- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
daninet
veterán
válasz TRicKolas #338 üzenetére
Megnéztem, több gond is van a családdal. Egyébként elég profi, csak az ablak family alapvető szabályait nem követi
A fő gond az, hogy parapet nélkül a referencia szintre lett modellezve az egész. Próbáltam elmozdítani, de annyi paraméter van ami egymásra épül, hogy nem erőlködtem a dologgal.
Ha megnyitsz bármilyen OOTB ablak family-t revitből, látod majd, hogy van egy fal, abban egy opening, és az opening alján egy Reference Plane ami "Bottom"-ként van hivatkozva. Ez a ref plane egy "Default Sill Height" nevű paraméterrel van a referencia szinttől beállítva. Ez nálatok nincs meg, az ablak a nulla referencia szinten van és a beállított alacsony cut plane ehhez képest lett értelmezve.
Hogy tiszta legyen, egy ablak akkor számít elmetszettnek alaprajzon, ha a referencia szint és a felső "Top" reference plane között megy át a cut plane.
Az alábbi képen a zöld vonal az egyes family instance-ok referencia szintje, a kék terület pedig a ref szint és a top közötti terület ahol az ablak elmetszettként van értelmezve. Ez jól mutatja mi a probléma.
Továbbá void cut-ot használtatok a family-ben nem opening-et ahogyan az OOTB family-k használják. Ebben nem vagyok biztos, de gyanítom ennek is van valami nyűgje, kerülni kellene.
Egy kicsit több nested family-t kellene használnotok, sokkal egyszerűbb lenne ilyen ablakokat/ajtókat csinálni. Ugye a revit family hierarchikus felépítésű kellene legyen, szóval megmodellezel egy keretet, egy ajtó lapot, egy kilincset, majd ez a 3at összerakod egy ajtó family-be. Ha mindent egy helyen modellezel nagyon küzdelmes, szerintem ezt észrevettétek. Ráadásul a végén már átláthatatlan is.
Az egész lényege, hogy csinálsz pl egy ablakkeretet adott paraméterekkel majd azt minden ablaknál használjátok, így biztosított az adott paraméter készlet egységes legyen.
Kicsit túl van bonyolítva.
Ezt gondoljátok át.[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Warhammer Online - Age of Reckoning (DE) Collectors Box (Figurával!)
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig
- World of Warcraft Shadowlands Collectors edition EU EN