Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    Én nem tudom mekkora egy [moderálva] ez a cég, de áttértem az angol oldal helyett a németre (itt olcsóbb ugyanaz a cucc), azt volt egy gomb, hogy jetzt bezahlen, de mikor rányomtam [moderálva] zárolni a pénzt, igaz nem is volt a kártya mögötti számlára átvezetve, de AZONNAL jeleznie kellett volna az oldalnak, hogy fizetés sikertelen vagy hogy sikeres. De semmit nem írt ki, csak hogy köszönik a megrendelést, majd értesítenek a továbbiakról. Erre másnap kapok egy emailt, hogy valami gond adódott a kifizetéssel, legyek szíves fizetési módot változtatni. OKé, újra megadtam ugyanazt, csak éppen az a baj, hogy nincs kifizet gomb sehol! Szánalmas, hogy nem lehet kifizetni a rendelt cuccokat. :W És persze ennél a 2. fizetésnél sem fogom tudni meghatározni, hogy mikor szottyan kedvük az összeget zárolni a számlán és hogy automatikusan konvertálnak-e forintra (ekkor [moderálva] rá, mert az ő euró árfolyamuk aztán a csillagos ég alatt van egy kicsivel) vagy hajlandóak euróban terhelni.

    [ Módosította: radi8tor ]

Új hozzászólás Aktív témák