- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
avena71 #11429 üzenetére
Mindenképp ki kell venni az ülést. Én a könyöklő alatti csavarral szoptam a legtöbbet, azt elég nehéz volt kiszedni. Visszafelé már kaptak a csavarok kis berneres csavarkenőcsöt, úgy 5 perc alatt az összes csavar a helyén volt.
Nem tudom milyen évjáratú a géped, régebbi üléseket még könnyebb bontani szerintem. Ilyen fém szegecs kapoccsal van egymáshoz fogva.
Én vissza már kötegelővel raktam a rögzítési pontokat.
Először a fejtámlát kell kiszedni, kb 5 cm a sínjének a vonalában fogsz érezni egy pöcköt, azt be kell nyomni és húzni kell felfelé a fejtámlát. Utána a bal oldali előre-hátra dönthető állású tekerőt kell simán (ha jól emlékszem) kitekerni majd óvatosan lehúzni a tengelyről, utána ami marad ilyen kerekszar, azon van egy csavar, azt kilazítani, majd kijön az a kis továbbítópersely vagy mi.Utána szedtem le a deréktámaszkeményítő tekerőbizbaszt, azt pedig ki kell tekerni teljesen, majd azt is húzni és egyszer csak leold, kicsit forgatni kell közben. Először azt hittem eltörtem, de van benne egy ferdesávos nút, szóval kinti végállás és teker jobbra balra és közben húzni. Meg kell találni azt a pontot, ahol lecsúszik a tengelyről. Vissza meg nyomni és tekerni amíg be nem megy a menetbe.
Utána meg alulról kell elkezdeni bontani a gyári fémvázról a rögzítési pontokat. És szépen le kell húzni, mint egy pólót, csak közben ne felejtsd el a háttámla keresztmerevítések rögzítési (ilyen fém kapcsok) pontjait oldani.
Igazából visszagondolva nem volt egy nagy was ist das, inkább türelemkérdése az egész.Én nem szedtem külön az ülőlapot és a támlát, mert nem akartam xopni azzal is,hogy még azt külön összerakni.
Ja és, ha van az ülésedben is légzsák, akkor, ha alul széthúzod a csatit, előtte legyen lehúzva az akksi saru, mert légzsák hibát fog bedobni, vagy,ha nem húzod le az akksi sarut, akkor pedig ne adj rá semmiképp gyújtást, mert bedobja akkor is a hibát az indításnál. Persze az a biztos, ha akksi saru le.
Ha nincs benne gyárilag akkor, ha jól gondolom csak 12V kell varázsolj, meg berakni a tekerős kapcsolóját a műszerfalba, vagy a kézifékkar mellé.
Nekem is az lett volna a B terv.
Ilyen fűtőpad van spanyol raktáras is, onnan szerintem hamar megjön.Eleve a szivargyújtóm fullon van(dash cam+ vezetéknélküli töltő), másrészt ez a berakós pad nekem nem tetszik. A rejtett azért mégis csak szebb, hogy nem látszik.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
avena71 #11426 üzenetére
De gondolkodtam ilyenen is, de mindenképp a gyári vezérlőre szerettem volna rákötni, nem még plusz lukat furkálni, meg külön vezetékelni.
Időközben kicseréltem a fűtőlapot kompletten egy bontottra.
A szakadásnál lehetett volna forrasztani, de inkább komplett csere volt.Eltartott ki-be szereléssel mindennel együtt erős 4 órát.
Ez lehetett volna kevesebb is, ha nem nézem be, hogy melyik csati a támláé, és melyik az ülőlapé. Ugyanis én az ülőlapra hittem, hogy szakadásos, de mikor kibontottam és kimértem, nem volt szakadás, és utána láttam, hogy benéztem a két csatit, hogy honnan jön. Szóval feleslegesen lett lebontva az ülőrész.
Másodszor biztos gyorsabban menne,de remélem míg nálam a kocsi, nem lesz gond.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
avena71 #6111 üzenetére
más ötlet magyarosításra: nyomd tele az autót gulyáskrémmel.
a szoftver magyarítását azért meg lehet kérdezni a márkakernél, lehet ha náluk kérsz valami szervizműveletet, akkor cserébe azért megcsinálják olcsón.ja fontos: mivel ez egy PSA eredetű motor, a szervizlátogatáskor kösd rá a munkafelvevő/szerelő lelkére, hogy ellenőrizze, van-e a turbó előtt egy pici olajszűrő kosárka és ha igen, iktassa ki. meg tud ülni benne az olajsár és elfogy a turbó olaja, besül, kuka.
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Windows 11
- Elemlámpa, zseblámpa
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Linux felhasználók OFF topikja
- Lexus, Toyota topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 i7-1260P 16GB 512GB OLED touchscreen, GARANCIA: 1ÉV
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest