Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
atm*RefeeZ #2599 üzenetére
de exibicionista itt valaki
hát rajta, majd ma keresek valami képet magamról -
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #2596 üzenetére
Magnificat Tutor Series
grandiózus
grat hozzá, nem kis munka lehetett vele
ref: oktatást vállalok......mondjuk egy 10e-es óradíj megfelel? -
atm*RefeeZ
tag
válasz
Menthirist #2596 üzenetére
grat a tutorod kitételéhez;)
Nyúltáp megnéztem a fractalos videjót amit a linkeden keresztül értem el JÓLhát kemény...mármint számomra új volt és ez zsír
nem gondoltam volna hogy ennyi pöcsöléstől menthet meg valaki a script nyelv ismerete
hiába,ilyen ez a profizmus..mindent agyonegyszerűsít..átkozott rohanó világ
csaboo te meg majd megszokod hogy értelmetlen dolgokat írok,nem kell ezen fennakadni -
válasz
atm*RefeeZ #2594 üzenetére
konkrétan elsősorban Ref rád gondoltam
Tanácsadás meg stb... büszke vagyok rád
Btw tanácsadás: kitették a tutoromat a world3d-re főoldalrathx nekik
btw csaboo neked meg hi, örvendek, én Maya-zok, ha te MAX-ozol, valszeg nem tudok majd segíteni
mindenki: szép modellek
[Szerkesztve] -
csaboo
tag
Hüüü!
WHAT???!!! -
atm*RefeeZ
tag
szerintem rád célózhatott és a NUBOKRA (lol bocsi nem hagyhattam ki de tényleg csak alap tukó vagy nem pedig ősparaszt
) akik nemrég dzsojnoltak de szerintem én vagyok itt a lokál pádáwán korban meg talán szkillben is
dehát istenem..ennyivel később is halok meg!HAHA
- társadalmi célú hirdetésemet olvastátok-
-
csaboo
tag
válasz
Menthirist #2592 üzenetére
Melyik fiatalra gondolsz?
Kire gondolsz egyáltalán???
-
nocsak... lassan alkotni kell valamit, mert fejemrenőnek a fiatalok
-
csaboo
tag
válasz
atm*RefeeZ #2590 üzenetére
Megosztanám én szivesen,csak fizikai korlátokba ütközöm,lévén hogy meghalt a gépem videókarija,és most a régi P1-es 200Mhz-es gépemmel tolom,melyhez 4,7 gigás régi vinyó is társul,és nincsenek rajta ilyen cuccaim(a másik vinyóm most lusta vagyok rákötni erre a sz*rra),de holnap jön az új gép,aztán majd akkor! Mondjuk annyira sokminden nincs...de vmit azért még feldobok ide
Igen-igen,a sör az megyen,ahogy kell,bár most javulófélben vagyok -
csaboo
tag
Köszi a véleményezést Urak,az a nagy helyzet,hogy ez egy a fejemben már 100 formában létrejött,majd megváltozott nagy-nagy koncepció kezdete,de sajnos mint mondottam,nem nagyon van időm haladni vele,de ami késik nem nyúlik. Mellesleg a textúrák tök alap dolgok rajta,csak úgy ráraktam,hogy legyen rajta vmi...fémes...izés,na mind1,szóval lesz majd rá rendes nem proc. textúra is!
P.S. : nem is olyan rossz a Sárkány Sör! -
atm*RefeeZ
tag
köszi a linket Nyúltáp! a végleges lowpoly-d hát öm...nemtom meddig kellene modelleznem hogy hasonlót csináljak...zsír
remélem egyszer tanítasz majd,hamár egyszer ''közel'' laksz..
csaboo zsír ez a kacsó és a matéria is szép lett;) -
Nyúltáp
senior tag
csaboo: szép modell, meg render..már csak a többi része hiányzik
ajánlom mindenki figyelmébe, nagyon jó tutorialok, igaz inkább már haladó szintűek
[link] -
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #2584 üzenetére
tessen pancsolni egy világosabb render
[link]
ez lesz szerintem a végleges lópoli modell, letisztáztam, kilőttem fölös face-ket + még ment bele kis detail, így összvissz 3357 face lett a cumó.
szalvétához shadert amúgy meg rohadt nehéz jól belőni, mer ugye picit áttetsző+meg soha se szép egyenletesek a szélei, hanem szöszös picit megmittugyamén.nemkönnyű.
...csak vígasztalásként mondom -
atm*RefeeZ
tag
válasz
Nyúltáp #2583 üzenetére
hehe hát igen..valóban karton szélességű ami elég vicces de látod ragadt rám a magyar munkamentalitásból rendesen úgyhogy szartam újat renderelni
öm nem displace jól látod^^ van rajta némi bump de az alap az plane 10*10ezúttal kis noise meg shell
..aminek utólag nem látom értelmét mert az kb ua mint egy nyomi box+noise szóval hát igen...ha az amatőrséget energiává tudnám alakítani valószínűleg sima liba lenne a mount everest megmászása bmx-szel hátrafelé, kontrázva
a képed ezúttal is király csak nálam pöppet sötét de osse neki így is látszik minden aminek látszania kella wire-rel meg nemtom mi bajod sztem az is fain;)iszonyat tetszik hogy igényesen megcsinált mindent szép egyenesre nincs sehol egy kósza ferda edge vagy valami szal minden elismerésem;)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #2581 üzenetére
no. jóreggelt. tegnap megen felszaladt egy picikét a vércukor szintem
refi: fasza a kép, jók az anyagok, csak a szalvétákkal van kis gáz, mer inkább hasonlítanak kartonpapírrahirtelen az jutott eszembe, hogy ön neme véletlenül displace-t használ azokon a szalvétákon..vagy csak sima bump? mer az aztán télleg
öszesf*satná vrayt. volt régen az a hátsóudvaros kezdeményem, naottplö simán volt 500 ojjekt, de lehet hogy 1000, és nem is voltak túl lowpolyk, render mégis megvolt 1-2 perc alatt közepes minőségben.
hárckocsi: bocs, de már rángattak kifelé szobámból a kocsma felé, mikor linkeltem, úgyhogy lemaradt minden info. natehát majdnem spídmodelling köbö 2*4 óra alatt heggesztettem össze, most tisztítgatás előtt köbö 3000 poly. Csinálok majd belőle egy highpoly verziót is normal map miatt, oszt ugyanaz lesz a sorsa, mint repülőnek, szal kap szép textúrát meg talán vmi faszább környezetet. de nemtom mikor lesz időm befejezni.
[link]
még1 render ezúttal hátúró. bocs megen a szar wire-ért, de nincs kedvem fotosoppolni, vrayedge-hez, meg annyira felkéne nyomni sample-k számát, meg subdiv-et, hogy renderelne itt nekem 80 órát.
Amúgy ő egy BTR70 akar lenni.
szerk.: displace-t visszavonom, tuti nem azt hasznáász, legalábbis nemúgynézki.
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #2581 üzenetére
naénnemkéslekedek, kommentelek helyetted is mattrészegül.he.
..namindegy,.....atöbbit majd megaszondom holnap.joccakát
devmiolyasmi. -
atm*RefeeZ
tag
Sziamia cica, és légy üdvözölve! nah nyugi..no gay offense
és mivel ilyen pro angol skillem van így abba is fejezem magam gyorsan.
Nyúltáp kolléga : nem semmi masinád lehet az enyémet simán beakasztotta 50plane vray szinten....valszeg finomhangolás után egy kicsit gyorsabb lett volna de relatív magas minőségre volt állítva a tzucc úgyhogy valszeg zabálta /volna/ a memóriát ha van még
báj dö véj nojsz csotrogányt dobtál össze;) ha jól sejtem amint lesz időd csinálol hozzá teksztúrát is ahogy az annak a rendje;)meg ha jól sejtem akkor nem lesz belőle highpoly már csak azért sem mert múltkor mintha azt írtad volna hogy a lowpolyt gyakorlod...de szar a memóriám úgyhogy ez nem fiksz.
[link] ezt kreáltam.wire atomfos és kicsi és nem látszik de max 800*600 képet lehet beadni és nem tudtam volna a maradékot rendesen kihasználni úgyhogy így benyomorult az egész dolog.ömömöm...szal ennyire lett hq..LOLtudom ez szarfos de a masinám ezt bírja
amúgy kaptam ilyen kommentet hogy jobban hasonlít egy újságtartóra.(kézcsók,köszi!)
na érdekel ti hogy látjátok bár ezen annyira igazából nincs mit látni,csak hogy ez van és kész
egyszer komolyan bekommentelek valamit ha matt részeg leszek / ha lesz olyan../ mer ezt most pl úgy írtam hogy narancslé van bennem..jó mondjuk 50% szal....
-
csaboo
tag
Hééééjjj!!!
Örömmel veszem tudomásul,hogy van a PH-n 3ds topik!
Remélem bevesztek a klubba!Hétfőn lesz új gép,majd feldobok pár munkát-képet,lassan ideje lesz visszarázódnom a 3d világba,mert most suli miatt hoszabb szünet beiktatása volt szükséges...nademajdmost!
-
Nyúltáp
senior tag
tegnap+ma délután termése[link]
bocs a szar wire-ért, de sietek inni -
Nyúltáp
senior tag
ha nem akarod, hogy elmossa, akkor menj le meshsmooth-nál edge subobject szintre, jelöld ki a két féltest találkozásnál az éleket, és nyomd fel a crease-t 1-re (jobb oldali panel/local control)
refi: az a ''50x másoltam'' rész télleg összezavarhatta szegény vray-tbár azért 50 ojjekt még nem a világ vége, rendereltem már több 100 ojjektes jelenetet is és nem produkált ilyesmit renderkor.
-
atm*RefeeZ
tag
abszolút nincs mit!örülök ha segíthetek,pláne ha nem csak okoskodásig jutok hanem tényleg megoldódik a probléma
az unload geometry pedig valószínűleg azért van mert ismét gyökér voltam és csináltam szalvétát de a lehető legnyomorultabb módon mert csináltam egy planet 25x25 poligonnal és az kapott egy noise-t aztán 50x másoltam a csoda eredmény érdekében de valszeg ez nem tetszik vray néninek szóval rögvest kipróbálom hogy ez megoldja-e a dolgot -
válasz
Nyúltáp #2570 üzenetére
Üdv!
Kipróbálom refeez ajánlását, amint lesz időm. Köszi refeez-nek a tanácsért!
Az elmosással meg az a helyzet, hogy ha egy Symmerty-vel tükrözött/duplikált testre rakom rá a MS-t, akkor a találkozási vonalat is elsimítja, ami ebben az esetben nem kívánatos. Ha először alkalmazom a MS-t, és utána tükrözöm, akkor a két féltest találkozása éles marad. -
atm*RefeeZ
tag
hm...feljebb vettem a felbontást eredetire és megint csinálja hogy az anyja szakadna meg...pedig új jelenetben van még mindig..francba:S
-
atm*RefeeZ
tag
sajnos nem emlékszem rosszul..bár úgy lenne
[link]
átmerdzseltem új jelenetbe az ojjektumot és ráküttem a rendert és az első pass simán átment unloading cucli nélkül...felettébb különös..csóka valami ilyet írt hogy úgy csinálta meg hogy a displacementeket kivette mindenhonnan ami azért különös mert az sehol nincs displacement legalábbis as far as i knowizgalmas lesz kifundálni hogy kb mi a baja...ha rájöttem vagy szagot kapok úgyis offolok belőle egy keveset,hátha lesz akinek segít a jövőben vagy csak ennyivel is kevésbé hülyén halunk meg
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #2571 üzenetére
hmm...ilyesmivel még nem találkoztam....upload geometry már volt, azt distributed renderingkor csinálja, mikor átküldi többi gépnek az infót......nem upload-ot ír véletlenül?
(összes jelenetnél ezt csinálja, vagy csak annál, amin épp dógzol?) -
atm*RefeeZ
tag
helloszija
régebb óta v-ray-t használók figyelem!akadt egy kis bibim render közben mégpedig hogy elkezd unload geometry nevű dolgot művelni már az első pass-ban rendernél és így kb 3x annyi ideig csinál mindent mint amúgy...baromi egyszerű geometriát kellene renderelnie és dunsztom sincs miért..chaos group oldalán találtam ilyet hogy növeljem a dinamikus memóriát de a srácnak az sem nagyon jött be úgyhogy érdeklődnék hogy valaki tapasztalt-e már ilyet és hogy meg tudta-e oldani illetve hogy hogyan?!
köszi előre is;)
-
Nyúltáp
senior tag
''Ha először tükrözök, és aztán csontozok, majd a meshsmooth-ot rárakom, akkor meg nem néz ki jól a bábú, mivel a középvonalnál összemossa a dolgokat''
Ez nem túl világos, mármint az összemossa a dolgokat rész, mindegy, refeez jól mongya, próbáld úgy, ahogy írta, elvileg működnie kell. -
atm*RefeeZ
tag
hát lehet szokás szerint ökörséget mondok de szerintem tegyél rá egy symmetry-t aztán csináld editpoly-vá az egészet aztán vertex mode aztán válaszd ki a modell közepén a tükörközéppontnál a vertexeket és weldeld össze őket aztán pedig turbosmooth mert az gyorsabb mint a meshsmooth és sztem jelentős különbséget nem látsz a végén és akkor utána tudsz csontozni gyorsan talán
-
Sziasztok!
A segítségeteket kérem.
Van egy karakterem, aminek csak az egyik oldalát csináltam meg, majd ráraktam egy meshsmooth-ot, ezután tükröztem egy egésszé.
Be szeretném csontozni, de még a meshsmooth elött, mert a gépem nem birkózik meg a magas poliszámú ojjektummal. Ha először tükrözök, és aztán csontozok, majd a meshsmooth-ot rárakom, akkor meg nem néz ki jól a bábú, mivel a középvonalnál összemossa a dolgokat. Tehát a MS-nak a tükrözés elött kéne lennie, a csontozásnak pedig a MS elött... Ez így viszont nyilván nem műxik...
Gondoltam arra, hogy attach-al rakom össze a két felet, hogy ne mossa el a találkozásnál a dolgokat, de vagy egymásbanyúlik a két fél, vagy össze sem ér...
Van 5letetek, hogy mi lehet a megoldás?
köszi! -
voltam a design meetingen... átkozott jó lesz!!!
-
Nyúltáp
senior tag
szeva
szerintem pörgős magyar topicot nehéz lesz találni, elég szűk réteg használja csak a progit, és azok se feltétlenül lógnak a neten naphosszat
Demo autodesk oldalán nincse fent, de [link] ez szerint a hivatalos disztribútortól beszerezhető. Magyarországon ez asszem a studio21 meg talán a leonardo.sns
bocs, itt a teljes lista [link]
[Szerkesztve] -
mdk01
addikt
hali!
Vki használja a ''studió VIZ''-t?
Demóverziótt nem tudja vki honnan lehet letölteni?
Neten van magyar topicja?
Előre is köszi!
Üdv. -
válasz
atm*RefeeZ #2561 üzenetére
feltétlen elolvasom, de Murren úr nem kis ember a szakmában ^^
-
atm*RefeeZ
tag
most jövök evermotion.org-ról és nézzétek mily' interjút tárt elém a főoldal
[link]
szerintem érdemes elolvasni mert csomó értelmes gondolata van ennek a mucsácsónak
[Szerkesztve] -
Ez még mindig a régi motorra való fejlesztés, csak változott pár dolog... első: új effektek, ezekre kellene kitalálni valami demonstrációs modellt, illetve részeket... második: eddig úgy gondoltuk, hogy majd egy hivatásos concept artist ismerős küld majd nekünk képeket, de úgy nézzük arra várhatunk... harmadik: elvetettük a sci-fi jelenetet, haver felvetette a templom / katedrális témát (a színes dinamikus fényeffektek, glow, hdri miatt). az ötlet megtetszett... másrészt ennek egyszerűbb a design részét megvalósítani, hisz létező dolgokról beszélünk... szóval ennek a projektnek lenne a megbeszélése ma este egy kávézóban. Ha mindenki el tud szakadni... utána meg sörözés
Amit beküldtem képet, az még egy PreVis tehát Pre-Visualization, tehát csak annyi a lényege, hogy a méretarányokat illetve kb az elhelyezést és berendezést eltervezzük... egy szekrény lehet egy doboz, egy ember lehet szintén egy doboz... csak a méret a lényeg, hogy mi hogy fog elférni... majd ha ez kész lesz, el lehet kezdeni a modelleket kialakítani, és lecserélni a PreVisben lévővel... Ennyinél tartunk most... de még az se biztos, hogy katedrális lesz, mert ha a partnerek kisebbre gondoltak, akkor templom lesz, de az meg teljesen más tészta... mind1, ezért kell a brainstorming...
btw sajna mindig csak írok róla, de sehova se haladunk perpillanat
[Szerkesztve] -
atm*RefeeZ
tag
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #2557 üzenetére
nemrosszez, miisez?
milyen techdemo? vmiről lemaradtam?
Amúgy a 3as verzióig..de lehet még a négyest is úgy jelölték discreetnél hogy Rx
Csak a max szócska különböztette meg őket a jó öreg DOS-os 3d studio-tól.
A könyv nekem is megvan még 12e-ért vettem a 2 kötetet, melegen ajánlott minden kezdőnek. És senkit se riasszon vissza, hogy a 3as verzióhoz írták, mert úgyis csak az alapokkal foglalkozik (nagyjából 1000 oldal terjedelemben), azok meg mitsem változtak azóta.
[Szerkesztve] -
Na, hogy szó ne érhessen, miért nem dolgozok, elkezdtem összedobálni valami nagyon low poly ötletelést a techdemo-hoz... 1-2 óra van benne, nagyon low poly (összesen talán 10k, mert egy helyen rejtve vannak csövek)... Ez csak egy PreVis modell lesz... És még annak sincs készen messze sem...
mivel rajzolni nem tudok, így így ''conceptartolok''gyorsabban kész vagyok, és jobban ki tudom fejezni majd a csapattársaknak, kb mire gondoltam...
PreVis doodle 1
[link]
PreVis doodle 2
[link] -
-
bki11
csendes tag
Studio Max R3 Biblia I-II kötet összes CD-vel sértetlenül: most együtt csak 3900-ért.
érd: bki11@freemail.hu
bocs a hirdetésért, de egyelőre csak ''egyéb'' rovat van, és nincs ''könyv''!!!
bki11 -
ByB
addikt
megoldva
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #2549 üzenetére
a vésőtt inkább mellőzném, a monitorom állítólag kényes rá
-
atm*RefeeZ
tag
válasz
Nyúltáp #2548 üzenetére
hejj akkor most bizony ''van öröm bóudottá''
mindig remegni kezdek mikor a mester kalapácsot és vésőt ragad ihlettől duzzadó buksival
kent véjt tu szí jor nyú vörk másztáh
én is nekiálltam nemrég egy csoda mikrofont modellezni de valahogy negyedúton abbafejeződött a lelkesedésem,úgyhogy nemtom mikor állok elő valamivel,hogy végre ne csak kérjek,hanem adjak is valamit -
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #2545 üzenetére
viszont jó hír, hogy ihletet kaptam..úgyhogy ha lesz közeljövőben időm, nekiállok egy nagy(obb) szabású képecskének.
Refeez, neked biztos ismerős lesz majd -
válasz
atm*RefeeZ #2545 üzenetére
nekem sem sok... suli + Lineage 2 klánélet + társasági élet...
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #2545 üzenetére
sajna nekem egyenlőre fingani sincs időm
-
atm*RefeeZ
tag
na mivan itt emberek?mekkora pangás van?nem jó ez így remélem ti is érzitek!tessék írkálni
UP _lol_
-
válasz
atm*RefeeZ #2543 üzenetére
köszi szépen. bár a wire elég kusza, nem is vagyok elégedett vele, de subd, igy részben érthető... mind1, marad így..
[Szerkesztve] -
atm*RefeeZ
tag
válasz
Menthirist #2542 üzenetére
minden elismerésem cimbi,nagyon faja kerekecske lett
sehol egy feles szegletecske;) tényleg zsír!
-
-
atm*RefeeZ
tag
Nézzenek oda!Bici személyében megszületett Nyúltáp pajtásunk első félhivatalos menedzsere avagy managerJE (utóbbi csak a külföldiül értőknek természetesen...
)!Kívánok nektek hosszú,hasznos együttlétet
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
tornagatya #2537 üzenetére
Sajna nem
Néha azért csurran-cseppen vmi, de igazából 3d-ben BP-n kívül nincs nagyon élet. -
Nyúltáp
senior tag
nah..bocsi a késésért, de picit felszaladt a vércukorszintem az éjjel
A fade envelope-nál valszeg azért nem jóu, mer nem pippantottad be jobb oldali panelen az active blending alatt lévő partial blendinget.
Manuálisan módszer:
először is inicializáláskor szedd ki pipát vertex link assignment alatt a create envelopes mellől, így nem fog egy vertexet se automatikusan hozzárendelgetni csontokhoz (amit később úgyis csak javítgatni kéne)
aztán menny le physique vertex sub-object szintjére. Innen elég egyértelmű a dolog, kijelölgeted vertexeket, aztán assign to link, oszt rábökni megfelelő csontra. ezt szépen végig kell játszani összes csontal/vertexel. Ha mondjuk egy vertexet több csonthoz is hozzá akarsz rendelni (plö ízületeknél)de súlyozni szeretnéd őket, nem akarod, hogy mindegyik ugyanannyira hasson vertexre, akkor először is ellenőrizd, hogy a blending between links nincs-e no blendingre állítva, aztán rendeld hozzá a kívánt csontokhoz, lock-old (lock assignments) oszt nyomj a type-in weights-re, itt szépen be lehet állítani, melyik csont milyen arányban hasson vertexekre.
dióhéjban köbö ennyi.
jó mulatást
Shalala: nem kell semmit sem állítgatni, alapban ki fogja használni (már ha olyan renderert használsz, ami támogatja)...egyéb számításoknál fizika, miegymás, minden gond nélkül menni fog dolog. -
Shalala
senior tag
7-es max-ban kulon kell beallitani hogy hasznalja mindket magjat a procinak, vagy automatikusan hasznalja?
-
válasz
Nyúltáp #2530 üzenetére
A modell szemmel láthatóan keresztbe tudná rakni a lábát a valóságban, csak a csontozást (envelope-ot használtam) nem tudtam úgy megcsinálni, hogy a külső envelope kevésbé hasson a megfelelőrészre, mint a belső. olyan érzésem volt, mintha a külső is 100%-ban hatva mindenre, ami ''benne van''.
Nagyon örülnék, ha leírnád, hogy hogy lehet envelopok nélkül, ahogy te mondtad megoldani a skinnelést. (Biped-et és Physique-et használtam)
Köszi szépen! -
Nyúltáp
senior tag
közben rájöttem, hogy vid tut-ot nem igazán lehet a témában gyártani..sőt, szimpla tutorialt sem túl egyszerű.
A gond az, hogy egy skinnelés sikeressége vagy épp sikertelensége 90%-ban modellezéskor dől el.
1: Ha olyan modellt gyártasz, ami egyszerűen képtelen lenne a ''valóságban'' keresztbe tenni a lábát(plö túl rövid hozzá), akkor skinnelheted akárhogy, valszeg nem fog összejönni.
2: Ha a modell arányai stimmelnek, akkor is ott van még a topológia. Át kell látni nagyjából, hogy egy ízület animálásakor melyik vertex hogyan fog mozogni, és annak megfelelően kialakítani a modelled.
Skinneléshez nemtok túl sok okosat mondani, csupánannyi, hogy ha nem vmi hipoly cucc a karaktered, hagyd a 3.14csába az envelope-okat, és manuálisan rendelgesd hozzá vertexeket csontokhoz, igazából sok-sok próbálgatással lehet rájönni a helyes megoldásra, kipróbálod plö egyik ízületnél lévő vertexet az egyik csonthoz linkelve, majd a másikhoz, vagy akár mindkettőhöz, aztán súlyozással is elszöszölsz, melyik csont hány%ban hasson rá, és eccer csak jó lesz.
