Aktív témák
-
haris
őstag
Szerintem mentsd ki a save fileokat, aztán telepítsd újra a játékot.
Ha esetleg nincs fent a dX9 akkor tedd fel,
majd save-k visszamásol, azt 'had szóljon'.
Tuti mennie kell, nekem csak 64MB-os a 8500, de akadás nélkül 1024/768 teljes részletességgel fut.
El sem merem képzelni, milyen lehet ha az összes élsimi be van kapcsolva......
(nekem csak 16x Anisotrop van bekapcs...) -
haris
őstag
Köszi a tippet....
Amin csodálkozom, hogy mint látod alig van külömbség a gyári 275/275 és az igenlehúzott 250/250 között. az már tuti, hogy a RAM bírni fogja a 275-öt(3,5ns modul)
csak a core-t kell lejjebb belőni mint 275 (esetleg valami mással is hűteni a karit :P)
Köszi mindenkinek a segítséget. -
haris
őstag
válasz
J.J. András #14 üzenetére
Nos megszületett...
1 Elsőnek megnéztem, a VGA hűtése jól van e rajt...
Ez OK. Nem áll el sehol, venti megy...
2 Gondoltam hátha táp kevés, ezért minden ''feleslegest'' lehúztam, maradt:
CD rom , 1 Maxtor 60GB, Floppy, ( +Lap,proci,hűtő, vidkari :DDD )
3 Splinter Cell berak, 47perc után reboot..... :DD
Gondoltam probálkozzunk mással is, dMark 2001SE elindít. Az eredmények:
Catalist 02.5, directX9.0
250/250-nél
3DMark Score 7637
Game 1 - Car Chase - Low Detail 116.3 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 43.8 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 126.9 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 71.6 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 108.6 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 50.8 fps
Game 4 - Nature 39.8 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 734.1 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 1856.5 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 33.5 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 8.5 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 101.8 fps
DOT3 Bump Mapping 73.0 fps
Vertex Shader 76.0 fps
Pixel Shader 89.5 fps
Advanced Pixel Shader 78.5 fps
Point Sprites 22.7 MSprites/s
250/275
3DMark Score 7814
Game 1 - Car Chase - Low Detail 117.5 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 43.9 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 131.6 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 73.3 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 110.7 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 51.1 fps
Game 4 - Nature 42.6 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 775.3 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 1854.3 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 33.6 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 8.7 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 105.6 fps
DOT3 Bump Mapping 79.2 fps
Vertex Shader 79.9 fps
Pixel Shader 94.8 fps
Advanced Pixel Shader 82.4 fps
Point Sprites 24.5 MSprites/s
275/275 (elvileg default)
3DMark Score 8060
Game 1 - Car Chase - Low Detail 125.0 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 44.5 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 136.5 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 77.0 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 111.7 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 51.3 fps
Game 4 - Nature 43.6 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 811.6 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 2045.2 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 35.3 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 9.4 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 110.0 fps
DOT3 Bump Mapping 80.2 fps
Vertex Shader 83.8 fps
Pixel Shader 98.3 fps
Advanced Pixel Shader 86.5 fps
Point Sprites 25.0 MSprites/s
Szóval ugy néz ki a hiba a VGA hűtésével van!!! :(((
Még próbálkozom megtalálni az optimális beállításokat, és leírom mi lett a vége.
Ja az már biztos, hogy a Catalist 02.5 helyett megy vissza a 03.1 vagy 03.2
Catalist 03.1 alatt 8561 pontot csinált dX8.1-el
Bocs hogy ilyen részletes lett...... -
haris
őstag
válasz
J.J. András #14 üzenetére
Bocsi de mostanáig dolgoztam. mindjárt szétszedem a gépet, és megnézem hogy van rajta a VGAhűtő aztán jelentkezem.
-
haris
őstag
Help, please...
A gép:
XP1800+, MSI KT4V (KT400), 512/333 Samsung, Saphire 8500 (275/275), Codegen 300W
Minden alapon, nincs huzva semmi.
A gondom, hogy a gépben eddig egy G2MX kari figyelt.
Az ujabb játékok már igen nyögve vették tudomásul ezt a kártyát, ezért uj kártyát vettem, az említett Saphire 8500-at.
Uj kari be, formatc: , Win XP fel, Via 4In1 fel, Catalist 3.1 + DisplayDriver fel.
A kari király(annak tünt elsőre), gyönyörű TV out, játékok szakítanak ezerrel.
Csakhogy: a gép 3D játékok alatt kb 30-40perc után kifagy, csak resetelni lehet, a probléma AVi lejátszás, vagy más (nem 3D) alkalmazás alatt nem jön elő.
Catalist 3.2 fel. Probléma ugyanaz.Proci fesz fel 1,55V-ra nem javul, DirectX9 fel probléma marad.
Catalist eltávolít, (registriből is), catalist 2.5 fel (sokan erre esküsznek), a helyzet annyit változott, hogy most nem kifagy, hanem reboot-ol 3D alatt.(legalább megspórolok egy resetet :( )
Ezek szerint nem valoszinű a driver gond
Amire én gondoltam lehet, hogy az AGP feszt kellene emelnem???
Ha igen mennyinek kell lennie (most default on van, nem tudom mennyi)
Ha van más 5let, ne hezitáljatok megosztani velem...
Bocsi hogy ilyen hosszú lett. Előre is köszi.
Aktív témák
Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- iPhone topik
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Eladó megkímélt állapotban lévő Xiaomi 12T Pro 8/256GB / 12 hó jótállás
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest