- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyisziati
veterán
Sziasztok. Most jött meg a lapbook-om, Yepo márkájú. 170$+áfa+DHL vámkezelési díj. Forintban 50.000+15.400+6000.
Nem igazoltam vissza az Alin a megérkezést, mivel ki akartam próbálni. Sajnos beigazolódott a sejtésem, elindult, pár dolgot feltelepítettem rá, aztán leakadt. Kikapcs-bekapcs után mindig ez a képernyő fogad:
Nem reagál semmire a gép, a Windows gombra sem. Egy idő után kikapcsol.
Mit csináljak?
Indítsam most a dispute-ot, vagy előbb vegyem át a terméket és utána indítsam?Ez volt az egyébként.: [link]
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz #16729600 #16811 üzenetére
A DHL-től vettem csak át.
Persze, tudni fogják, hogy átvettem, csak úgy tudom, hogy a pénz addig az Alinál pihen, amíg nem igazolom vissza az Aliexpress-en az érkezést. Ezért vagyok dilemmában, nehogy az Ali a visszaigazolás után átutalja a pénzt, aztán én meg futhatok utána.
-
nyisziati
veterán
válasz Vertigo18 #16809 üzenetére
+vasi89
Nem értek a Win10-hez.
Meg nem is akarom piszkálni.
Egyébként rendelés után több nappal vettem észre egy videón, hogy nem eredeti Win van rajta.
Ez fel se tűnt a termékoldalán. Amit láttam videót róla elsőre, abban nem volt szó crackelt rendszerről. Pedig független oldal volt, nem az eladóé. -
nyisziati
veterán
válasz kirkri #16815 üzenetére
Rendben, köszi, átgondolom.
A "sok" az egyébként olyan 5-10 e Ft?
Illetve a vámot visszakapom?Illetve átnéztem az eladói termékoldalt, ahol írja, hogy más oprendszer felrakása esetén ugrik a gari. Tehát akkor a hardveres garinak is búcsút inthetek.
Valamint a második videó, amiről írtam, azon azt mondja a fickó, hogy ő visszaküldte, mert nem engedett USB-ről telepíteni a rendszer (más csati meg nincs hozzá, hisz tulajdonképpen ez egy 13.3"-os tablet, érintőképernyő helyett billentyűzettel). Tehát esélytelen más rendszert rárakni.
(bocs a kapkodásért, csak még sose jártam így, és pont a legnagyobb értékű rendelésnél )
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz kirkri #16819 üzenetére
"Nekem az lett volna az első, hogy szűz Win-t teszek a gépre, mert nem szeretném, hogy kis kínai progik lopják az adataimat, de nem vagyunk egyformák"
Igen, eredetileg én is ezen gondolkodtam (sőt, Android is eszembe jutott), de ez a fickó a youtube-on azt írta (az első komment a videó alatt), hogy problémás az USB telepítés (gondolom nem sikerült), ezért visszaküldte.
Mivel ugye csak 2db USB port a készüléken.
És bocs az offért, privátban adok választ a fórumtársaknak, hogy ne a topikot terheljem.[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
Sziasztok.
Inkább visszaküldöm a lapbookot, az eladó elfogadta és várja a TR-t.
Elolvastam az összefoglalót, de a biztonság kedvéért megkérdezem, ami nem tiszta.1) Kell CN 23-as lapot kitölteni, ha nem jön vissza a termék? Vagy bármilyen hivatalos papírt ezen kívül.
2) A Magyar Posta a legolcsóbb?
3) Kb. mikor utalják vissza a pénzt?
4) A befizetett vámot hogy tudom visszaigényelni?
Válaszokat előre is köszi. -
nyisziati
veterán
Sziasztok.
Az eladó 21 nap után sem adta fel a cuccomat. A termékoldalon az van, hogy "Status: closed" ill. "Reminder: Seller did not ship goods"."Dispute" gomb nincs. Ilyenkor az Ali automatikusan visszautalja a vételárat? Ha igen, akkor kb. mennyi idő?
@V/: köszi.
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz KILLERLALA #17257 üzenetére
HongKong Goldway, a szállításnál a Seller's shipping method-ot kell választani. Nem EU-ból szállít, de ha ezt választod, akkor kb. 11 $ plusz költségért áfamentesen szállítja a cuccot.
-
nyisziati
veterán
válasz Money94 #17457 üzenetére
Semmit nem számít a sok pozitív visszajelzés.
Simán kitrükközik, hogy a megkapás utáni első eufóriában leadott pozitívokat bezsákolják, majd amikor jönnének a reklamációk és negatív "additional feedback"-ek, akkor leveszik a hirdetést és újat adnak fel. Nézd csak meg, mennyi nulla feedback-es cucc vann fenn, ami ugyanakkor évek óta benne van a kínálatukban. Legalábbis ha régi vevő vagy, akkor ez egyből feltűnik. -
nyisziati
veterán
válasz Money94 #17461 üzenetére
Mennyi idő van még hátra a processing time-ból? Ha csak pár nap, szerintem várd ki.
Ha nem adja fel, automatikusan megkapod a pénzed, nekem is pont most volt egy ilyen esetem, 3 nap alatt visszajött a pénzem.Ha azt kérné, hosszabbítsd meg a processing time-ot, akkor szerintem ne tedd meg, mert akkor már nyilvánvaló, hogy az időhúzásra játszik. Max. akkor hosszabbíts, ha fontos, hogy tőle kapd meg a ruhát. De szerintem van más eladó is.
-
nyisziati
veterán
"Alipay-re pl. nem lehet Maestro kártyát hozzáadni, fizetni mint sima kártyával viszont meg lehet vele."
Mondjuk ez egy érdekes dolog, mert nekem csak Maestro kártyám van, mégsem kéri minden fizetésnél az adatokat, hanem automatikusan az "Alipay" logot villogtatva váltogat pár ablakot, majd kiírja a "succesful payment"-et.
És ezt a kártyát az első regelésnél adtam hozzá kb. 2,5 éve és azóta is csak ezt használom. Csak most, év elején kért egyszer egy megerősítést a kártyaadatokra, egyébként sima "egyklikkes" a vásárlási fizetés menete. (mobilról vásárlok szinte mindig)[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz csonkaandras #17756 üzenetére
Talán a webkártyát nem tudták a nevedhez kapcsolni, ezért utasították el.
Ellenőrizd a számládat pár napig, hogy levonták-e az összeget. Ha nem, akkor oké, ha igen, akkor kérd vissza (bár az üzenetben az szerepel, hogy törölték a tranzakciót, tehát pénzt se vontak le).Valamint ott van, hogy kérik a dokumentumaidat, amivel igazolhatod, hogy te vagy a tulajdonos, ezeket fotózd le és küldd el nekik.
-
nyisziati
veterán
válasz csonkaandras #17763 üzenetére
Így még nem jártam, úgyhogy nem tudok biztosat mondani.
Szerintem ha ők szakították meg a rendelési folyamatot, akkor valószínűleg visszautalják a pénzt, mindenesetre én megkeresném az ügyfélszolgálatukat.
Egy lezárt ügyem volt eddig, amikor az eladó nem adta fel a terméket és lejárt a számláló. Az ügyet lezárták és 4-5 napon belül visszautalták a pénzt automatikusan.
Alipay-es reg megoldhatja a problémát, de csak Visa vagy Mastercard adható hozzá.
Én mondjuk mezítlábas Maestroval vásárolok, de ezt valahogy a rendszer adta hozzá az Alipay menümhöz, hivatalosan nem választható. Mindenesetre 2,5 éve problémamentesen működik.
-
nyisziati
veterán
válasz csonkaandras #17766 üzenetére
A webkártyád egy virtuális kártya, ugye?
-
nyisziati
veterán
válasz csonkaandras #17770 üzenetére
Szerk.: most látom, hogy a Topikgazda válaszolt, úgyhogy akkor az a hivatalos intézési mód.
Szerintem sehogy, ezért kérdeztem.
Valószínűleg ezért nem ment át a biztonsági ellenőrzésen, mert az Alinak a "Mastercard" számot adtad meg, ők meg látták az utalásból, hogy fizikailag egy Maestrohoz tartozik a pénz.Szerintem egyszerűsíts a dolgon: vedd meg a terméket és a fizetésnél add meg a Maestro számodat a CVC kóddal együtt. Én is így csinálom, mint írtam, már 2,5 éve, problémamentesen.Nem kell félni attól, hogy lenyúlják a pénzed, megbízhatóak.[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz TheProb #17812 üzenetére
Ezekbe a minőségi problémákba én is belefutottam, sajnos ez ilyen. Két hét és passz. És remélhetőleg sikerül bizonyítani az igazad azon belül, mert ha nem, akkor nem fizetnek semmit. Nem véletlen, hogy sok terméket pár hónap után levesznek és újrahirdetik, hogy ne lásd a szaporodó negatívokat.
Cipőt már én se nagyon veszek onnan, mert 6 hónapon belül rendre tönkrementek (kilyukadt a talpuk, még csizmának is! ). Pedig nem is voltak erősen nyúzva. Az áruk meg azért nem kevés, a normálisak 4-5 ezertől indulnak. Akkor inkább itthonról 2-3-4 ezerért ugyanazt. Sőt, jobbat, jobb garival.
Póló szintjén is gyengék, csak az egyediség miatt rendeltem párat, de már arról is leszoktam.Egy-két megbízható, bevált bolt (pl. Vifocal) kivételével kezdek leszokni róluk, mert gyakran szemetek, direkt hülyének tettetik magukat, ezt pedig nagyon nem szeretem.
-
nyisziati
veterán
válasz Sinisi #17840 üzenetére
Én egy átalakítót vettem az Aliról, amivel a füles egyik fele szólt rendesen, a másik halkan.
Úgy bizonyítottam, hogy elindítottam egy videót a Xiaomin, amin lehetett hallani jó hangosan a zenét, kívülről pedig állványról videóztam a THL-emmel. Ezután bedugtam a fülest a Xiaomiba és odatartottam külön-külön a THL mikrofonjához. Itt hallható volt a különbség a két oldal hangereje közt.
A videót feltöltöttem a dispute-hoz.Az Ali megítélte a refundot.
-
nyisziati
veterán
Van egy "invite friends" menüpont, ott lehet fácsén, skype-on meg talán pár más módon meghívni barátot, rokont, ismerőst. Pontosabban kupont küldeni, amit a rendszer illeszt be a neki küldött üzenetbe kattintható formában. Tehát te csak az elérését adod meg, az üzenetet a kuponnal az Ali rendszere illeszti be.
-
nyisziati
veterán
@lazac, vasi89: kösz az infókat, jó tudni.
@V/: igen, olvastam. Erre (is) értettem a megjegyzést. Bár ha a youku-t elfogadják, az már elég lenne.
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
Megelőztek.
"Mire számíthat?"
Sajnos semmi jóra. Kb. 2 hónapja volt egy hasonló eset, a cuccot megfogták a vámon, mindenféle jogi procedúra jött a rendelőre, befenyítették ügyvéd által és a végén még a cucc MEGSEMMISÍTÉSÉT is kifizettették vele (valami 20.000 Ft volt, ha jól emléxem).Plusz még bizonygatnia kellett, hogy ő jóhiszemű vásárló és nem orgazda volt.[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz vizimento #18937 üzenetére
Nekem Firefox-szal is feltöltötte.
Arra kell figyelni, hogy rövid legyen a videó, vagy ha hosszabb, akkor a gyengébb minőség csökkentse a méretét. Kb. 100 megabájtig tudod feltölteni, mert utána kiléptet az oldal (kb. negyed óra-húsz perc, ahogy tapasztaltam), és kezdheted elölről (ami ugye megint nem lesz sikeres, tehát ez egy ördögi kör).
Vagy feltöltöd Youku-ra.
-
nyisziati
veterán
válasz sharkypeti #19853 üzenetére
Kiszámíthatatlan. Volt, hogy 22 euró alatt is kértek be adatokat valakiktől (ruha volt az áru), de volt, hogy 100 dollár fölötti telefon is átcsúszott. Gondolom leterheltség és lustaságfüggő.
-
nyisziati
veterán
válasz sharkypeti #19855 üzenetére
Nem ment lejjebb, inkább némi szigorodást érezni. Kevesebb cucc csúszik át és a kevésbé értékeseket is sűrűbben kell bizonygatni, hogy határ alattiak.
-
nyisziati
veterán
válasz HornedReaper #19893 üzenetére
Ja, gyakran cserélik a bannert, hogy nullázzák az értékeléseket. Nagyon kevés cucc van többezres értékeléssel.
Gyakran már 1-2 hónappal azután, hogy megvettem a terméket, nem elérhető a terméklapja.
És ugye az értékelések sem teljes körűek, hiszen ki az, aki tudja rögtön a kicsomagolás után, hogy meddig lesz jó?
-
nyisziati
veterán
"Ez nem egészen így van."
Elég, ha 95%-ban így van sajnos."Mert lejárt a hirdetés itt is van meghirdetési idő, ha az letelt akkor vagy hosszabt, vagy eltúnik. A saját vásárlásaid közt ott van."
Ott van, de ha rányomok, akkor az eredeti terméklap helyett annyi jelenik meg, hogy "oops, this item is unavailable". Vagyis nem elérhető.
És vele együtt nem elérhető a dispute-hoz adott kimerítő részletességű értékelésem se, ahogy a többi elégedetlen vevőé sem.Vajon miért nem hosszabbította meg a kereskedő, miért rakta fel új termékként??? (költői kérdés volt)
Miközben maga a termék továbbra is ott van a bolt kínálatában - csak már "hófehéren" - értsd: értékelések nélkül.
"Az értékelés az Aliexpressen az adott vásárlásra vonatkozik, nem terméki használat minősítés, nincs köze ahhoz hogy meddig jó az adott dolog."
Elég baj az."Ha te később értékelsz annak nem igazán van haszna a többi vásárló felé és ugye ezt csak 30 napig teheted meg."
Pedig szerintem ez lenne a valódi haszon. Ott, ahol én élek, az embereknek NEM az számít elsősorban, hogy egy tranzakció hogy sikerült, hanem hogy tartós értéket kaptak-e a pénzükért, vagy egy-két hónap után kidobhatják a cuccot. -
nyisziati
veterán
válasz Mérlegelő #19906 üzenetére
Szia! Szerintem a PayPal topikban tedd fel a kérdést, ott biztos jobban tudják.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Windows 11
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motoros topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Villanyszerelés
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...