Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dewri

    aktív tag

    válasz vhw #116543 üzenetére

    És akkor még a realitástól teljesen elrugaszkodott, pontosságnak csúfolt valamiről ne is beszéljünk. Mert bármilyen rakás szeméttel együtt lehet élni, ha a tank oda lő, ahova céloz az ember. De ez az egyszerű, lövöldözős játékban alap dolog se megy nekik!!! És látványosan kanyarodik el a lövedék, vagy éppen csapódik a földbe, esetleg tűnik el a semmibe. Mindezt 400-500 méteres pályákon, általános esetben 150-300 métereken belül is, álló tankkal, álló ellenfélre lövés közben!!! A készítőknek, bár folyton azt hangoztatják, hogy mennyire igyekeznek modellezni az igazi tankokat, nyilvánvalóan fogalmuk sincs az igazi tankokról, mert ha lenne, nem lenne ekkora pofátlan random a pontosság!!!

    Hogy mondandómat alátámasszam, itt egy wikipédia idézet pl a Tigrisről:

    "A célzóberendezés magasan felülmúlta bármely más hadviselő fél harckocsijának irányzási lehetőségét, mozgó cél leküzdésére is alkalmassá tette a löveget és szinte hihetetlen pontosságot garantált. Gyakorlott tüzérrel, ellenőrzött körülmények között végeztek vizsgálatokat az angolok egy zsákmányolt Tigrisen, és azt jegyezték fel, hogy 1200 méteres távolságban öt egymást követő lövés egy 16×18 cm-es területen csapódott be. A tüzérek kiképzési követelménye szerint 1200 méterről első lövésre kellett eltalálni a célt, 2000 méteren belövés engedélyezett, amikor a célt negyedik lövésre kellett leküzdeni. Követelményként jelentkezett, hogy az 1200 méteren 20 km/h sebességgel mozgó célpontot legfeljebb a harmadik lövéssel, 30 másodpercen belül kell leküzdeni. Ezt a remek találati arányt a löveg az alacsony röppálya következtében érte el: viszonylag nagy tűréshatáron belül lehetett a távolságot becsülni, mert a lövedék nagy távolságon is kevés magasságot vesztett."

    1200 méteren 5x egymás után 20x20 CENTIS négyzetre "szórt" a lövege!!!!!!!!!!!!!!!!! Nem arról van szó, hogy 200 méterről egy házat nem lehet eltalálni vele, hanem 20x20 CENTI, több mint 1 KILOMÉTERRŐL!!!!!!!!!!

    Csinálhatnak ezek a retardáltak bármit, prémiumot, gold lőszert, hd skineket, stb, stb, amíg ilyen trágya a pontossága egy tanknak és ugyanúgy megvannak a már említett elhajló/földbe csapódó/eltűnő lövedékek párszáz méterekről, addig nincs értelme játszani.

    Az Armored Warfare sajnos ugyanilyen, a PvP része lényegében egy wot DLC modern tank skinekkel, ugyanúgy 15-0 bukták, 300 méterre a nyílt mezőn levő tankokat nem látni, full random átütés és sebzés, artyk, stb. A pontosság azért még ott is jobb egy fokkal, de már dolgoznak rajta, hogy minél wotosabb legyen az is...

    A War Thunder meg egy egész más szint, aki a woton edződött, annak nem biztos hogy bejön, elsősorban azért, mert nincs hp a tankon, tehát többnyire egy lövés az ember, nem nagyon lehet hibázni, ami elsőre nagyon zavaró. Az árkád játékmód semmit nem ér, szinte még a wotnál is rosszabb, átütésjelző célkereszt, messziről virító játékosnevek, nevetséges tankmozgás. Viszont ez nem 5 év "fejlesztéseinek" az eredménye, hanem direkt ilyen, ettől lesz árkád... A realistic és a simulator üzemmód viszont sokkal nagyobb élmény, nincsenek kiírva a játékosnevek, nincs célkereszt (csak irányzék), nincs műholdas zoom,a javítás nem 10 sec (hanem akár percek is lehetnek, sérüléstől függ...), nincs arty (ami kicsap 1 lövésből a térkép másik feléből...), hanem területre lehet kérni tüzérségi támogatást, sokféle lőszer van, amit bizony használni is kell (nem "mindentlövő" gold, hanem valódi típusok...), nem látni át a növényzeten, nincs világító sziluett az ellenséges tankokon, a tankok mozgása is olyan, amilyennek lennie kell. Ilyen körülmények között már 1 kill is hatalmas sikerélmény, nemhogy 3-4! És persze a játék grafikája és hangjai olyan szinten jobbak, mint a wot/armoredben, hogy nem is lehet összehasonlítani, mindezt sokkal gyorsabb betöltési időkkel és azonos gépen sokkal részletesebb beállítások mellett...

    Belátható, hogy sokkal nehezebb így játszani, mert itt számít valamit a skill: a pályaismeret, a reflexek, folyamatos figyelem kell észrevenni az ellenséget és nem kis rutin el is találni, főleg messzebbről, ráadásul ismerni kell a tankokat, hogy körvonalból felismerd (szimulátorban saját csapaton sincs név kiírva...), nehogy saját tankra tüzelj. Emiatt nem tudták megfogni a sok "igényes" wotos goldammo-s, xvm-függő, "mindenki menjen és spotoljon nekem" hp-huszárt (bár sokan átjöttek, ez azért látszik a kezdőpont utáni első szikla mellett kempelő, az első horizonton felbukkanó ellenfélre lődöző arcokon...) annyira, hogy rákényszerítsék a wargaminget egy rendes játék összerakására...

Új hozzászólás Aktív témák