- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- VoLTE/VoWiFi
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kommy
veterán
Közben sikerült megtalálnom a hibát, egy kilazult kábel volt a kormányoszlopon lévő kapcsoló egyik csatlakozójában rózsaszín kábel fehér csíkkal, valamiért kilazult a csatlakozóból a többi erősen benne van, ez az egy laza, visszadugva minden működik az indexel kapcsolatban.
Mivel nem mertem a kábeleket a kormányoszlopnál mozgatni úgy hogy a légzsák be volt kötve így azt lehúzott aksisaru mellett lehúztam , most viszont visszadugva ottmaradt a légzsák lámpa nem tűnik el.
Most viszont előjött egy olyan hiba, hogy nem indul az autó.
Ha ráadom a gyújtást a benzinpumpa elindul majd le is áll néhány másodperc múlva ahogyan kell, ahogyan kell, eközben ugye világít a befecskendezés visszajelző lámpa ez is lealszik pár másodpercen belül, de ah asokat indítózok akkor feljön.Mit ajánlanátok mivel próbálkozzak , hogy kiderítsem mi a probléma.
Az egészhez hozzátartozik, hogy az autó 1 évet állt. Lehet az üzemanyaggal gond, hogy azért nem indul most el?
Olajat szerettem volna cserélni rajta, hogy tiszta lappal kezdje új életét, gondolom az olajnak sem tesz jót az állás a motorban. -
F_Gergely
őstag
Sajnos a néha jelentkező hibát nehéz megtalálni.
Ha az autó nem indul több hiba lehet de amiket írtál azokat végig lehet nézni, mindig legyen a kocsiban multiméter azzal 2 perc alatt végig lehet mérni mindent.Ha nem indul az autó:
gyújtáskapcsolót nehéz kiszűrni, sajnos nálam is volt cserés, de mivel más hiba is volt, én teljesen másra gondoltam (gyújtáskapcsoló és egy másik hiba egyszerre jelentkezett és ezek együttese egy harmadik hibát adott amire én gondoltam). Ha gyújtás van, lámpák működnek, minden működik csak tekerni nem teker akkor gyújtáskapcsoló. Ha teker, de nem indul más a hiba.
Biztosítékokat végig lehet nézni de ha hol működik hol nem akkor nem valószínű, biztosíték vagy áthúz vagy nem. Próbalámpával fél perc alatt végig lehet ellenőrizni, de ha rossz a biztosíték akkor nem működik, olyan nincs hogy néha igen néha nem. Vagy szakadt vagy nem.
vészleállító karamból esetén, ilyennel még nem találkoztam, de ez egy megszakító szokott lenni, és általában ez lenyom mindent, tehát ha ez hibás akkor semmi nincsen, áramtalan az egész autó, se lámpák se semmi. Multival ellenőrizhető szintén.
üzemanyag relé, ez érdekesebb, mérhető multival ez is, de ha rossz akkor ugye az AC nem kap áramot, tehát tekerni teker a motor csak nem indul mivel nincsen üzemanyag ellátás. Ha hozzáférsz magához az AC-hez húzd le a csatiját és nézd meg van-e feszültség, ha van akkor a relé jó, és maga a pumpa nem működik. Ha viszont nincsen fesz ami a működéshez kell, akkor a relét kell cserélni, illetve megnézheted hogy a relé előtt van-e fesz, ha van akkor relé a hibás, ha nincsen akkor haladni kell visszafele a biztosítéktáblánál.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest