Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #29477 üzenetére

    Semmi baja nem volt a Fiji sávszéljével, csak kevés volt az 512 GB/s. A Vega 10 esetében is kevés, de csak akkor, ha a legacy módban fut a hardver. Binning módban például jóval jobban érzi magát. Ez a mód a BF1-re és a hasonló típusú Frostbite motort használó címekre engedélyezve van.
    A geometria ma még annyira nem korlátozó tényező, mert ott a GeometryFX, ami sokat segít. Persze, ahol sok a háromszög, és ezt kihagyták a motorból, az problémás, de az nem csak az AMD hardvereit érinti, hanem mindent.
    A legnagyobb korlátozó tényező egyébként a shader. Ma a HLSL+D3BC egy olyan nyelv+IR, ami "egyszálú" feldolgozást enged meg a GPU-nak. Nem a CPU-n ismert paradigmákkal kell ezt értelmezni, hanem a barrierek tekintetében. A HLSL 2017+DXIL ezt lecseréli "többszálúra".

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák