- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PrinczA
őstag
válasz TrollBalint #453 üzenetére
Ezek komoly progik, nem hinnem, hogy ismeretsegi koromben van vkinek ilyesni progija.
Nemi sörert nem tervezne nekem vki ? -
PrinczA
őstag
válasz TrollBalint #459 üzenetére
minden van, meret es elkepzeles is, irok mailt
-
#72042496
törölt tag
válasz TrollBalint #493 üzenetére
Házas tutorial, ez kell nekem!
Csak kerüljek már a jó kis PC-m közelébe, hogy ennek segítségével végre befejezzem a már ezer éve belinkelt házamat! -
#72042496
törölt tag
válasz TrollBalint #524 üzenetére
Köszi szépen! Ez egyszerű, de nagyszerű, mint nyerő ötletek általában!
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #1157 üzenetére
Material editor tut:
anyag csatornák: [link]
üveget nem nehéz létrehozni, egyszerűen diffuse csatornához nyomj be egy raytrace map-ot...nade jó üveg anyagot csinálni, az már más tészta.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #1159 üzenetére
jah, bocs. de lényeg ugyanaz. Reflection slotba nyomj egy raytrace map-ot, és nyomd fel 100-ra a reflectiont.
vhol előrébb [link]-elte vki ezt a tutorialt, az általam ismertek közül a legrészletesebb, végigtárgyalja a létező összes anyag csatornát. csak angol. de ha nem probléma, akkor hajráAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #1161 üzenetére
igen-igen, a flat mirror is jó...sőtt, talán jobb is, mivel gyorsabb, mint a raytrace.
A probléma amit írtál, azért van, mert túl alacsony a raytrace depth értéke (valószínűleg 1).
Most nincs előttem Max, úgyhogy nemtom lehet-e ezt állítani flat mirror-nál, és ha egen, akkor milyen néven is szerepel. Ha nem látsz beállításainál semmi hasonlót, akkor használj raytrace map-ot. Ott biztos lehet állítani.
ui.: a raytrace depth paraméter amúgy arra való, hogy leszabályozza hányszor pattanjon a fénysugár két tükröző anyag közt. Ha 1en van, akkor csak egyszer pattan, tehát két egymással szembe állított tükör esetén nem fogod a visszatükrözött képen látni a másik tükröt, csak egy nagy feketeséget a helyén(mivel a tükör tükörképe már a másik tükör lenne...ugye érthető ). Viszont csínján kell vele bánni (értsd 3-5 fölé ne nagyon növeld) mert brutálissan meg tudja dobni a renderidőt.
amúgy ha vmit nem értesz anyagszerkesztővel kapcsolatban, nyugodtan kérdezz, ha tugggya vki úgyis válaszol.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #1167 üzenetére
kűűggyed
milyen furcsaságok?
SEK3: Maya fundamentals néven keresd könyvet...magyar címét nemtom (gondolom ''a maya alapjai'' vagy vmi hasonló) más magyarnyelvű tudtommal nincsAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
-
op9
aktív tag
válasz TrollBalint #1196 üzenetére
Alakítsd át egy objektummá, majd adj hozzá egy UVW map módosítót, és a Mappinget (a linkelt kép alapján) állítsd Box-ra.
Ha esetleg 90°-kal el van fordulva, akkor azt vagy az Alignment (X,Y,Z), majd Fit gombbal tudod helyrehozni, vagy a Mateial editorban forgatod el a képet.
Könnyen lehet, h majd az UVW map módosító Gizmóját is ráncigálnod kell...
Jah.. a Material editorban érdemes bekapcsolni a Show Map in Viewport opciót. Ha még nem lenne...
[Szerkesztve]How Bad Do You Want It?
-
op9
aktív tag
válasz TrollBalint #1198 üzenetére
Create=>Cameras=>Create Camera From View (Ctrl+C)
How Bad Do You Want It?
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #1196 üzenetére
jah, hogy erre gondoltál
de ahogy látom op kollega már megelőzöttAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #1989 üzenetére
elvileg ugye a reference-nél a másolat nem hat vissza az eredeti ojjektre....mondjuk nálam sem viselkedik vmi ésszerűen a dolog
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
#72042496
törölt tag
válasz TrollBalint #2001 üzenetére
Már egy ideje kint van a 8-as verzió, sőt, közben három Service Pack-et is kiadtak hozzá.
Én is a 7-essel tolom (+SP1), most sajna nem tudom megnézni, hogy működik nálam a Reference, max. hétfőn, akkor megyek vissza Pestre. -
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2001 üzenetére
nah, megvan
műxik ez, csak ha az eredeti ojjekten rajta van egy modifier és úgy hozol létre referencet, akkor ha vmiért a reference módosítóján változtatsz, az kihat eeredetire is.
de másolat létrehozása után rápakolt módosítóknál már más a helyzet, akkor minden ok.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2245 üzenetére
''(remélem sikerült érthetően fogalmaznom, de most sietek )''
nem
naizé, asszem az kell neked, hogy bevelnél állítsd át a művelet koordináta tengelyét local-ról group-ra, vagy fordítva.
de mondjuk nem igazán értem, hogy hogyan rajzoltad meg a vonalat.
nem lenne egyszerűbb loftal végigfutattni egy/több keresztmetszetet egy pályaív mentén?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2248 üzenetére
egy képet linkelhetnél, de asszem a loft jobb oldali paneljén, a deformation alatt a twist-el kéne eljátszogatnod
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2254 üzenetére
a loft-os verzióknál twist-el elvileg hejre lehetne hozni, azt próbáltad?
vagy forgasd el a keresztmetszetet 90 fokkal aztán utilities-nél reset xform.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2260 üzenetére
Hová kell ilyen kisfilm?
Nem lehet rossz hely
benyomod a 10%-ot...így mit ír, hány poly a modelled?
próbáld ki optimize modifier-el is.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2262 üzenetére
ha 10%-ra csökkentett polyszám 2500, akkor fullon 25e poly-s csak a modelled..ezzel abszolút nem kéne tökölnie 4 percig, max 4mp
szóval valószínűleg nem modell miatt rendereli 4 percig.
milyen render beálításokkal nyomod?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2264 üzenetére
hátöh....megcsináltam uyganazt mint te, ugyanabban a sorrendben, ráadásul 3as tessalate és meshsmooth-al, multires generálásnál ugyan döcögött egy picit a gépezet, vagy egy percig számolta, de utána minden ugyanolyan flottul műxött, és köbö 1mp alatt renderelte. Sőtt full high res-en is max 3mp-ig tartott a render (köbö 200e poly)
Mikor multiresnél lejebb nyomod százalékot, látszik változás a modellen?
ill. optimize-nél is ugyanezt csinálja?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2266 üzenetére
érdekes, küld el max file-t, rápillantok, hátha rájövök mi a gubanc.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2269 üzenetére
jah, bocs, picit magam alá vágtam hosszú hétvégén.
naszóval.
A conform öli meg a jelenetet. Próbáld csak ki, hogy átkonvertálod mesh-é. Egyből lerendereli pár másodperc alatt.
Multires-el amúgy nem tudsz drasztikus polygon csökkenést elérni így, ugyanis az utad a legtöbb poly, amit a multires vagy szétcincál teljesen, vagy ha benyomod, hogy békén hagyja, és csak a többi polyhoz nyúljon, akkor meg alig fog csökkeni poly szám.
Amúgy mivel nincs semmi extra geometria útban, nem is értem miért így modellezted...gyak nem is kéne lemodellezni, elég lenne egy sima unwrappal textúrában megoldani.
Arról nem is beszélve, hogy így egyfolytában textúra hibák fognak generálodni, mert az utad túl közel van az alatta lévő talajhoz, így néhol nem az út textúra fog látszódni, hanem alatta a talajé.
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2271 üzenetére
#2188-as hsz-ban linkeltem egy vid tutot unwrap-ról
Amúgy szerintem először modellezd le az utat a térkép alapján, aztán az igényességtől függően vagy pár modifier egymásradobálásával (pl noise) alakítsd ki egy planeből a környező terepet, vagy kézileg vertex tilitolival modellezd.
Ha egyszerűbb utat választod, azaz plane pár modifierrel, akkor úgy csináld, hogy az út mentén úgy nagyjából vágj egy lyukat plane be, aztán modifierek után kézileg kötögesd hozzá úthoz planet.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2855 üzenetére
ha a karok külön ojjektek, és sima link-el vannak ''csontozva'', tehát se skin, se physique akkor csak simán nyomj rájuk egy reset xformot utilities-ből.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2857 üzenetére
hmm...gondolom azért alakította így át neked, mert a másik kar tükrözésével csináltad, ill. nagyítottál rajta, ha visszatükrözöd/méretezed, akkor jó? ...amúgy elvileg xform-nak nem kellett volna így elbasznia, mivel annak pont az a lényege hogy kitörli az összes előző méretezési/tükrözési sötöbö adatot a ojjekt history-jából és a mostani formáját teszi meg alapálapottá.
Az a megnyúlósdi hibajelenség és társai meg pont ebből szoktak eredni, plö hogy az összeattachol-t objecteknek különböző helyeken van mondjuk a pivotja (attacholáskor megőrzik) így plö forgatáskor a mesh element-jei más-más tengelyeken forognak.
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2860 üzenetére
''Egyébként egy tárgynak a méretét hogy tudom nézni? a valós méretét? mert ha scale-lel átméretezem akkor az eredeti méretét örzi meg.''
Ezt nem igazán értem...ha jobb klikkel rámnyomsz a scale ikonjára, akkor százalékos értékben kiírja, hogy az eredeti méretéhez viszonyítva mennyire lett átméretezve..erre gondoltál?
próbáltad reset xform után is a forgatást? akkor is nyúlott a karod?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
TrollBalint
addikt
válasz TrollBalint #2862 üzenetére
most kiprobáltam, a reset után jó a forgatás, csak az a baj, hogy tükrözte a kezet (sőt még át is méretezte, meg el is forgatta, de igazából ez a kisebbik baj), és ha én megint tükrözöm, akkor rosszabb lett, mint a legelején
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2863 üzenetére
és ha visszatükrözöd/méretezed/forgatod és utána reset xform (mostmár elvileg nem kéne elbasznia, előző valószínűleg importálás(3ds/obj volt eredetileg az ojjekt, vagy sima max?) miatt volt)
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2865 üzenetére
érdekes...tuti az kavar be neki, hogy 3ds az eredeti ojjekt...tudodmit, küld el mail-emre a jelenetet, aztán ránézek. Még talán az a legegyszerűbb, mint itt tippelgetni.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #2868 üzenetére
Ment vissza mail.
Nemtom alapban van-e szőnyeg textúra maxhoz, de így elsőre ezeket dobta a google
[link]
Animáláshoz szerintem felesleges csontokat használnod, mivel nem kell deformálódni a felületnek, ill IK sem kell sehune, lévén csak 1x-es tagolódása van a végtagoknak, egyszerű összelinkelgetéssel megoldható a dolog.
Amiről te beszélsz, az a biped akar lenni, ami egy előre definiált, beállított csontrendszer. Nem muszály azt használni, lehet manuálisan is létrehozni csontról-csontra egy új csontvázat, csak ugye akkor sima lineáris kapcsolat lesz csak a csontok közt, utána szépen be kell még lőni a végtagokra IK-t (inverz kinematika), legalábbis ha szükséged van rá.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz TrollBalint #3046 üzenetére
nem hinném, hogy lenne limit, legalábbis én már lekaptam a fél oldalt
Menth: nyugi, lassan itt a vizsgamentes nyárAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- 3DB 50e Ft 6/128GB IPS PEAQ 10.9 COLOS TABLET ÚJ ÁLLAPOTBAN SZOFTVER NÉLKÜL
- Samsung Galaxy Watch 6 - 40MM - Arany
- Sony FE 85mm f1.8 objektív
- LG 75NANO869PA TV 189 cm 120 Hz, Smart TV.2 ÉV GYÁRI GARANCIA!!
- Retro alaplap gyűjteményem felszámolása (11 alaplap: 6 működik, ezekről BIOS képekkel) - egyben 7k