Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Titmouse09

    aktív tag

    válasz NTonee #20386 üzenetére

    A kijelző javítását (nem rontását) én kértem, mert hangyás volt a kép.

    Ma miután hazajöttem telefonált nekik édesanyám (az én hangomat kiröhögték volna) és közöltük velük, hogy mi van. Azt mondták, hogy Samsung panelt raktak bele, de ők ezt az ASUS-tól kapták és egyenértékű az előzővel. Mondtuk, hogy a töltéshiba sem múlt el, arról nem szólt semmit a csávó. Küldjük vissza, írjuk fel azt is, hogy a szervizelés során megsérült a burkolat. De azt nem mondta, hogy a kijelzőt kicserélik valami jobbra, hanem a nyaggatás hatására inkább ideadta az ASUS telefonszámát.

    Ott mondták, hogy azt a típusú kijelzőt már nem gyártják, helyette 3 másik gyár csinálja őket, és ha szerencsénk van más típusút kapunk. És küldjük vissza a szervizbe.

    Őszintén ilyen helyen nem is tudom merjem-e bővíttetni a memóriát, meg ha megint sz@r lesz az egész, akkor nem is költöm inkább rá a pénzt.

Új hozzászólás Aktív témák