- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Az átlagnál kisebbek ugyan, de bírják a strapát
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
izisz
senior tag
Valójában az írásom lényege a kiemelt kérdés volt, hogyan lehet élő embert előcsalogatni Ali support oldalról. Ez most elkezdett érdekelni a rendelésektől teljesen független módon is.
De engedjük el, badbull1 burkolt megjegyzését kipróbálom élő egyed előcsalogatásra, meglátom, ez járható út-e
Egyébként a Cancel 30-Nov volt, vagyis bőven kint vagyunk az 5 munkanapból. Banki smst amúgy sem figyelnék, értesít a Curve aztán a Revolut is, ha jön refund bárhonnan. -
izisz
senior tag
nov 30.-án néhány rendelésemet az ali automata cancelled-re (Closed) rakta (pénzt persze befoglalták...).
ok, na mondom újrarendelem. Már kevesebb csomagot, de újrarendeltem utána kicsivel. Ezeket is automata cancellezték (persze ezek árát is befoglalták...)
ok, na újrarendeltem 1 csomagot, ezúttal már bármifelé kupon nélkül - ezt engedték, nem lett autocancel. Remek, megrendeltem a maradék pakkokat is így, kupon nékül.
Namost, az autocancellezett orderek Finance fülén megjelent egy refund idősáv - Waiting refund -> Refund processing -> Refund lépések.
A mai napig nem moccant a Refund processing állapotból Refund-ba, ma igen, de csak kb 6 csomag. Van 3 "Refund processing"-ben (jelzem mindet 30.-án autocancellezte az Ali)Kérdés: Hogyan lehet hús-vér emberrel csetelni/emailezni Ali support oldalról, hogy megtárgyaljam vele, mi a tökért húzzák az időt, hogy státuszt váltson "refund"-ba, ami eddig nem tette?
Ez a mocskos kis sárga "autobot" az egyetlen, amit látok/találtam, azzal meg nem megyek semmire, csak a FAQ tartalmat mantrázza automatán,hiába választok ki Order numbert... Miután választ adott, még dislikeoltam is, kemény 60 karaktert engedett bevinni szöveges "magyarázatnak", gondoltam, arra hátha megkeresnek emailben. Hát nem úgy vagyon az
Félreértés ne essék, tudom (remélem), hogy valahogy majd visszacsorog a pénzecske, csak jó volna valami biodroiddal is csevegni a státuszról. 3-20 napot ír, hogy visszaér a pénz, DE csak miután Refund státuszba kerül. Így is 10 napot vártam, mire státuszt váltott némelyik Order. Bosszantó, mert a Cancel-t sem én kértem, akkor éjjel azt hittem, ilyen esetben majdnem instant visszajő a pénz. De nem
Íme kép, csak referenciának, hogy miről makogok -
izisz
senior tag
válasz
SunMount3r #33849 üzenetére
mert eredetileg nem angolul írták a szöveget, csak az ali "kisegít" és automata fordítja angolra.
szerk: megeleőztek -
izisz
senior tag
válasz
AnNa997 #29153 üzenetére
Van az a pénz, amiért indítanak akár egy repülő mókust is és leteszi a kertedben a pakkod ajándék mogyival
Viccet félretéve, lehet repülő, hajó, vonat, de általában repülő. És nem, nem indítanak 1 csomaggal - hacsak nem Hulk-ot szállítják - komoly logisztika van a repülők optimális raktér kihasználása mögött (pl egy a lehetőségek közül a Netline Load alkalmazás). Sokszor nem csak Cargo gépek szállítanak, hanem sima passenger (utas) szállítók is, ahol a raktér kihasználatlan területeit Cargo célra kiadják.
DHL, FEDEX, UPS - ők kifejezetten repülnek. Ezért is (és a vállalt rövid szállítási határidő miatt) drágábbak.A "nagyon hamar úton van" nagyon sokszor kamu. Az eladó kikéri a tracking számot a szállítótól, de a tényleges "elindulás" akkor van, mikor olyasmi jelenik meg a trackingben, hogy "Accepted from sender".
És azt se felejtsd el, napi hány tizenezer csomag indul meg kínából. Egy-egy apró csomag elenyésző tényező.Mókás lenne, ha egy szempillaspirált elindítanának egy repülőn
-
izisz
senior tag
válasz
Kisnyikhaj #20257 üzenetére
az eladó "javaslata" a legviccesebb, "víz ment bele, nem is a kijelző szar... szárítsd ki"
a "can't pair with device" meg ali szerint invalid?
én speciel 100% refundot kérnék 1 miband árra, mert párosítás nélkül túl sok értelme nincs a kütyünek épp csak nem DOA, egy "drága" karóra így (a "víz ment bele" dolog meg csak időhúzás, hisz valamennyire vízállónak van hírdetve...)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest