- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Nézték gyári programmal, semmilyen aktuális vagy tárolt hiba nem volt benne... először azt hittük az injektor, de az több alkalommal is volt tesztpadon és mindig úgy adták vissza, hogy jó. Most szeretnék begyűjteni minden infót, hogy mit érdemes átnézni még, aztán nekiesünk és a végére járunk, mert nagyon zavaró, ráadásul ha mindkét klíma kompresszor beindul, akkor alig bírok vele elindulni annyira gyenge indulásnál...
- EGR szelep nincs benne, az kiesett.
- Nagynyomású pumpa
- Főtengely jeladóEgyéb ötlet még esetleg?
www.smart-bus.hu
-
Peti78
őstag
Hát a szerelo elmondása alapjan minden ki volt benne cserelve, és bár persze van, de kicsinek tartom a valószínűséget hogy akik ebből elnek kétszer is szarul csinaljanak meg valamit. Ezért kezd gyanús lenni a dolog, hogy a hiba máshol keresendő. De nyilván ő a szakember, nem en, és kizarolag volvokat csinál nagyon régóta. De most azt lattam rajta, hogy tanácstalan
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
bibi55
tag
Nem is várom, hogy működjön, csak maga a kormány legyen aránylag egészséges, még ha kopott is.
Ez szerinted jó lehet? Volkswagen Lupo kormány. KÉP
Ha nem, vajon újabb Polo kormányokat bele lehet applikálni?
7zap szerint ezekben az autókban van még hasonló, ezért is kerestem a Lupo-ra. De szerintem nem pont ugyanaz amit találtam.
-
-Solt-
veterán
Tudom, hogy ő dönti el mikor kezd bele, pont ez a bajom! Nincs rövidtávú használat... a legkevesebb amit megyek vele egy huzamban az 65km, amiből kb 30 km autópálya két részletben, ráadásul a táv közepén.
Munka eszköz, tehát 90%-ban neki kell alkalmazkodnia hozzám, de a maradék 10%-ban próbálnék a kedvében járni. Ezért gondoltam arra, hogy időnként kényszeríteném a regenerálásra mondjuk az autópálya menet megkezdésekor.
Eleve jó lenne időnként kiolvasni a szűrő állapotát anélkül, hogy szerelőhöz kéne vinni, amire csak pénz kiesés útján van mód. Tehát nem a szerelő a drága, hanem az, hogy addig nem dolgozik...
Egy obd2 olvasót már vettem hozza, de amit eddig próbáltam app, az nem olvassa ki a szűrő értékeit, pedig a program elvileg tudná.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
orion1025
őstag
Akkor leakasztom a leömlőről és valamit dobok alá a váltókulisszához, hogy ne érjen hozzá semmihez, és így nem kell kifűznöm az egész rendszert, csak leengedni. Csak mire kitekerem azt a pár csavart, elmegy nem kevés időm, ezért is volt lényeges, hogy tudom-e a helyén barkácsolni mert az egészet gumi bakok tartják, abból meg csak ki kell akasztani a tűzfaltól hátrafelé.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
Jelen állás szerint a hegesztés lesz sajnos. Elég szar helyen van elvágva a dobon a cső, pont egy kanyar kezdeténél, ott meg nem valószínű, hogy elfér a toldó bilincs. A saválló csőszakaszhoz nem tudok hegeszteni, így csak a belőle kiálló kis kunkorra tudok csipkedni. A bónusz még az a történetben, hogy a kocsi 50-es csövet használ, a dob hatvanas, a kettő közé meg be van "ékelve" egy "karmantyú" vastagításnak. Ezt sajnos nem sikerült kiszednem a dob csövéből, tehát még opció lehetne az is, ha tudnék ilyen átmérőből szerezni egy kisebb darabot és akkor nagyobb mozgásterem lenne, plusz bilincsekkel le is tudnám a dolgot.
Egyébként létezik asszimetrikus toldó? Mert nem találtam, de hátha.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
SaNyEe
aktív tag
Hello,
Ma reggel pont fel akartam venni egy hideginditos videot (8-9 ora uzemszunet utani inditasra gondolok)
Reszecskeszurotisztitasi ciklus utani reggel pont nem csinalta ....
Egyebkent olyan 15-20s amig ingadozik az alapjarat. Gazreakciora azonnal reagal ebben a par masodpercben is. (altalaban fel percig nem szoktam inditas utan menni vele, csak kivancsisagkepp leptem a pedalra)-- end of transmission --
-
7Sony7
addikt
Ijedtemben lekaptam (volna ha lejönne könnyen) a hővédőt, ott nem látszik semmi. Persze egy kis repedés nem is feltétlenül észrevehető. Hátha csak a kipuff csatlakozásánál fúj ki.
Mindenképp elviszem a dokihoz, de remélem nincs nagy baj.
Amúgy a turbó utáni nyomócsőben volt egy kis olajfilm, nem tudom mennyi az elfogadott. ?-
-
-Solt-
veterán
Rotor Sensor Fault megjegyzés volt a P1171-s hiba mellett, más hibakód nem volt mellette.
A pillangószelep elektromos csatlakozója nemrég volt leszedve és megtisztítva (zöld oxidáció volt rajta), illetve gyertya csere is most volt. A szerelő azt mondta, hogy egy idő után beáll majd az alapjárat, de ez nem történt meg, illetve jött idáig csak egyszer a P1171-s hibaüzenet.
www.smart-bus.hu
-
7Sony7
addikt
Most hogy mondod.. lehet, hogy van a forscanban elvárt nyomás is. Majd ránézek. De úgy tudom, ennél 250 a max, és mivel hogy eléri, talán kinyit a túlnyomásszelep, és ez okozza a torpanást. Csak azt nem értem, miért csak regenerálás közben csinálja. Csak a turbó geometria körül gondolom a hibát..
-