- Megvan, milyen chipet használ a Pura 80 Ultra
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- CMF Phone 2 Pro - a százezer forintos kérdés
- Hónap végén érkezik a Xiaomi Band 10, ára is van
-
Mobilarena
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
b0bcat
addikt
válasz
Dhampir #103622 üzenetére
Továbbra sem értelek. Van ez a lehetőség. Törvény biztosítja. Azért találták ki, mert amikor neten vásárolsz, nincs lehetőséged "alaposabban" megismerkedni a termékkel, mielőtt kifizeted. (Abba most ne menjünk bele, hogy egy boltban, amikor leveszed a terméket dobozostul a polcról, és a kosaradba teszed, mennyivel több lehetőséged volt kipróbálni...)
Tehát van ez a törvényes lehetőség, hogy akármi miatt elállhatsz a vásárlástól. Miért inkorrekt dolog szerinted élni ezzel? Olvastam egy cikket, amiben a kereskedők nyilatkoztak, hogy valójában nem okoz kárt nekik ez a dolog, sőt, erősíti a vásárlói bizalmat, és valójában nem sokan élnek ezzel a lehetőséggel. De a lehetőség adott, és aki élni akar vele, az megteheti. A kereskedést akkor sem éri anyagi kár, ha korrekt módon viselkedik, és nem adja el újként a már kibontott terméket.
Olvastam olyanról is, hogy valaki visszaélt ezzel a lehetőséggel. Például vásárolt egy kamerát, elvitte nyaralni, majd a nyaralás végeztével "visszaváltotta". Ilyen is van. Ez valóban nem korrekt vásárlói magatartás (bár a feltételekbe belefér, ha nem sérült a termék). Nálunk ilyesmiről nincs szó, hiszen tényleg nem lehet tudni előre, hogy tetszeni fog-e a feleségemnek a telefon - ha viszont nem, akkor szó nélkül és rossz érzés nélkül vissza fogjuk küldeni, ha egyszer erre lehetőség van. Meglátásom szerint nem kérdés, hogy ezt kínai boltokkal el lehetne-e játszani (nyilván nem), miután egy magyar törvényi lehetőségről beszélünk.
U.i.: Velünk anno a Trémobil játszotta el azt, hogy egy használt, hovatovább hibás készüléket adott el nekünk újként, de sikerült - nagy nehezen - kicseréltetni egy új és hibátlan készülékre. De ettől még a törvényt jónak tartom.
-
janaman01
addikt
válasz
Dhampir #103622 üzenetére
kinai oldalak leirják ezt egyértelmüen :
What about the No reason return policy?
We not accept "No reason" return!!!!
Like "I am not like" , "It is not like I think" ,"I think will have some more function", "My phone signal is weak" , "Speed not like I wish" ETCszerk : ezzel mondjuk csak az a baj, hogy ha valóban baj van a cuccal, akkor se nagyon szeretik gariztatni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Max 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX X570-E Gaming alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest