- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
mint előbb emlitették AutoCad, de lehet még Catia, ha nagyon kemény gyerek van 3D Studioba lehet azzal is probálkozni, de jobb az előző két progi
(esetleg Autodesk Invertor, vagy SolidEdge, ezek mind a Catiához hasonlóak)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
-
TrollBalint
addikt
Megcsináltam ezt a tutorialt Bővebben: link
de akadt egy kis problémám... Az első oldalon irja, hogy az oldalsó falat azt a megrajzolt fal széléből húzzuk ki. Én is így tettem, de ez lett az eredménye:
valamiért elnyújtja ott a textúrákat, míg a tutorialba nem...
tud valaki valami megoldást?
szerk: (az ablakoknál azért nem látszik egyébként a hátsó fal, mert eleve csak két fala van a háznak)
[Szerkesztve]https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Menthirist #495 üzenetére
max volt igen
kösz refeez mondjuk azóta megoldottam azzal a problémát, hogy inkább rajzoltam egyet újból De tervezem, hogy megrajzolom még egyszer, magamtól, hogy jól begyakoroljam, akkor szerintem jól fóg jönni a tippedhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
TrollBalint
addikt
válasz Menthirist #507 üzenetére
felveszlek én is a listámra, mert ősztől maya-zni szeretnék, bár elvileg addigra már tökélyre fejlesztettem a 3D Studio és Photoshoop tudásomat, de tartok tőle, hogy ezek picit nagyobb kaliberü programok
sebaj, azért mayazni is fogokhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Menthirist #509 üzenetére
megnéztem, kicsit furcsa volt, hogy ez az első videó, aminek értem is a szövegét, mert magyar
Szerintem érthetően magyarázod, és ha csinálnál még ilyeneket, én biztos nem haragudnékhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
TrollBalint
addikt
válasz Aquiles #1132 üzenetére
Régebben voltak program magyarositások a honositomuhely.hu -n, de kétlem, hogy egyilyen nagy programhoz lenne. Viszont már csak azért sem érdemes, mert ha magyar nyelven lenne meg neked, akkor bajba lennél egy angol nyelvü tutoriallal. Mert nem mindig értelemszerü a magyarfordítás (a'la photoshop)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok, 3D max 7-be hogyan kell tükör anyagot csinálni? most olvasom a helpet, de nem igazán értem... ez material editor még egy nagy rejtély számomra
Esetleg a material editorhoz nincs valami igazán jó magyarnyelvü digitális leirás?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #1160 üzenetére
igazából problémának probléma
de mivel úgy is meg akarok tanulni angolul, így nem fogom félre dobni
kösz;)
tetszik az aláírásod
szerk: én flat mirror mapot használtam, de nem volt tökéletes... nem igazán tükrözte a tükrözödött dolgokat szóval két tükröt raktam derékszögbe egymás mellé, és nem láttam egyik tükörbe sem a másikat
[Szerkesztve]https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #1162 üzenetére
biztos hogy fogok kérdezni
viszont az a baj velem, hogy maximalista vagyok, én a meshsmooth-ot is szeretem 4-esre rakni és akkor bizony már majdnem, hogy teljesen mindegy milyen a gép, mert nagyon belassulhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #1162 üzenetére
kiprobáltam a flat mirrort és nem találtam semmi hasonlót... de igazából alig találtam pár beállíást nekem ez kevésnek tünik
szerk: ha elküldöm e-mailbe a rajzomat megnézed? mert van egy -két furcsaság...
[Szerkesztve]https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #1195 üzenetére
Nos olvastam a választ, nem értettél nagyon félre, csak a kérdés leglényegesebb része nem erre irányult
itt van egy kép, (amiből tulajdonképpen az ötlet született)
[link]
Nos a kocka 8 kisebb kockából áll. Én úgy szeretnék az oldalára képet rakni, hogy a kép bal felső sarka a balfelső kockán legyen a jobb also sarka a jobb also kockán. Magyarán ne minden kockához külön-külön rendelje hozzá aképet (és ezáltal 8 kis kép lenne), hanem egy nagy kép legyen. (Remélem most sikerült érthetőbben megfogalmaznom )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
hogy erre az UVW mapra miért nem gondoltam... pedig ismerem
Másik kérdés: Olyan hogy tudok csinálni, hogy sikerül találnom egy jó nézetet perspektive mondjuk, és szeretnék berakni egy kamerát ami pontosan azt látja. Anélkül, hogy tologatnom meg mozgatnom kellene a kameráthttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Elkeztem újra a Max-szel foglalkozni (most hogy szereztem hozzá könyvet )
De lenne egy kérdésem Ha másolok egy objektumot, akkor mi a különbség a reference és az instance között? mert nálam akármelyiket választom, úgyanúgy viselkedik. Akár az eredetit, akár a referencet, akár az instance-t változtatom, változik mindenki...https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #1996 üzenetére
ezek szerint nálad is úgy müködik, mint nálam? az jó lenne, mert azt hittem én állítottam el valamit Vagy félre értettem valamit. Ez ki van javitva valamelyik max-be? nekem 7-es van, bár azt sem tudom van-e újabb...
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
nem tudjátok tutorial videokat honnan lehet leszedni?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
sziasztok
eldöntöttem, hogy újra elkezdek 3D studiozni, és szakítok rá időt, ha törik ha szakad
És pont jól jönne ahhoz, hogy egy ismerösömnek, kellene rally pályát rajzolni 3D studioba. Gondoltam ez nem lesz nehéz. Line-ból akartam kihúzni, megrajzoltam az útvonalat, rá kb. merőlegesen a szélességét és a bevel profile parancsal én azt kihúzom. Ki is húzta, de nem a XY sikon (mint ahogy rajzoltam a vonalat, hanem térbe húzta ki...
Hogy kell megmondani neki, hogy melyik síkon húzza ki a dolgokat , ill. esetleg van - e más módszer arra hogy terepet (úttal, meg dombokkal, stb.) rajzoljak)
(remélem sikerült érthetően fogalmaznom, de most sietek )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #2246 üzenetére
szóval, top nézetbe rajzoltam egy girbe-gurba vonalat (ez lenne az út), és erre merőlegesen rajzoltam egy másik egyenest (ez lenne az út szélessége). És gondoltam egy kis vonalat kihúzom a girbe-gurba mentén, de a Z tengely irányába húzta ki, és ezt nem értettem hogy miért nem 2 dimenzióba?
sem local, sem group gombot nem találtamhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #2258 üzenetére
hello.
ha sok szabad időd lesz, akkor majd én lefoglalom Kb. májusig kellene csinálnom valami kisfilmet, 3D studioba, aminek az lenne a lényege, hogy számitógéppel hogy lehet érzelmeket kifejeztetni egy - egy emberen vagy akármin
más, ami jelenleg fontosabb, kiprobáltam a loft-os trükköt és végre sikerült megcsinálni ahogy szerettem volna. megcsináltam az útat, megcsináltam a talajt hozzá, DE. nagyon részletes lett, gondoltam a multires-sel lejebb veszem, de hiába állítom be, hgoy 10%-a legyen csak az eredetinek, akkor is ugyaúgy 4 percig renderel egy képet hogy müködik ez a módosító?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #2261 üzenetére
Szakkollégista vagyok, és egy ilyen feladatot vállaltam, bár azon erősen elgondolkodtam, hgoy a renderelés hogy fog menni, éppen ezmiatt nem szeretném ha 2-3 percnél hosszabb lenne. És ezt szeretném egyúttal egy referencia munkának, is mert bár most villamosmérnöknek tanulok, de ha nem ebben helyezkedem el, akkor grafikusként szeretnék.
megnéztem 2578 face-ből áll a 10%-ra csökkentett objektum. A renderelési időbe ugye nem számit bele az eltüntetett objektumok? Egyébként azt vettem észre, hogy ha berakom a 10%-ot a max-be átis számolja és látni, hgoy kevésbe szép, viszont a lerenderelt képen meg semmi különbség. Ez lehet azért mert az eredeti objektumon van meshsmooth? De azt meg nem értem miért számitana, mert a conform egy új objektumot hoz létrehttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #2263 üzenetére
azt hol tudom megnézni? mert amit az F10-es gombra behoz ott minden alap (még a force 2-sided sincs benyomva)
most kiprobáltam egy objektumon: Plane-re raktam egy tessalete-t, aztán egy noise-t, utánna egy meshsmooth és egy multires-t ebben a sorrendben. Egész addig gyorsan csinálta amit nem volt ott ugye a meshsmooth (iterációkat 3-ra raktam), utánna már hiába raktam oda a multirest és állítottam be akármit, mindig ugyanannyi ideig renderelt és ugyanúgy nézett ki. pedig még levittem 1%-ra ishttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #2265 üzenetére
optimize-t nem probálta, mert úgy tudom a multires többet tud, de a modellen látszik változás, ha gondolod át is küldhetem a max file-t e-mailbe. Viszont nekem úgy tüni, hogy a 4 percből, közel 4 percet gondolkodik és csak utánna kezd el renderelni
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #2270 üzenetére
unwrapot még nem ismerem, az hogy müködik?
gondoltam ez a legegyszerübb mondja, hoyg útat rajzoljak, mert majd térkép alapján kell megrajzolnom az útat, ha minden igaz. és ha megcsináltam az útat, akkor hogy tudok alá talajt rakni?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Aquiles #2273 üzenetére
Egy tanfolyam viszont sokkal többe kerül ám...
én majdnem 500.000ért láttam, ha jól emlékszem, és ebbe már benne volt a diák kedvezmény is talán... Mindenesetre pár százezer biztos van
És sok helyen nem oktatják, az a kevés meg pest.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Nem tud valaki olyan plugint a max-hez (7-eshez), hogy be tudjak olvasni lightwave-es file-okat? Kerestem neten, de egyet találtam, az meg egy régebbi verzióhoz volt és nem ment
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
sziasztok,
olyan gondom lenne, hogy csinálok egy animációt, amibe legoemberek lesznek. meg rajzoltam a legoembert, és össze is linkeltem a testrészeit, ahogy kell. Beállitottam, hogy a karja, csak egy tengely mentén foroghasson, viszont ahogy forgatom, torzul, megnyúlik, ha visszaforgatom az eredeti helyzetbe, akkor meg visszaáll a rendes formájába.
tudnátok segiteni? előre is köszihttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #2856 üzenetére
kiprobáltam amit mondtál, de nem jött be
előszőr a csuklóra nyomtam ilyen reset xformot, de megcserélte a normálvektorait a poligonoknak, aztán utánna egy cap holes-szal még javitanom kellett rajta. majd a karra is rányomtam, mert még mindig torzitotta, ennek hatására az alábbi képen látható eredményt sikerült elérnem.
[link]https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #2859 üzenetére
Arra vigyáztam, hogy xform resetnél nem voltm subobject-be. a legoemberként nem én rajzoltam ugyan, de biztos, hogy másolva/tükrözve lett. Az össze linkelésután meg át kellett méretezni, az is igaz (nem is kicsit)
Egyébként egy tárgynak a méretét hogy tudom nézni? a valós méretét? mert ha scale-lel átméretezem akkor az eredeti méretét örzi meg.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #2861 üzenetére
reset után nem probáltam meg, mert teljesen át is méretezte, meg volt, hogy tök messzire ''eldobta'' a test-től a kart...
tényleg kiirja a scale, csak én azért nem láttam azt, mert egyszerre több tárgyat szoktam átméretezni és úgy már nem irja ki hogy mennyire változott meg de igen, valami ilyesmire gondoltam.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz TrollBalint #2862 üzenetére
most kiprobáltam, a reset után jó a forgatás, csak az a baj, hogy tükrözte a kezet (sőt még át is méretezte, meg el is forgatta, de igazából ez a kisebbik baj), és ha én megint tükrözöm, akkor rosszabb lett, mint a legelején
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
A max-be van valami olyan textúra ami olyan hatást kelt, (vagy hasonlít rá) mintha szőnyeg lenne a tárgy? Alternatívaként, lehet letölteni valahonnan?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
egy újabb kérdés hogyan tudnám legegyszerübben megoldani egy lego ember mozgását? néztem a könyvbe, (biblia), hogy van ilyen csontváz és akkor azt ráhuzom és jó lesz. (ez volt anno az biblia első leckéjébe is, de ott sem sikerült összehoznom) viszont nekem nem kell ennyi csont, mivel a lego pl. nem hajlik térdbe meg hasonlók. egyátalán hogy müködik az a csont dolog? (félek azzal a legegyzserübb a mozgást megoldani)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Nyúltáp #3045 üzenetére
jó kis oldal
itt ugye nincsen letöltési limit? Egyszer régen találtam egy ilyet textúrás oldalt, de ott napi 3 képet lehetett csak leszedni.
Ha végre lemennek a vizsgák megprobálok én is visszatérni a 3D Studiohoz meg az animációmhoz... a könyv második felét is el kellene olvasnihttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Energiaital topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Autós topik
- Főzőcskés topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...