- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz farkas-j #24613 üzenetére
Most tényleg el kell magyaráznom, hogy van egy leírás hogy egy készlet mit tartalmaz, viszont az eladó 2 készletet ad el ezért használja a lot szót.
Nézzél már meg néhány más hirdetést, ahol több valami tartozik a készletbe és ott nincs lot meghatározás.
Itt van aki ugyanezt lot nélkül árulja.
Ezt írja: 1pcs decoder board Digital Blue LED FM radio with cable 1pcs remote controlEgyébként hogy jön ki a matematika?
(2 pieces / lot)
Nálad meg felsorolás az 4 valami. A kábeleket külön csomagolva küldi? Vagy egy dobozba 1 csomagban a 1PCS x Decoder board és a 1PCS x remote control a másik "lot piece" meg a 2 kábel?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz farkas-j #44208 üzenetére
herrká is ilyen gondja van, nincs rá megoldás. Mindent szóba jöhető dolgot megpróbált.
DE a pénz nincs az eladónál, ő sem kapja meg addig amíg te le nem igazolod az átvételt vagy letelik valamikor a szállítás védelmi idő, vagy valamiért lezáródik a vásárlás, de akkor már lehet dispute-t indítani.[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz farkas-j #44208 üzenetére
Ahogy V/ is írta, ugyanaz az eladó nálam is, ráadásul én 200db-ot rendeltem :-(
A megadott tracking pedig annyira kamu, hogy Chile az uticél! De Eva szerint fel van adva, várjak...
Ha esetleg találsz valami épkézláb supportot, dispute indítási vagy refund lehetőséget, értesíts már! Én is jelzem Neked, ha lenne valami előrelépés!
Amúgy a napokban vettem észre, hogy ettől az eladótól rendeltünk szövet maszkot is. Az meg remélem igazi trackinggal, feladott státuszban van és elvileg szállítják...veze, ez nagyon jó kérdés... Én sem értem, hogy mi a jó ebben, ennek a vélhetően szélhámosnak? Valaki(k) megszívatták és kicsinyes bosszú? Hiszen ő sem kapja meg a lóvét, meg kitudja, mi is visszakapjuk valaha?
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz farkas-j #44238 üzenetére
Ma sikerült a szállítási idő növelését beállítani. V/ is ajánlotta korábban, de bármit írtam be, nem fogadta el. Az imént már sokadszorra újra próbáltam. Az 5 és 7 napot nem fogadta el! Beírtam 10-et. Erre elkezdett visszaszámolni 8 naptól! De státusz továbbra is rész szállítás és alatta megy a visszaszámlálás. Kíváncsi leszek...
-
Topikgazda
válasz farkas-j #54493 üzenetére
Ezt és egy IOSS számot: HU2021071000xxxx. gyorsan felejtsd el, ez a számlád száma, nem IOSS azonosító, bár beírtam az Összefoglalóba is: Az AliExpress IOSS azonosítója IM5280002556
Ez küldeményazonosító S00000219830285, ehelyett a szállítás módjától függően van neki nyomkövetési száma ami UU194347182CN.
A vámolásról nem a csomagon lévő adatok alapján értesítenek, nem nézik akkor.
ez pedig a 21HU12100171xxxxR1 a Posta automatikus vámolási azonosítója.
Azt is megbeszéltük már hogy itt kell nézni mert ha változna a nyomkövetés akkor itt látni a másik azonosítót és azután láttad volna hogy 05 Aug 2021 16:15 Online fizetés elérhető NPKK Vam és akkor 6-án elkéred a kódot és 7-én 16:15-ig fizetheted online.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz farkas-j #54495 üzenetére
Nézd, tudjuk hogy megbízhatatlanul működik a az automatikus rendszerük, ha szerintük nem találja meg az egyébként ott lévő adatot, akkor mindenki hibás csak ők nem. Ezzel nem tudsz mit kezdeni.
Amíg nem értik meg hogy amit kitaláltak az nem jó, nem is kellene automatikusan végezni, addig kénytelen vagy te kontrollálni a folyamatot. -
[w]
őstag
válasz farkas-j #54795 üzenetére
nekem még mindig, immáron 8(!) hete áll egy CN-es küldeményem a kicserélőben, számtalan telefon és 6-7 írásos panasz után még mindig azt hazudta az ügyintéző, hogy vámeljárás alatt áll..
így legutóbb bekértem tőlük a vámeljárás folyamatban lévőségét igazoló/alátámasztó dokumentumokat, ha már ennyiszer állították ezt, hát akkor nyilván csak van erről valami sajtpapírjuk. ezzel egyidőben megkértem a NAV reptéri igazgatóságát, hogy tájékoztassanak mikor küldték az elektronikus üzenetet az áru "átengedhetőségéről", majd mikor ez megérkezett ezt is továbbítottam az utolsó postás emailre válaszul megfejelve azzal, hogy figyelembe véve a NAV válaszát és azt, hogy nem tudják alátámasztani a vámeljárás folyamatban levőségét (sőt engem szándékosan tévedésben tartanak), így csalásnak/lopásnak tekintem az ügyet és ismeretlen tettes ellen rendőrségi feljelentést fogok tenni. (idő hiányában még nem tettem meg, de valóban határozott szándékom, nem vicceltem)
erre másnap jött egy sablonüzenet, "Értesítés saját szervezésben vámkezelendő nemzetközi küldemény érkezéséről", amivel szintén csak hülyének akarnak nézni, hátha...
összefoglalva egyértelmű, hogy nincs semmilyen hiba, hiszen a NAV-nál lement a kör, a posta megkapta az értesítést, mégis szarnak foglalkozni vele vagy azért mert tényleg maguk sem tudják hol van (elvesztették/ellopták), vagy valaki mulasztott és nem merik elismerni.cmdr PETER W. VOLKOV
-
Digitalpimp
senior tag
válasz farkas-j #55250 üzenetére
Szerintem azt kellene, ha kifutnak a 30 napból, tömegesen menni mindenkinek a fogy. védelemhez, aztán lassan csak elindulna valamilyen változás.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Topikgazda
válasz farkas-j #55547 üzenetére
Akkor rá kell kérdezned.
A felügyeleti szerv a NMHH és ezen az oldalon kell indítani a panaszt, egy a bökkenő 3000 Ft a díja. Jól ki van találva Ezért kellene előbb a postát nyaggatni.
Másik lehetőség a NAV-Vám, de ahhoz tudni kellene hogy a Posta részéről hogy is áll.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...