Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    Nagyon sok targyi tevedest olvasok. A D3D11 hasznalhatatlan. Keptelenseg tovabb eletben tartani. Tul sokat tema a grafika, am senki sem beszel a gameplay simulationrol. Evek ota nem fejlodik. Ennek a Microsoft az oka. D3D11 driver fejlesztese nagyon bonyolult. Velemenyem szerint senkie nem jo. Intele a legjobb, am az NV D3D11 driver legrosszabb. Tul agressziv threading, nagyon sokaig kell butitai a simulationt, hogy mukodjon.
    D3D12 pont jokor jott. Tobb baratommal beszelgettem a Siggraphon. Mindenki tapasztalta, hogy tovabb kell butitani simulationt. Mar az AMD D3D11 driver is erosen multi thread, am szerencsere nem annyira, mint NV D3D11 driver. Intel D3D11 drivere meg nem multi thread. Ertik, hogy tobb kernel thread nem megoldas.
    Szamomra D3D12 elonye a szabadsag. Nem veszi el a processort a driver. Lehetoseg a simulation javitasa. A szep grafika jo, am jatek nem ettol lesz jobb. Gameplay simulation nagyobb ertek. En ebben hiszek, am simulation javitasahoz uj API kell.

Új hozzászólás Aktív témák