- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
Először is szeretnénk mindenkit üdvözölni a topikunkban. Igyekszünk rövidre fogni a következőket és remélem sok kérdésre tudunk válaszolni ezzel a kis összefoglalóval. Jó fórumozást mindenkinek és hosszú aksiidőt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wierra
senior tag
válasz
mcmester1987 #12626 üzenetére
Ha nincs rajta külsérelmi nyom, beázás nyoma akkor nem nagyon tudnak mit tenni. Szóval nem bizonyítottak semmit. Nyugodtan ugrálj a fejükön, szívd a vérüket. Arra játszanak, hogy előbb-utóbb vagy feladod vagy ki tudnak belőled egy kis pénzt szedni.
Feltéve, hogy tényleg nem rajtad múlt a meghibásodás. -
gabor9991
addikt
válasz
mcmester1987 #12611 üzenetére
Ok, értem, ettől függetlenül leírhatod nekik, hogy az eljárásukkal megsértik a fogyasztó jogaidat.
Kérd meg őket, írásban adják át, ahogy írtam is egy független szerviz szakvéleményét a hibával kapcsolatban, és azt, hogy pontosan mire hivatkoznak, amikor elutasítják a javítást.
Ezzel együtt írd meg nekik, a megjavítatlan telefont bevizsgáltatod egy független szervizzel te is, pl. a miuiszervizzel
Amennyiben a két különböző vélemény a jelzett hibával kapcsoaltban ellentmond egymásnak, békéltető testülettel -> bírósággal fogod a jogaidat érvényesíteni, és a költségeidet megtéríttetni. -
wierra
senior tag
válasz
mcmester1987 #12611 üzenetére
"Csak a Vásárló teljes költségtérítése mellett vállalható a javítás:
– Ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket.(Ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be.)"
Bizonyította ezt valamivel a Szerviz?
-
gabor9991
addikt
válasz
mcmester1987 #12600 üzenetére
Ne hagyd magad lerázni ilyen könnyen
Azt mondták, hogy a készülékem külsö behatás érte, ezért nem garanciális. Sajnos nem tudom bizonyítani, hogy rendeltetésszerűen használtam a készülékem, pedig nem csináltam vele semmit.
Neked nem is kell semmit bizonyítanod, a bizonyítás nem a te dolgod.
A forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hibát te okoztad.Meg kell mondják, pontosan mit csináltál vele, miért nem vállalják a javítást.
És erre a saját szervizüktől kapott papír sajnos nem jó...egy független szerviz által kiállított papír kell.
A független szervizben történő bevizsgálás költsége sem téged terhel, hanem a forgalmazót.
Szerintem nyugodtan írj nekik egy emailt, hogy azért ez nem ilyen egyszerű, hogy szerintük elb@sztad és ennyi.Szerk: neked egyébként a szervizzel semmi dolgod, te és mi mindannyian azzal a bolttal állunk szerződéses viszonyban, akitől a telefont vettük, az, hogy a bolt helyett közvetlenül a szervizhez is fordulhatunk, csak egy lehetőség, a gyorsabb javításra.
-
mcmester1987
újonc
válasz
mcmester1987 #9482 üzenetére
Néhány hete írtam a problémás Note 4-emről. Megjárta a szervízt közben, sajnos nem kaptam jó híreket. A szervízben nem találtak a készülékben belső probléma miatti puposodást, sem az akkumulátor sem más belső alkatrész nem volt felpuposodva.
(Részletek az előző hozzászólásomból: "Tegnap viszont használtam egy navigációs appot a Note 4-en kb 2 órát. Mikor levettem a konzolrol a telefon hátulja el volt deformalodva a hangerő gombok mögött, felpuffadt és meleg volt a készülék nagyon. A kijelző is kékes árnyalatú lett ezen a részen." )
Azt mondták, hogy a készülékem külsö behatás érte, ezért nem garanciális. Sajnos nem tudom bizonyítani, hogy rendeltetésszerűen használtam a készülékem, pedig nem csináltam vele semmit. Most ott tartok, hogy küldik vissza a szervízből javítás nélkül. Hasonló ügye volt már valakinek? Tudok még valamit tenni? Esetleg fogyasztóvédelem? -
Melorin
addikt
válasz
mcmester1987 #9482 üzenetére
Nekem már attól kellemetlenül meleg lesz ha csak simán nyomkodom a buszon. Le kell tennem néhány percre, elég idegesítő
-
Fulár
senior tag
válasz
mcmester1987 #9482 üzenetére
Szinte biztos,hogy garanciâlis!Ne is késlekedj az intézkedéssel!
Laca1:Érdekes.Az én üzmidöm az akkori 8-9 órás Sot helyett mâr néha eléri a 10 órât is vegyes intenzív hasznâlattal.Kerobi:Annyi a gond egy nagy lófa**t!Ezt már milliószor kitárgyaltuk itt a fórumon!Azok írnak akiknek gondjuk van.De itt van több szâz maximâlisan elégedett tulajdonos aki nem jár ide chatelni ha egyszer minden a legnagyobb rendben van a készülékével!
-
Turbobacsi
senior tag
válasz
mcmester1987 #9482 üzenetére
a nap sütötte?
-
kerobi
senior tag
válasz
mcmester1987 #9482 üzenetére
Még szép!
Tényleg pörgős ez a topik, de azért, mert annyi a gond ezzel a telóval. Még jó, hogy nem szaladtam bele a vásárlásba.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a fő topikja a kiváló akkumulátor idővel rendelkező Redmi Note 4 készüléknek. Minden felhasználót várunk szeretettel aktív topikunkban! Kérdés előtt kérünk mindenkit, hogy olvassa el az összefoglalót!
-SOS segítségnyújtás
-OFF témák, baráti beszélgetés
-PH-n maradjon mindenki, ez a fő hely a telefonnak!!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- HPE ProLiant DL380 Gen9 12LFF 2U rack szerver, 2x E5-2680v3, 64GB RAM,10G, ÁFA-s számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest