- Jövőre az Apple megérkezhet 2019-be
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz
7Heads Drago #58 üzenetére
én teljesen laikus vagyok, nem tartom magam sportolónak csak néha bringázok céltudatosan, nincs is komoly sportórám, csak lakossági fitneszkarperecem, de nekem is sokat ad az a pár adat amit figyelek. nincs stravám, nem nézek toplistát, nem csinálok intervallumedzést, letekerem az utam és ránézek a végén az összesítésre.
nyilván enélkül is mennék, de jól motivál, hogy látok egy távot, egy pulzusgörbét, egy átlagsebességet, ezeket szakaszokra bontva szintén, és van egy automata naplózásom arról, hogy az adott szezonban mennyit mentem, mennyi kell még hogy meglegyen az 500-1000-1500-stb. kilométer.
nyilván mindenbe bele lehet kötni ha nagyon akar valaki, de ezek már egészen olcsón elérhető hasznos funkciók alapszinten is.
-
W.Wilson
aktív tag
válasz
Összehasonlíthatatlan egy stopperrel. Elindulok futni, indítom az órán az edzést, 10 km múlva leállítom, és ott vár sok-sok adat. Nem mindegy, hogy milyen terepen futok, mennyi emelkedővel, mennyi volt a pulzusom, nagyobb erőkifejtésem volt-e, mint korábban, kaptam-e valami achievementet Straván
. Elhiszem, hogy van, akineke ezek nem jelentenek semmit, és nélküle is ugyanúgy megy, de nekem sokat segítenek, hogy az edzés könnyebb legyen.
-
A Molyember
tag
válasz
Kozlekedni lovaskocsival is lehet, megis levaltotta az auto. Gondolom az is csak parasztvakitas.