- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ear001
addikt
válasz
The DJ #72448 üzenetére
Ja elvileg 4x50 de a valóságban 4x 10-12w és még torzít is. A fizikát nem igazán lehet átverni, szóval ha jobb hangot akarsz akkor kelleni fog egy erősítő is.
Ne csak a mélyközepet cseréld, hanem komplett komponens szettet rakj be, mert különben nagyon kiegyensúlyozatlan lesz a hangzás. Pláne úgy, hogy marad fenn egy magas, lent meg egy mélyközép és egy magas miközben te több mélyet akarsz.
-
Lusu
aktív tag
válasz
The DJ #67391 üzenetére
A c5-ben (legalábbis a 2003-asokban biztosan) 16,5-es hangszóró van elöl.
A csere viszont nem lesz egyszerű faragás nélkül, mert 3 csavar rögzíti a gyári hangszórót. A magas helyére se lenne egyszerű másikat betenni, mert minden dimenziójában elég kicsi helye van.
Hátra pedig... pénzkidobás...A gépszíj pedig csak akkor kapjon el, ha van pénz a zsebedben. Ezt a fejet kiszolgálni csak minőségi kábelekkel, jó erősítővel és hangszórókkal lehet. A jó hangszóróidat meg egy jó ajtóval, amit ha nem magad csinálsz, (én belekezdtem, de tapasztalat nélkül nehéz is és majd kiderül jó lesz-e) egy jó műhelyben sokba fog kerülni. És ezzel nem lebeszélni akarlak, csak ne érjen meglepetésként
-
válasz
The DJ #67391 üzenetére
Szia. Nalunk eloszor Audio system R165 Evo volt, azutan vettunk hozza egy Rainbow germanium GL-C 6.2-ot
Egyebkent minden elado, auto csere lesz
Hat mi is igy voltunk a sub-bal, vissza is olvashatsz, nem akartunk de ugymond muszaj volt venni. Tehat valoszinuleg nem lesz sokkal elvezhetobb mint a gyari rendszered. Ha lecsereled a 4 ajtoban a speakereket. Egyebkent pedig nagyon nem ajanlott mind a 4 ajtoba hangszoro, de majd a jobban hozzaertok felvilagositanak
A ket hatso hangszoro arabol, ajto szigetelest fognak ajanlani
-
Eddy_
csendes tag
válasz
The DJ #52063 üzenetére
ha még úgysem tetted be rendesen és a helyes megoldással akarod megcsinálni akkor szétszeded amit most összeraktál (acc+kék) és a kéket ami az erősítő kapcsoló szála átkötöd a fejen lévő erre a célra kitalál (valószínűleg szintén kék) remote szálra. minimális működési eltérés lesz de eredetileg így kéne.
-
KRISSTUS
aktív tag
válasz
The DJ #52015 üzenetére
Először is meg kellene nézni a gyári fejegység csatlakozójának a pontos lábkiosztását, majd ez alapján bekötni a Pio.-t. Neten körbenézve 2 típust találtam, az 1DIN-es Concert-ből. A két fejegység bekötése között is van eltérés.
"Fogalmam sincs, hogy ez most működik-e vagy sem, mert amikor bekötöttem az új fejegységet, akkor egy autóból jövő piros köteg kimaradt, nem tudtam sehogy se összepasszítani a Pioneer és az átalakítók kábeleivel. Ebben a kimaradó piros csatiban 2 szál van mindössze és nem tudom mire szolgált ez a kettő a gyári rádió esetében."
Ha "össze-vissza" kötözgeted valami el fog füstölni.
-
pengusz77
senior tag
válasz
The DJ #51954 üzenetére
"Pedig azt hittem ezek az átalakítók úgy vannak kialakítva, hogy ne kelljen utólagosan mókolni."
Úgy vannak kialakítva (csúszósarukkal), hogy az autódnak megfelelően fel tudd cserélni pl. a sárgát a pirossal (meg van egy harmadik bekötés is). Ezeket a bekötési rajzokat megtalálod a fejegységed használati útmutatójában, vagy letölthetsz.
Nekem alapból a piros-piros sárga-sárga bekötés volt, de így elfelejtett minden beállítást. Felcseréltem őket , és máris rendben működött. Amikor az erősítőt bekötöttem, akkor a remote szálat is rossz helyre kötöttem (az előbbi felcsrélésből evidens), így nem kapcsolt ki az erősít a kulcs kivétele után sem (nálad ugyanez van) -
kacsa7
őstag
válasz
The DJ #51951 üzenetére
Ez a gond, bár attól még nem kellene leszívnia. Úgy van kötve, hogy állandóan áram alatt van. A fej ISO csatiján a piros és sárga vezeték nincsen összekötve? Akkor lehet állandó áram alatt. Ha nincs, akkor már előtte az autó kábelezése olyan, vagy valamelyik átalakító közösít. Az állandó pozitív van a fej állandó pozitívjára és gyújtás utáni pozitívjára is kötve.
Az előző autódban amikor volt ez a fej, ott hogy volt kötve? Gyújtás után vagy akkor is ment gyújtás nélkül?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- E-roller topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) AX6000 router
- Őskoczka
- Melyik tápegységet vegyem?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autóhifi
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980
- Erdély története I-II-III egyben 3990 ft
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- 24" Eizo FlexScan EV2146W, 1920X1200 szép, hibátlan nélkül
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest