Keresés

Aktív témák

  • haris

    őstag

    válasz J.J. András #14 üzenetére

    Nos megszületett...
    1 Elsőnek megnéztem, a VGA hűtése jól van e rajt...
    Ez OK. Nem áll el sehol, venti megy...

    2 Gondoltam hátha táp kevés, ezért minden ''feleslegest'' lehúztam, maradt:
    CD rom , 1 Maxtor 60GB, Floppy, ( +Lap,proci,hűtő, vidkari :DDD )

    3 Splinter Cell berak, 47perc után reboot..... :DD

    Gondoltam probálkozzunk mással is, dMark 2001SE elindít. Az eredmények:
    Catalist 02.5, directX9.0

    250/250-nél
    3DMark Score 7637
    Game 1 - Car Chase - Low Detail 116.3 fps
    Game 1 - Car Chase - High Detail 43.8 fps
    Game 2 - Dragothic - Low Detail 126.9 fps
    Game 2 - Dragothic - High Detail 71.6 fps
    Game 3 - Lobby - Low Detail 108.6 fps
    Game 3 - Lobby - High Detail 50.8 fps
    Game 4 - Nature 39.8 fps
    Fill Rate (Single-Texturing) 734.1 MTexels/s
    Fill Rate (Multi-Texturing) 1856.5 MTexels/s
    High Polygon Count (1 Light) 33.5 MTriangles/s
    High Polygon Count (8 Lights) 8.5 MTriangles/s
    Environment Bump Mapping 101.8 fps
    DOT3 Bump Mapping 73.0 fps
    Vertex Shader 76.0 fps
    Pixel Shader 89.5 fps
    Advanced Pixel Shader 78.5 fps
    Point Sprites 22.7 MSprites/s

    250/275
    3DMark Score 7814
    Game 1 - Car Chase - Low Detail 117.5 fps
    Game 1 - Car Chase - High Detail 43.9 fps
    Game 2 - Dragothic - Low Detail 131.6 fps
    Game 2 - Dragothic - High Detail 73.3 fps
    Game 3 - Lobby - Low Detail 110.7 fps
    Game 3 - Lobby - High Detail 51.1 fps
    Game 4 - Nature 42.6 fps
    Fill Rate (Single-Texturing) 775.3 MTexels/s
    Fill Rate (Multi-Texturing) 1854.3 MTexels/s
    High Polygon Count (1 Light) 33.6 MTriangles/s
    High Polygon Count (8 Lights) 8.7 MTriangles/s
    Environment Bump Mapping 105.6 fps
    DOT3 Bump Mapping 79.2 fps
    Vertex Shader 79.9 fps
    Pixel Shader 94.8 fps
    Advanced Pixel Shader 82.4 fps
    Point Sprites 24.5 MSprites/s

    275/275 (elvileg default)
    3DMark Score 8060
    Game 1 - Car Chase - Low Detail 125.0 fps
    Game 1 - Car Chase - High Detail 44.5 fps
    Game 2 - Dragothic - Low Detail 136.5 fps
    Game 2 - Dragothic - High Detail 77.0 fps
    Game 3 - Lobby - Low Detail 111.7 fps
    Game 3 - Lobby - High Detail 51.3 fps
    Game 4 - Nature 43.6 fps
    Fill Rate (Single-Texturing) 811.6 MTexels/s
    Fill Rate (Multi-Texturing) 2045.2 MTexels/s
    High Polygon Count (1 Light) 35.3 MTriangles/s
    High Polygon Count (8 Lights) 9.4 MTriangles/s
    Environment Bump Mapping 110.0 fps
    DOT3 Bump Mapping 80.2 fps
    Vertex Shader 83.8 fps
    Pixel Shader 98.3 fps
    Advanced Pixel Shader 86.5 fps
    Point Sprites 25.0 MSprites/s

    Szóval ugy néz ki a hiba a VGA hűtésével van!!! :(((
    Még próbálkozom megtalálni az optimális beállításokat, és leírom mi lett a vége.

    Ja az már biztos, hogy a Catalist 02.5 helyett megy vissza a 03.1 vagy 03.2
    Catalist 03.1 alatt 8561 pontot csinált dX8.1-el
    Bocs hogy ilyen részletes lett......

  • haris

    őstag

    válasz J.J. András #14 üzenetére

    Bocsi de mostanáig dolgoztam. mindjárt szétszedem a gépet, és megnézem hogy van rajta a VGAhűtő aztán jelentkezem.

Aktív témák