Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Rosszul gondolod, mindegyik autó leáll, ha leveszik az akku sarut. Azt keresd meg, miért nem világít a töltés hiányát jelző pilács, ha ráadod a gyújtást. Én a generátorban keresném a hibát, onnan indulnék az óracsoport felé.
Az akksi álló helyzetben merül le(amikor a motor nem jár), vagy menet közben?
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem kell világítania és nem az akkuval lesz gond, hanem zárlatos a generátor. Töltőt nem is lenne szabad rátolni, ha a generátor be van kötve, mert kinyírja a generátort, ha úgy töltötted, akkor te tetted tönkre a generátort. Hacsak nem csepptöltésről van szó, mindik le kell kötni az akkuról a negatívot töltéskor.
A feszültség szabályzó szokta megadni magát, olyankor nem világít az a pilács.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz jerry311 #296 üzenetére
Nincs rajta gáz bowden, full elektromos, ilyenkor nem csak alapjárati a léptető motor, gázt is az ad, szóval a gázpedálra is hetikusan reagálna, nem csak az alapjárat hintázna.
Egyébként repedt cső is okozhat ilyet, ami hozzá csatlakozik, nem a vastag, hanem a két vékony.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Predator2 #312 üzenetére
Ha stabil autót akarsz az úton, a futóműben mindent párban cserélsz. Ezzel sok beállítást is megspórolsz, mert a szódával használható gömbfej legkésőbb fél év múlva már cserés lesz és akkor megint szaladsz futóműveshez, ami idő és pénz. Egyszer kell rendbe vágni, beállíttatni, utána évekig jó. Érdemes a félig szakadt szilenteket is kicserélni újakra, stab pálcákat, gömbfejeket... mindent ami elhasználódott az évek során. Bár évjáratot nem írtál, de szerintem nem 100%-os már a futómű.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Férfiaklapja #316 üzenetére
Már át lehet rakni.
fess Látatlanba ez csak találgatás lesz. Valami motortartó, támasz vagy a futóműben valami koppan.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #326 üzenetére
Miért akarod vészmódba rakni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #328 üzenetére
Map szenzortól azonnal vészmód, de szerintem ne kösd le. Fölösleges. Óvatosan kell vele menni és kész.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem a renault csoporton, de a tapasztalat azt mutatja, a lassú turbónyomás felépülés alapvetően rossz tüzelőanyag ellátásra, vagy a turbó rossz állapotára és, vagy beállítására vezethető vissza, persze ha a nyomás csövek és a cooler jók. A felújított turbókon mindig lustábbra van állítva kicsit a reguláció, hogy többet kibírjon(legalább a garit) Ha a hiba előtte is fennált, akkor nem kap elég tüzelőanyagot, hogy aminek a füstje kellően megpörgetné a turbót.
Rossz légtömegmérőre csak akkor dob hibát, ha szálszakadt, ha keveset mér, arra nincs hibakód. Egy jól működő autóról át kellene dobni egy körre, de az élő adat olvasás lenne az igazi a hozzá való diaggal, menet közben, padlógázon(gondolom az előbbire nagyobb az esély, minthogy diagos embert találj).
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #399 üzenetére
Ate, trw, textar, fte
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jakab66[hun] #409 üzenetére
kidobja a töltőnyomás vezérlő áramkört hibának. N75 szelep, vagy a kábele...
Itt kezdeném a keresést. Vészmódba dobja. A légtömegmérő szerintem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jakab66[hun] #412 üzenetére
Ha lehúzod a légtömegmérőt, vészmódba kerül(egy helyettesítő értékkel üzemel a motor), akkor sem megy úgy, ahogy kellene.
Ez a van ereje nagyon relatív. Mihez képest? Tudod hogy kell húznia annak a motornak?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jakab66[hun] #414 üzenetére
Ez így vaktában lövöldözés. Rendes diag kell. Élő adatot kell olvasni, menet közben padlógázon. Ott fig kiderülni. Elvárt és mért érték kell a turbónyomásból, meg beszívott levegő menniségből azonos időben. Csak padlógázon releváns az érték. Ha automata az szívás, mert 1500-tól 4000-ig kellene mérni minél nagyobb fokozatban padlón.
Ez a: pucoljuk ki ezt, cseréljük azt...nem megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jakab66[hun] #416 üzenetére
Cseréld ki a vákuum csöveket, az ártani nem fog, vagy ha van kézi vákuum pzmoa, mérd át a rendszert, ezt te is meg tudod csinálni, ha ez nem jön be, akkor szakszerviz.
Ha nincs benne dpf és az egr is le van dugózva, jobban kell mennie, mint gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Milyen nyomáson próbáltad? Mennyi az üzemi nyomás ennek a szerszámnak?
Kézzel töltötted, vagy patront használtál? Kiakaszottad a dugattyú karját megtöltés után? Abban van egy rugó, felhúzod, megtöltöd, rácsavarod a fejet, kibiztostod és elvileg 2-5 bar nyomással tolod a zsírt. Felkapja hamar, ha megfelelő a nyomás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Trebor0522 #425 üzenetére
Jó sok infót adtál.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Trebor0522 #427 üzenetére
Nem tudjuk, milyen autó... de szerintem más gond is lesz ott, nem csak az akksi. 12V nyugalmi egy közepesen lemerült akksi. Ha a generátor jó, cellazárlatos akksival is megy, míg le nem állítod.
Meg kell tanulnod kérdezni. Milyen autó, milyen motor, milyen évjárat, mikori akksi...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...