Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #72042496

    törölt tag

    válasz YODA mester #1828 üzenetére

    Érdekes amit írtál az X2-ről. Én úgy tudtam, hogy a renderelés alapból képes több szálon futni, így ~fele idő alatt végez, mint egy mag esetén. Ha elkezdesz egy újabb alkalmazást futtatni, akkor az ráterhelődik valamelyik magra, míg a másikon az előbbi task fut tovább. Viszont a több alkalmazás miatt (3ds max + Q4 / 2x3ds max) több memórára lesz szükség...
    Ezért én azt gondolnám, hogy érdemesebb egy max-ot egy renderrel otthagyni, mintsem indítani még egyet, hogy renderelje az animáció másik felét. Aztán úgyis szólsz, ha nem így van. :D
    Oszt' az Opteron hová lett? :B

    Addig is, míg Nyúltáp meg nem érkezik:
    Két lehetőséged is van. Az ''Envelope''-ok utólagos állítgatásával, illetve direkt módon is hozzá lehet rendelni a csont(ok)hoz a vertex-eket, beállítva, hogy melyik csont milyen mértékben ''vonzza'' adott vertex-et.
    Ismét itthon vagyok, nincs max-om, így hétfőre tudnám megnézni, pontosan merre is érhetőek el ezek a funkciók.
    Ha jól rémlik, akkor a Physique alatt találod az Envelope-ot, s a vertex hozzárendelést is valahol errefelé tudod megtenni.

    pIIrash: Ilyenel még nem találkoztam, sajnos nem tudok rá mit mondani. Elég durva megoldás, de hátha...Xp reinstall?

    Menthirist: De azért címe, megjelenés, stílus, valami...vagy ilyet sem lehet/szabad tudni róla? :B
    BTW: Meglett a jogsi? :)

Új hozzászólás Aktív témák