Holnap délután linkelek majd két videót egy térdízület rossz meg jó megvalósításáról, hátha akkor világosabb lesz a dolog.
refeez: a vadizsír elefántokkal szivatom a szemetet a belvárosban -
atm*RefeeZ
tag
eszem ágában sem volt hasonlót mondani;)
Nyúltáp : hát jah...hajráamúgy mit is melózol (vagy nem publikus)?tod közel lax...ha keveset modellezel betalállak és véged lesz mint a botnak
(persze csak ha ugrálva legalább a lábujjadig felérek
)
-
válasz
atm*RefeeZ #2524 üzenetére
Ezzel most azt akarod mondani, hogy sokat járatom a számat?
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #2524 üzenetére
dolgozom
a említett kép meg sajna vmelyik elfeledett, porlepte mappámban hever félig összeheggesztett textúrákkal
amúgy kiérdemli a ''legtöbb ideje készülő kép'' by nyúltáp díjat, ha jól emlékszem 2005 tájékán álltam neki
azabaj, hogy pár egyszerű modellnél (mint plö repcsi) többre mostanában nem fussa tőlem, pedig lenne hangulatom vmi nagyszabású dologhoz.
'tom..hajrá..mi?
ui.: rövidtávon asszem újranyúzom repülő textúráját, ill. lesz hozzá fülke is egy mosolygós pilótával
[Szerkesztve] -
Shalala
senior tag
válasz
Nyúltáp #2523 üzenetére
Na ez eleg vicces
barmire gondoltam csak arra nem hogy az import alatt kerestem pedig eleg egyertelmu igy visszagondolva
visszatertem amugy a regi automodellhez amit anno felbe kellett hagynom egyeb okok miatt, jelenleg itt tartok:[link]
sokat kell meg rajta finomitani, de talan egyszer elkeszul -
atm*RefeeZ
tag
Nyúltáp cica te mi a retkes lórákot teszel mostanában 3d helyett(ill ha nem helyette csinálsz valamit akkor mi miért nem látunk annyi képet tőled mint Menthirist kománktól?)?kb 150éve láttam képedet...még talán a repcsit mutattad nekünk de pl azelőtt vmi utcás székes lámpás sikátor fílinges képet toltál...azzal mi van?
-
Shalala
senior tag
válasz
Shalala #2514 üzenetére
Elozo kerdesemre senki se tud megoldast?
[link]
ezen az oldalon talaltam egy scriptet ami elvileg kovertalja a 3ds fajlt max-ra, odaig rendben is megy hogy csinalok uj maxscript-et, ranyomok hogy evaulate all, de hiaba keresem a maxscrript alatt nem tortenik semmi, ha run script-el inditom akkor se tortenik semmi.
Esetleg ebben valami megoldas? -
-
válasz
Menthirist #2519 üzenetére
a 6-os és 7-es között elég nagy ugrás van...
-
atm*RefeeZ
tag
day breaket nézek.még álmos vagyok.
-
-
sajna se a csontozáshoz, se a MAX-hoz nem értek...
-
Sziasztok!
Egy kövér karakterrel szöszmötölök már ezer éve, és sehogysem sikerül jól becsontozni... Főleg a lábával, azon belül is a combjával, és csípőjével vannak gondjaim. Ha úgy rakom a csontokat, ahogy az emberi csontváz is van, akkor teljesen rosszul deformálja a lábat.
Keresztbe akarom rakni a lábát.
Így:[link] (miért nem tudom képként berakni??)
Az a baj, hogy akárhogy állítom az envelope-okat, mindig kifordul a cambjának a külső része, mintha a külső envelope is 100%-ban hatna a felületre...
Mit csinálok rosszul? Van valami trükk, vagy csak nem pöcsöltem még vele eleget?
Köszi!
[Szerkesztve] -
Shalala
senior tag
Hello!
Jo regen irtam mar ide egyeb okok miatt hanyagolnom kellett a 3dmax-ot, most viszont kellene egy gyors segitseg.
Tudtok e olyan konvertert ami .3ds fajlbol .max fajba tud konvertalni, es ingyenes . -
na akkor egy kis gyors haladás:
[link]
a gumiköpeny csak egy gyors 5 perces, tudom, hogy nem így néz ki egy eredeti... ez a felni az alapforma, holnap kicsit feldobom még térbeli ki-behúzásokkal, illetve agy, fék...stb is kerül rá ha minden igaz -
de
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #2510 üzenetére
hmm, csak nem az új MR?
Azon a fura vertexhalmazon kívül, amit te is írtál, más hibát én se nagyon látok -
-
no, kicsit nélkülöznötök kell, megnézek egy filmet, és újrateszem a gépet...
-
Kaoru
senior tag
Uh, oks, köszönöm szépen a felvilágosítást :S!
-
válasz
atm*RefeeZ #2506 üzenetére
hát annyiból, hogy ott sem
maximum szerintem valami gyorsan összeütött állókép (szigorúan smooth nélkül) esetén lehet... A játékengine-eket a hideg rázza a boolean-októl (vertexek, amik nem csatlakoznak oda, ahova kellene...) -
atm*RefeeZ
tag
Igaza van a kollégának.A boolean-t elég kevés esetben praktikus csak használni, többnyire alacsony poligonszámú modelleknél
..de persze lehet, megint faszságot beszéltem
-
ööö nem tudom, max-ban ez milyen hiba, Maya-ban ezekkel az szokott lenni, hogy
a két felület illeszkedésének rossz a pontossága, emelni kell...
de javaslom még most felejtsd el a boolean-okat, bugosak, és teljesen hazavágják a topológiát, ami miatt a dolgok 90%-át nem lehet velük majd megcsinálni... Szóval a boolean Kelet-Európa szerint egy vicc -
Kaoru
senior tag
Sziasztok lenne 1 kérdésem. Most kezdtem bele tanulgatni 3D studiomaxba, s a következő problémát tapasztaltam.
Van 2 objektumom, az egyiket ki akarom vágni a másikból. Ilyenkor amiből akarom, h kivágodjon átalakítom ''convert to polygon'', majd beléillesztem a kivágandó objektumot -> compund objects -> boolean.
S valahogy az egyik él mindig fűrészfogas lesz.
[link]
Itt egy kép, h mire gondolok. Elvileg az éleknek ilyeneknek kéne lennie, mint az előtérben lévő objektumnak :S -
egy másik fórumon nemrég felmerült, hogy mitől szép is egy nő (legalábbis nekem spec milyen nők tetszenek arcra...), és ennek folytán meg kellett állapítanom, hogy 3 nő benne van az abszolút top 5-ömben:
Lexa Doig
[link]
[link]
Balla Eszter
[link]
[link]
A harmadikról nincs sajna képem (ő nálam a favorit), őt személyesen is ismerem, egy másoddiplomás Anna nevű lány innen az egyetemről... A legszebb lány, akit valaha láttam... Komolyan, a multkor szobatársakkal beszélgettünk vele (szobatársak régről ismerik), és utána a szobába visszaérve csak néztünk magunk elé... hihetetlen...
Off topicnak tűnik, de annyira nem volt az smile.gif
na most nincs kedvem az arcot csinálni, ma úgy gondolom visszatérek a Z4-hez egy röpke este erejéig... -
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #2500 üzenetére
Oh, király a link, köszi.
....nemér, én akartam lenni a 2500ik
monnyon le!
Új hozzászólás Aktív témák
- R.I.P. Aláírások
- Gyúrósok ide!
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Házimozi haladó szinten
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Apple MacBook
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- BestBuy topik
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- Ryzen 7 5700X / RTX 4060 / B450 / 16GB vagy 32GB RAM / 256GB + 1TB M.2 SSD / 650W
- Fiio m15s dap hordozható zenelejátszó
- Bontatlan, iPhone 16 Pro Max 256gb, natúr titán, 3 év garanciával, eladó!
- Nintendo Switch CFW okos! 32+64GB Dual Boot OFW+CFW Tinfoil Hekate + hordozó tok + üvegfólia
- Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával