Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nyúltáp

    senior tag

    válasz Sanyix #5555 üzenetére

    dy-nek abszolut igaza van, amig ket 16 oldalu ablakod van bevagva egy poly kozepebe mindenfele el elvarras nelkul, addig bizony siman trehany kategoriaba esik modelled. Amugy leirtam ezt mar parszor sot meg le is modelleztem neked kulonbozo reszeit mozdonynak hogy lasd nagyjabol merre kene indulni
    Ha egy toolt nem hasznalsz megfeleloen es ezert mindenfele hibakat general neked azt en nem neveznem bug-nak.
    Meshbol polyva konvertalaskor azert hozza neked letre az extra eleket, mert editable poly mas megkozelitessel irja le neked modellt mint editable mesh (lenyegeben elobbi vertex/edge szinten, utobbi pedig vertex/face) ebbol adodoan egy poly kozepen "lebego" masodik poly editablepoly szamara matematikailag ertelmezhetetlen.
    ...najovan, picit tul sok sor van bennem ahhoz hogy ezt most itt folytassam, majd holnap leirom, de lenyeg, hogy attol fuggetlenul, hogy viewportban nem latszik neked editable mesh-e konvertalva shading problema, az attolm meg ugyanugy megvan es kirenderelve bizony latszani is fog, maximum nem annyira lathatoan mint viewportba, a ugye egyertelmuen precizebb lekepezesnek koszonhetoen.

    Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Új hozzászólás Aktív témák