Hirdetés
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyan a valóságban nem létezik. Minden API-nak van egy conformance tesztje, ahol az API tulajdonosa hitelesíti az összes meghajtót. Ha ott átmegy, akkor a meghajtó megfelel a specifikációknak. Viszont ma az a probléma, hogy ezek az API-k, ideértve a DX11-et és kiemelve az OpenGL-t. Az egyes problémákra számos megoldást kínálnak. Például az adatfeltöltésre az OpenGL-ben legalább másfél tucat alternatív megoldás van, és kis túlzással mindegyik hardvernek csak egy-kettő fekszik, vagyis ideálisan az lenne a jó, ha a program mindegyik lehetőségre tartalmazna egy implementációt. A DX11-ben is igaz ez csak ott azért a Microsoftnak volt annyi esze, hogy ne fogadja el ész nélkül minden újítást. A DX12 és a Vulkan egyik kritikus fícsőrje, hogy minden problémára csak egy gyors megoldás van, vagyis a fejlesztőknek elég arra építeni egy programot és az garantáltan gyors lesz minden hardveren. Nem biztos, hogy a leggyorsabb út lesz xy gyártónál, de elég gyors, ahhoz, hogy ez ne legyen gond. Ez egy nagyon kritikus pont. Nyilván ennek a hátránya, hogy akkora változást jelent a korábbi API-khoz képest, hogy a visszafelé kompatibilitás megszűnt, de ez más szempontból is így van. Nagyjából elérkezett az az idő, amikor megéri egy tiszta lapot indítani. A másik fontos dolog, hogy a gyártók ezeket az API-kat persze kiegészíthetik a saját eljárásaikkal, ami megint ugyanoda vezetne, ahol most tart a DX11 és az OpenGL. Erre viszont megoldás a validátor. Ez meg fogja akadályozni azt, hogy a gyártók ezt a csomagot is szétbarmolják a különböző kiterjesztésekkel, mert a kiterjesztéseket nem lehet majd validálni. Ettől persze a program szállítható lesz, csak a gyártók kétszer is meggondolják majd, hogy lecserélik-e a szabványos eljárásokat egy kiterjesztésben, mert validáció nélkül a következő generációs hardveren az a kód jó eséllyel nem fog elindulni. Kvázi bele lett kényszerítve mindenki a szabványos, specifikált, validálható eljárások használatába, ha azt akarják, hogy a játékok ne csak egy évig fussanak. Olyan kiterjesztés tehát nem fog érkezni a DX12 és a Vulkan API-hoz, amely például alternatív adatfeltöltésre vonatkozó specifikációt kínál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest