom lordot, vagy egy Stone Warriort ellene. mind2vel megállítható, a warrior meg a képességével egyből végez is a grigorival.
a drága az enli témát meg hagyjuk már, 3as upon 145 power, én ennek többszörösét költöm el egy jugger supportjára. mivel nature vonal, feltételezem hogy t3nál már van egy breedeng grounds is a pályán. szóval az a 400 power inkább olyan 320 körül mozog.
jugger 220 power , blood 240, de utóbbi vagy 2x erősebb.
a power meg nekem se terem ingyen, ahhoz hogy leszedjek egy orbot juggerrel kell min. 220+ 80 ( disenchant) +100 ( stampadle ) power.
de ált. cc-k sorozatát kapom, szal azt a 80as tételt meg lehet szorozni még 2-3mal. -
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #6353 üzenetére
Enlight + earthshaker az ~250power, és tuti, hogy lebontasz vele egy bázist. De a Deepcoil is van olyan jó épületek ellen, mint a Grigori, Avatar vagy Satanael.
Ha meg az ellenfél egységei ellen kell valami, akkor Fathom, Stone warrior vagy Swamp Drake. Ezek leszednek bármit és a sepeckó képességeik is nagyon jók.
A nature-frostnak van a legerősebb T3 felhozatala (mostmár akár enlight nélkül is), nem tudom mi kellene neked még oda...Más.
Vetten egy soulhuntert, még nem próbáltam élesbe, de a forgeben tesztelgettem és szerintem nagyon brutál. Kicsit túllőttek vele a célon, maga az egység is erős és a képessége és nagyon jó. Gondolom a PVPben harmat gyenge corsair helyett akartak valami jófajta T3 bandit egységet de ezt is 3 teli orbosra kellett volna akkor mert így sok fire/nature és fire/frost játékosnak lesz shadow a harmadik orbja. Én is átvariáltam a frost/fire deckem csak emiatt. -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6348 üzenetére
xl sebzésű egység a harvi ellen kell, mert jelenleg elég sokba fáj az hogy megállítsam.
wildfire jó lenne de abból meg kisétál mivel mint irtam pure firebe nincs cc ( de nem is kell bele)L/L egység elsősorban a lost shade ellen kell, mert a nerf ellenére még így sem lesz egyszerű megállítani pyromaniac nélkül. és itt nem arra gondolok ha 1-2 shade jön hanem ha egy 5-6fős csoport.
firebe az összes L sebzésű egység m-s amire meg a shadenak van bónusza. (t1-t2-n, draket hivni felesleges mert arra egyből megy a gravity)
az LS életerőpont csökkentése helyett a power költségét kellett volna megemelni.ott a Fathom Lord t3-on ha használod a képességét pillanatok alatt leszed egy juggert
-
phanzetomox
őstag
válasz
Gyuri27 #6344 üzenetére
épp ezért. aki mortart használ az undorító módon a fal mögé és dombra/hegy mögé fogja tenni, mert szabad harctéren nem sokat ér. tehát ez a nerf tűzre benzint megoldás volt. egyszerübb lett volna az épületekre ható sebzést csökkenteni.
Hisz a baj nem a knock backel volt és nem a hp-val. Hanem azzal hogyha valaki berakta az orbod közelébe úgy hogy te ne férj hozzá akkor secperc alatt leszedte az orbjaid welljeid.
Tehát akit eddig zavart a mortar és nerfet akar, azt késöbb is zavarni fogja.
gondolom te is egyetértesz azzal amit mondok -
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6291 üzenetére
Eddig azért mer a noxon csak 4 charge volt most van 8 míg a forsaknenen 20.
Am lehet hihetetlen de én szeretek változatosan játszani, épp ezért van az h a forsakenket még most is használom a nox mellet me a képessége azért jó.
meg már megszoktamÉn random pve-ben sem szeretem a phase towere előrenyomuéást vagy az embalmer+főnix kombót használni.
pl a undead army+főnix kombó sokkal szórakoztatóbb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- World of Tanks - MMO
- ROG Strix G16 notebook: tökéletes harmónia
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Sorozatok
- Asztalos klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Battlefield 1
- Bundle topik
- További aktív témák...
- LOQ 15IRX9 15.6" FHD IPS i5-13450HX RTX 4060 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Samsung S27FG904XU Odyssey 3D Gaming Monitor! BeszámítOK
- LG UltraGear 34GS95QE-B OLED Monitor! 3440x1440 / 240Hz / 0.03ms / FreeSync / G-Sync! BeszámítOK
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB 256GB NVMe magyar bill ujjolv új akku gar
- ZOTAC RTX 3090 Ti AMP Extreme Holo
- AKCIÓ! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- BESZÁMÍTÁS! 850W ASUS ROG STRIX 80 PLUS Gold White Edition (90YE00A4-B0NA00) 3 év garancia 27% áfa
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest