- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Yettel topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Opel Meriva 1.7D
Balra huz a gepjarmu.
Futomuallitas volt (illetve nem volt mert a szaki feltette ra az eszkozt es megmutatta, hogy fasza es nem kell allitani rajta). Fekek nem szorulnak. Guminyomas rendben, alufelni rendben, kiegyensulyozottsag is.
Szaki is kiprobalta, azt mondta balra huz, de csak vakargatta a fejet, hogy miert lehet.Otletek?
-
jerry311
nagyúr
Igen. Egyreszt 15-20 perc alatt nem toltodik fel nullarol.
Masreszt nem szeretik a melykisutest, de nagyon nem.
Ket lehetoseget latok az akku elott: egy teljes feltoltes utan mukodik vagy nem.
Utobbi esetben johet a csere.
Az egy dolog, hogy a riaszto meg a tobbi dolog eszi az aramot, ezert ha nem hasznalod az autot akkor lemerul, de lehet erdemes ranezetni, hogy biztos csak az esz az aramot. -
jerry311
nagyúr
Mikor ég ki? Húzás közben? Vagy egyszer csak felhúztad az ablakot és onnantól nem jön le vagy fordítva?
Ha húzás közben, akkor lehet mégis csak szorul. Ha alsó vagy felső végállásból, akkor lehet a végálláskapcsoló kontakt hibás és amikor nem állítja le a motort, akkor kiég a biztosíték.
Hmm? -
jerry311
nagyúr
válasz Szabolcsfiú #210 üzenetére
Hát öööö
Eleve nem lehet nulla a fordulatszámmérő állása ha jár a motor.
Ha nem jár a a motor és úgy nem nulla, akkor az mérő hiba.
Ha elindítod a motort és a szokásos alapjáratnál magasabbra megy a fordulatszám, akkor lehet valamelyik érzékelő hibája, lehet az alapjárati léptetőmotor hibája vagy csak hidegebb van és emiatt a motorvezérlő magasabb alapjárati fordulatszámot ítél helyesnek. -
jerry311
nagyúr
Hááááát...
Ez az első eset, hogy ilyet hallok. Mármint hogy minden autó leáll ha lekötöm az akkut.
Már miért kellene leállni?
Nem egyszer csináltunk olyat, hogy a lemerült akkut kicseréltük két autó közt egy indítás erejéig. (10-es kulcs volt a saruhoz, bikakábel nem). Utána simán vissza is cseréltük járó motornál.
Most hogy ez mennyire tesz jót a generátornak meg a töltőáramkörnek az másik kérdés. Szerintem kb. semennyire. Az akkut nem kell folyamatosan tölteni, tehát az a terhelés nincs mindig a generátoron. Többi fogyasztó is vagy működtetve van éppen vagy nem.Szvsz ez a leállás inkább akku vagy generátor (vagy a feszültség szabályozó) hibájából ered.
Autóvillamossági szaki majd jól megoldja.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz benkerossi46 #257 üzenetére
Alapjarati (lepteto)motor nem lehet kopott, koszos, esetleg hibas?
-
jerry311
nagyúr
Már hogy így vasárnap éjjel?
Szerintem sehol.Punto mintha elektromos szervóval menne, annak meg illene mennie akkuról is, nem?
Ha nyikorog az ékszíj, akkor:
- laza --> lehet feszíteni rajta
- kopott --> talán lehet egy picit feszíteni még rajta, de utána sürgősen csere, azért alapvetően laza ékszíjjal is megy egy darabig.
- valami szorul, amit forgatnia kellene --> nem erőltetném, mert akár nagyobb problémát is okozhat. -
jerry311
nagyúr
válasz Férfiaklapja #316 üzenetére
Megnézed az ADAC tesztben a neked kellő mérethez közelebb álló teszteket és választasz egy jó gumit.
Ne csak az összpontszámot nézd, mert az csalóka lehet, mert elvihetnek egy gumit a nagyon jó összpontszám felé a tartósság, vagy fogyasztási adatok is, nemcsak a jó tapadás. (Ja, és persze kisebb érték a jobb, mert német rendszer.)
Eddig nem csalódtam az így választott gumikban. -
jerry311
nagyúr
Most 1 hónapig állt a kocsi, mert utazgattam mindenfelé. Totál sötét maradt a kulcs elfordítása után, sőt már az utastér lámpája sem világított amikor kinyitottam az ajtót.
Cserélj akkut, mert már nemcsak gyengélkedik, hanem meg is döglött. Ha gyengélkedik, vagy csak ritkán mész vele (télen), akkor érdemes lehet kivenni vagy olyan töltőre rakni ami képes szinten tartásra. Riasztó és központi zár is le tudja szívni, ha elég sokat áll vagy eléggé elhasználódott már az akku.
bigrob
az olajlehúzó gyűrűnél meg kell megfúrni a dugattyút (2-es lyukkal), ezzel nem lesz akkora az olajnyomás, így visszavezeti az olajat.
Hogy mi? És az olajlehúzó gyűrűnél hol? Az egy gyűrű, 1 luk kell vagy körben több?
Mindegy, ne gondolkodj rajta, mert butaságnak hangzik. Inkább könyveld el, hogy 200k km-enként elhasználódik a hengerfej tömítés és cserélni kell. Semmi sem art örökké.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz kalmanchris #703 üzenetére
Kerékcsapágy?
-
jerry311
nagyúr
válasz Submarine #715 üzenetére
Riasztó? Központi zár ami távirányítós? Bármi ami szívja szépen lassan? Nem feltétlenül szeretik az ilyet.
A hetente 1-2 használat az mi? 5 perces út a boltba vagy 2 óra autópálya? Ha az előbbi, akkor ne csodálkozz, ennyi idő alatt nem tölt vissza eleget a generátor, tehát ha lassan is de le fog merülni az akku,
Vagy töltöd rendszeresen 220 V-ról, vagy indításonként autózol legalább 20 percet...
Ha még start/stop rendszer is van benne, az sem segít a megfelelő töltöttség elérésében. -
jerry311
nagyúr
válasz bandi0000 #1465 üzenetére
Légtömegmérő, lambda szonda, katalizátor, EGR. Így első körben ezek jutottak eszembe, amik befolyásolják a keverékképzést, és ezzel azt is, hogy mi jöhet ki a kipufogóból. Ehhez még hozzá lehet adni a motor kopásával növekvő olaj fogyasztást is. Ez utóbbi túl tudja melegíteni a katalizátort, aztán tönkre is megy a túl magas hőtől.
Ettől függetlenül nem ugranék neki azonnal egy katalizátor cserének, további vizsgálatok nélkül. Illetve ha tényleg az olaj fogyasztás a gond, akkor az tönkreteszi a következő katalizátort is.A katalizátor nem szűr, a katalizátor segíti az égést. Konkrétan azért van ott, hogy ami nem égett el rendesen, azt égesse el.
-
jerry311
nagyúr
válasz MasterMark #1467 üzenetére
Nem jó egy szót vagy tárgyat saját magával magyarázni.
Lásd: A Föld geoid alakú. -
jerry311
nagyúr
válasz MasterMark #1542 üzenetére
Ha a Parkside-nak lenne allando elerhetosege...
Ha kell X szerszam, akkor ne kelljen mar addig varni mig a Lidl ugy dont, hogy eppen azt arul egy hetig. -
jerry311
nagyúr
Szikra ellenőrzéshez nem feltétlen kell kivenni a gyertyát. Jó esetben áthúz a szikra a kábelről a testre gyertya nélkül is, vagy tehetsz bele másik gyertyát ha van kéznél.
Benzin hajlamos kocsonyásodni/zselésedni. Van benzin szaga a kipufogónak indítási próbálkozás után? Ha nincs, akkor lehet szükség lesz egy alapos tisztításra benzin oldalon, vagy nem csak a benzinpumpa volt gond.
Légszűrőt/csöveket kipucoltad első indítás előtt? Csak hogy biztos ne legyen benne semmilyen "lakó".
-
jerry311
nagyúr
válasz this is life #1769 üzenetére
Kor? Km? Város vagy országút?
-
jerry311
nagyúr
válasz this is life #1773 üzenetére
Ez egyik sem olyan érték, ami alatt el kellene kopni a kuplungnak.
És bár van pár falábú sofőr, akinél akár 20k km alatt elkopik, az átlag nem ilyen. -
jerry311
nagyúr
A rozsda aránylag puha, a kérdés inkább, hogy milyen az ép anyag állapota és felülete a rozsda alatt.
Viszont ha annyit állt, hogy beállt a generátor csapágy, akkor arra is kíváncsi lennék, hogy a nyitott szelepekkel álló hengerekben mennyi a korrózió keletkezhetett.
De a minimum, hogy az összes folyadék cseréjével kezdeném (olaj, hűtő, fék, kuplung). (na meg a generátor és az ékszíj)
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen SSD-t vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- EA Sports WRC '23
- OLED TV topic
- További aktív témák...