- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Yettel topik
- Mobil flották
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz
T.Peter #49012 üzenetére
Igen, rosszul írtam! A háttérben ment a hang akkor és a képet nem néztem
Mindenesetre öröm látni, hogy az UE 5.6 számomra kezd egy optimalizált motornak tűnni. Az, hogy egy PS5 ki tud vágni ilyet 60fps-sel. Igen a felbontás 720p és 1080p közöttinek tűnik, de egy szerencsétlen RX6700 10GB szintű VGA-ról beszélünk, ami benne van, szóval szerintem így is impresszív. A teljes Witcher 4 demóban látott dolgokat meg az UE5.7-re ígérték.
-
PuMbA
titán
válasz
T.Peter #48984 üzenetére
"Nem a velemenyeddel van gond, a megfogalmazassal. Nem latsz bele, nem ertesz hozza, de fals kovetkeztetest viszont levonsz."
Igazad van, de én sokszor egyszerű felhasználóként gondolkodok, ahogy a többség
Valaki fizet egy játékért, amitől elvárja, hogy a lehetőségekhez mérten normálisan fusson szerényebb gépeken is. Sajnos nem érdekli, hogy pontosan mitől rossz
Ő azt látja, hogy UE5, amik akadozni szoktak és megint egy UE5 játék, ami akadozik. Ahogy írtam, ezért terjedt el a Stutter Engine 5 elnevezés. Ezt már visszacsinálni nem lehet és azért alakult így, mert valami félrecsúszott.
Nem vonom kétségbe, hogy ez egyre jobb lesz és Work graphs meg mindenféle Epic előadások, best practice javaslatok után megszűnnek a gondok, de azért csak lehetett volna ezt jobban csinálni úgy, hogy a felhasználók oldalról nem csapódott volna le ez a több éven át tartó nyögvenyelős átállás.
-
PuMbA
titán
válasz
T.Peter #48980 üzenetére
Bemutatni megérte, de a helyes használata még úgy néz ki, hogy most fog csak beindulni. Clair Obscur pl. már nem annyira rossz UE5 cím, kevés benne a stutter
Viszont a Clair Obscur is ugyanazt a túlélesített, ghostingoló ocsmány valamit használja, mint a Black Myth Wukong. Ez biztos valami UE5 alap fícsör, ha mindkét játéknál sikerült ugyanazt a szétprocesszált természetellenesen borzalmas képminőséget megcsinálni
-
PuMbA
titán
válasz
T.Peter #48978 üzenetére
"A work graph sem veletlenul lett a directx-ben, ehhez is koze volt az Epic-nek. Valoszinuleg lenne mar nekik sajat mega geometry megoldasuk is, ha lenne hozza tamogatas a directx-ben, viszont nem nyulhatnak olyanhoz, ami nem altalanosan tamogatott."
Tehát jól látszik, hogy nem a mának fejlesztenek vagy az előbbi évekre fejlesztettek, hanem úgy kb. 2026-2027-re, amikor is már lesz Work graphs meg minden nyalánkság használva és támogatva a játékokban
-
PuMbA
titán
válasz
T.Peter #48972 üzenetére
Szerintem a legtöbben kiegyeznének a LOD pop-pal, mert az sokkal jobb, mint az akadozás, illetve nem csak 50fps-t lehet elérni egy 9800X3D procival bizonyos helyeken, mint például a Stalker 2-ben, ahol egyébként szintén látható a pop in, azóta picit reszeltek rajta. Az Avatar esetén a 120fps is elérhető.
Jelenleg az UE5 úgy áll, mintha fordítva csinálnák a dolgokat, mint egy belsős engine esetén. UE5-be minden fícsört belepakoltak optimalizálás nélkül és most optimalizálnak. Ez tisztán látszik, hogy minden egyes verzióban célként van megjelölve a Lumen / Virtual Shadow Maps és HWRT optimalizálás, valamint a Render Thread Parallelization. Belsős motorokba akkor pakolnak be valamit, ha már optimálisan megírták. Én ezt látom, főleg, hogy te is említetted hogy a Snowdrop esetén: "A kiforrottsag johet amiatt, mert pl a regi lod alapu megoldast hasznaljak."
Sok lesz az offom, úgyhogy én hátrébb húzódok most, de szerintem azért megbeszéltük nagyrészt
-
PuMbA
titán
válasz
T.Peter #48968 üzenetére
Meg kell nézni, hogy hány rosszul futó / akadozós / CPU intenzív UE játék készült az utóbbi években és hány rosszul futó saját motoros játék
Az előbbiből jóval több van.
Azt értem, hogy a legtöbb problémát nem az Epic fogja megoldani, de eddig úgy látszik, hogy a programozók sem. Saját motoros játékok esetén viszont a legtöbb esetben sikerül értelmezhető teljesítményt kicsiholniuk a fejlesztőknek.
Az meg, hogy miket támogatott az UE, amik más motorokban nem voltak. Igen, mert a motor alpha / béta állapotban jött ki. Az 5.0-ában még a Lumen és a Nanite se volt production ready. Ha az UE 5.6-ot számítanánk az UE5.0-ának, akkor már mindjárt más a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ASUS Dual RTX 4070 SUPER EVO OC Edition 12GB - AQUA garancia 2027.12.19.
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 Hellhound Eladó!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest