- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iOS alkalmazások
- Érkezik a Now Bar a Galaxy órákra is
- One mobilszolgáltatások
- HMD Fusion - öltöztetnéd megint
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mivel te szándékosan nem vetted át, ez a te hibád, a pénzed csak akkor kapod vissza, ha az eladóhoz visszaérkezik, semmi biztosítékod nincs hogy ez tényleg megfog-e történni, nem direkt megy az eladóhoz, esetleg elveszik visszaszállítás közben vagy mégsem küldik vissza vagy az eladó nem ismeri el akkor sem, ha átveszi.
Szóval gondold végig, hogy az Áfa és a vámeljárási költség kifizetése vagy ugorhat a teljes vételár.
Csak a termékre kifizetett összeg számolnak, a csomagra írt 2004 óta figyelmen kívül van hagyva és a kamu számla is, mert a banki fizetést is igazolnod kell.Még annyit teszek hozzá hogy a vámosok jogosultak az EU-s küldeményeket is ellenőrizni, kérni róluk igazolást, azok is a Nemzetközi Kicserélő Központon keresztül jönnek be az országba.
-
rento
őstag
Sziasztok
Sajnos belefutottam én is egy vámeljárásba. Rendeltem egy 156$ értekű fényvezérlőt. Az ali spanyol oldalán futottunk bele a cuccba. Nem volt feltüntetve hogy honnan jön, csak hogy 7nap alatt itt. Így össze is raktam hogy akkor bizto spanyolországból, mert ugye a spanyol nyelvű alin találtuk és gyorsan itt van akkor az tuti europa. Feladás után derült ki, hogy kína.... Itt már sejtettem, hogy gond lesz, plussz az eladó azt írta, hogy 30$- ír ílértéknek a számlára plussz 20$-t a szállításra. Na most tőlem bekérték az adatokat vámoláshoz, oda viszont csak az alipayen kifizetett 156$ -ról tudok igazolást küldeni. Mi van olyankor, ha nem veszem át a csomagot?
-
nyisziati
veterán
A jüan 100 %-ig a dollárhoz van kötve, kvázi SEMENNYIT nem "romlik" hozzá képest.
Másrészről a jövedelemnek nincs köze az árhoz - azt a költségek és a profit határozzák meg.
Azonban a tartósan - és erősen - emelkedő tendencia egyértelművé teszi, hogy itt bizony a profitról szól a dolog, hiszen a fizetésünk még itt, Magyarországon sem emelkedett annyival, mint amennyivel Kínában nőttek az árak.Persze ebben nincs semmi meglepő - de ezért írtam, hogy a kamuakciókat nyugodtan el lehet felejteni, azok csak a szemnek szólnak, nem valós akciók.
A lényeg, hogy folyamatosan emelkedik mindennek az ára - és ez bizony az egyre durvább profitvárakozások miatt van. Lásd a legerősebb példát: Apple.A "mesterséges rezsicsökkentés" meg szintén olyan dolog, ami a szemnek szól, hiszen a világpiacon kb. 20 százalékkal alacsonyabb a gáz ára, mint 2010-ben, mégis többet fizetünk most, mint akkor (mindenféle "rezsicsökkentés" ellenére).
-
válasz
nyisziati #25994 üzenetére
Mennyit ér egy $ most? Mennyi a Jüan inflációs rátája? 10 évvel ezelőtt 5 $-ért sok mindent kaptál, ami most 8-10 $. Persze hogy emelkedik, de emelkedik a vásárlók jövedelme is, akkor most mi van?
Ha csak az inflációt nézem az minden évvben dob rá némi +-t ki az a marha aki ezt nem kalkulálja be, az üzemanyag árak is emelkednek, külföldön nincs mesterséges rezsi csökkentés. Ha sokkalja valaki a mostani árakat akkor várjon 5 év múlva még többért veszi meg. -
takacs tamas
csendes tag
Köszi, természetesen tudom, hogy úgy áraznak, ahogy nekik jól esik. Konkrétan arra gondoltam, esetleg létezik egy algoritmus (mint a fapadosoknál pl.) amivel bizonyos időszakokban változtatják az árakat (ünnep, hétvége, hóvége, kattintásszám akármi) Én sosem figyeltem ilyen szemmel, most tűnt fel, hogy a kosárban lévő cucc hétvégén még olcsóbb volt (ugyanolyan odaírt kedvezményekkel) mint ma.
-
válasz
nyisziati #25990 üzenetére
Tudod hogy a pillanatnyi árak visszamenőleges időpontra való hasonlítása egy folyamatosan változó gazdasági környezetben nem igazán ad megfelelő információt, még akkor sem, ha az adott termék előállítási ára nem változna az adott időszakban. Minimum valami szállítással összefüggő költség -pl.: üzemanyagár- már változtat a beszerzési és az eladási áron.
-
válasz
takacs tamas #25989 üzenetére
Már nlunk sem a fix áras gazdaság működik. Egy kereskedő úgy emel vagy csökkent árat, ahogy a kereslet-kínálat változik, ha külföldről vásárolsz ehhez még ad hozzá a nemzeti devizánk árfolyam ingadozásait.
Csak egy hétvégére nem állítanak át árat, kifuthat a pár napig tartó akció és visszamegy az eredeti árra vagy úgy gondolta hogy mivel neki is emelt a beszállító azt áthárítja vagy más kereskedelmi okból emel. Egy virtuális piacon sem fix az eladási ár, ugyanúgy mint az igazin. Az árképzést meg -szerencsére- nem államilag szabályozzák a legtöbb esetben egy normális piacgazdaságban. -
nyisziati
veterán
válasz
takacs tamas #25989 üzenetére
Az aláírásodban ott a válasz.
Egyébként mostanában néztem végig az elmúlt évek vásárlásait, és folyamatosan nőttek az árak. Függetlenül attól, mihez milyen akció volt kiírva. És bőven voltak kiírások...
Nem számít a duma, a legtöbb akció kamu.
-
takacs tamas
csendes tag
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata az árazásokról? Konkrétan tegnap még 29,50 volt egy "lego" készlet, ma már 32,50 (csak a szokásos kedvezmények vannak-voltak odaírva) Csinálnak olyat, hogy hétvégére leviszik az árat (érdemes várni hétvégéig)? Vagy már a karácsonyi "drágítás"? Nem akarom megvárni a BF-et, mert azután tuti nem ér ide karácsonyra....
-
nexuspolaris
tag
Rendeltem egy multimédiás fejegységet a Toyotámba, 7 nap volt a shipping process. Fizettem plusz 29 dolcsit a szállításért, hogy európai raktárból küldjék, az értéke miatt (200USD) valószínűleg megvámolják, ha Kínából jön.
Mielőtt kiküldték volna, találtam egy másikat ugyanennél az eladónál, írtam neki, hogy inkább azt szeretném ahelyett, amit rendeltem. Erre válaszolt, hogy már postázták tegnap, amit előzőleg rendeltem. Ok, no problem, jó lesz az is.
Viszont észrevettem a tracking-nél, hogy az DHL-el adták fel Kínából. Írtam is egyből nekik, hogy ezt sürgősen korrigálják, és UPS-el küldjék európai raktárból. De ha már úgyis újra feladják, küldjék akkor a másikat.
Egyelőre megy a "ok, my friend, we will check it for you", kíváncsi leszek, mennyire rugalmasak,és meg tudják-e oldani a cserét -
válasz
#14121216 #25984 üzenetére
Azt a nyomkövetési számot már felhasználta, mert ő ugyan postára adta, elkezdték a kézbesítést, de nem érkezett meg, az hogy a vámjuk visszafordította ott sem érdekli a postát, újból meg kell rendelni a szállítást és újra kell csomagolni címkézni a csomagot. Tehát lesz egy új nyomkövetési számod, azt adja meg, lesz új szállítási idő védelem és annyi.
-
Igen vásároltam.
Aki 2015 óta itt van és az értékelése a 100 %-ból 99.5%, azt a vásárlók általában megbízhatónak tekintik.
Ha lejjebb mész a termékleírásnál alul ezen a részen megtudsz nézni értékeléseket a Feeback fülön.
Kapott negatív értékelést mert késett a küldemény szállítása - ha elküldi azt ő már nem tudja befolyásolni- annak ellenére hogy végül a vevő megkapta úgy, hogy egyszer ő nem vette át, volt olyan paraszt hogy negatívot adott.Röviden, nyugodtan vásárolhatsz tőle.
-
szmyky
aktív tag
Az értékelései alapján jobb nem is lehetne!
Az adott termék értékelése is kiváló és az eladó értékelése is szuper.
Én azért körbe néznék az eBay-en is, ott mégiscsak lehet Paypal-el fizetni, ha esetleg vissza kell küldeni (rossz típus, hibás akksi), akkor ott a postaköltséget vissza tudod igényelni. -
ftc
nagyúr
-
xxx86
csendes tag
Sziasztok ez mit jelent pontosan ?
China Post Ordinary Small Packet Plus
-
gyulazsolti
senior tag
Remélem.
Fentebb már tárgyaltuk.
Csak ezekkel az elemekkel/aksikkal, van némi fenntartásom. Ügye egy meg sem érkezett, a másikat meg visszafordították, az eladó szerint. Közölte miután kérdeztem tőle 45 nap után, hogy mi lehet a csomagommal.
Ettől az eladótól is kérdeztem 2 napja, hogy mi lehet vele, de még nem válaszolt. -
GabN73
addikt
Szomorú, mert eddig minden küldeményem megérkezett 25 napon belül Aliról, úgy hogy az itteni Posta egy kalap .... khm.
Ezek ráadásul tényleg fontosak lennének, naivan gondoltam hogy ez is meglesz "időn" belül.
Mondjuk a 60 nap az nagyon durva lenne, de mindig tanul az ember valamit - legközelebb inkább fizetek többet ha fontos... -
válasz
gyulazsolti #25973 üzenetére
Mozog az, csak nem könyvelik, mivel UU.... az eleje
-
_q
addikt
Sziasztok!
Ali-ra regisztráltam még júliusban, kaptam $4 kupont. Azonban nem használtam fel, semmit se vettem. Most mikor használni akartam nem engedte mert nem vagyok új felhasználó és lejárt a felhasználási idő. Erre tudtok valami megoldást vagy el kell fogadni hogy buktam a kupont?
-
válasz
GabN73 #25970 üzenetére
Ne haragudj, el kell hogy szomorítsalak ezeknél a számoknál csak a felvétel dátuma és ideje az amit figyelembe vehetsz, ezek a sehol sem kell könyvelni típusú küldemények, hiába hasonlít a szám egy nemzetközi posta nyomkövetési számra, nem az.
Jönnek mint normál levél a szokásos 25-60 szállítási idővel. -
GabN73
addikt
Miért mindig azok a csomagok akadnak be/nem érkeznek meg hamar, amire nagy szükség volna?
-
Customs problem = vámolási probléma, mert az volt ha a vám nem engedte ki. Ez esetben akkor az a feltételezés, hogy egy másik kiküldési próbálkozásra sem fogják, így indokolt a vásárlás törlése és a pénz visszaadása. Eddig ezt a logikát alkalmazták. persze én ezt a szöveges részhez is beírom.
-
rekop
senior tag
-
Te küldted vissza? Ugye nem, akkor miért ezt az okot választottad? Ki sem jött Kínából, ergo el sem lett küldve, az ottani vám nem engedte ki.
Valójában nem érkezett meg, így nincs mit visszaküldeni.
Package was returned to seller by shipping company: amikor a helyi postánk visszaküldi, mert nem tudta kézbesíteni.
Mondjuk még el tudja küldeni, hiszen 8-án lett visszafordítva, már megkapta, akár küldheti a szabályoknak megfelelően és kiengedi a vámjuk. -
rekop
senior tag
Igen már el van indítva a dispute ezzel az indokkal: Dispute Reason: Package was returned to seller by shipping company A tracking számom: LZ815630954CN
Akkor maradjon így, és ne foglalkozzak az eladó kérésével? Nem akarom megszívatni magam, hogy a végén indokkal ne kapjam vissza a pénzt. -
Ha kifizeti a PayPal jutalékot is az eredeti összegen felül, akkor küldhetné oda, mert gyorsabb.
Akkor indítottál dispute-t? Ha igen akkor nincs min változtatni. Ha az által javasolt okra történik a módosítás, akkor az AliExpress felé úgy lesz megjelenítve, hogy nem az eladó hibájából hiúsult meg a vásárlás, ez neki kedvezőbb.
Ha valakinek néhány ilyen meggondoltam magam vásárlás törlés, dispute van, az nem szokott probléma lenni, ha ez nagyobb arányú akkor az ilyen vásárlót kirúgják az AliExpressről. -
válasz
Botigta #25960 üzenetére
Ha a vevő leigazolja a megérkezést az eladó csak azután kapja meg a vételárat az ALiExpress-től.
Pl: 60 nap a szállítási védelem, ha az letelik akkor a rendszer teljesítettre zárja a vásárlást. Te megkapod a 21 napon és nem igazolod le, az eladó csak 39 nap múlva kapja meg a pénzét. 60 napig "hitelből" él.
Az eladónak emiatt fontos, ha szereted szívatni az eladókat akkor neked is hasznos -
rekop
senior tag
Sziasztok!
Sajnos a második rendelésem is úgy néz ki problémás lesz. Egy hónapot vártam a csomagomra, de a tracking szerint el sem hagyta Kínát. Írtam az eladónak, aki szerint visszafordították a vámról a csomagot, ha akarom visszaadja a pénzt, adjam meg a paypal-omat. Ez furcsa volt, és válaszoltam hogy nem paypal-al fizettem ezért nyitok egy dispute-t itt az oldalon azzal az indokkal, hogy nem jött meg a csomag. Erre ma visszaír, hogy töröljem a dispute-t és adjak fel egy másikat, azzal az indokkal hogy "Return good"-"Personal reasons"-"I no longer need the product".
Ez most mi akar lenni? Válasszam ezt, vagy hagyjam az eredeti reklamációt, hogy nem jött meg a csomag? -
#14121216
törölt tag
Írtam nekik még délben, most délután meg csatoltam ezeket a képernyőmentéseket. Azóta nagy a csend, nincs válasz. Lehet rájöttek ők is? Most legszívesebben lemondanám, s egy másik store-ban rendelném meg, ki tudja mennyi idő míg visszamegy hozzájuk, utána meg megint feladják s ideér
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Léghűtés topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Hobby elektronika
- EAFC 25
- Telekom mobilszolgáltatások
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- Slot1 Processzor
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FHD IPS, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év g
- HP ProBook 440 G7, 14" HD, I5-10210U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év garanc
- EliteBook 840 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 135U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest