Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Töltő már van a Galaxy S26 Ultrához
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mozgás közben is megtalálhatod az Apple új nyomkövetőjét
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
-
Mobilarena
WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS) topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carasc0
őstag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni...Egy statikus honlapot szeretnék készíteni Wordpress segítségével... Nem tudom hogy ezzel érdemes-e egyáltalán nekilátni vagy épp Joomla-val, ezt sztem ti jobban tudjátok... Az alábbi képen látható a Home oldal...Ilyesmit szeretnék...
Nagyon kezdő vagyok a témában... Odáig eljutottam, hogy egy videó révén feltelepítettem a Wordpress-t meg xampp-ot... Csináltam egy adatbázist meg login cuccot és most a localhost-al működésre bírtam a Wordpress-t...És itt el is akadtam... Eleve nem találok olyan sablont ami ehhez hasonlít... Vagyis találtam, de amikor testre akarom szabni az olyan bonyolult hogy pl. a style.css fájlba tudtam csak header hátteret cserélni, az se sikerült pontosan...
Nos nagyon csalódott vagyok, mert azt reklámozták hogy jaj de könnyű Wordpress-el klassz weboldalakat csinálni...Hát eddig nem úgy tűnik...
Mit tudtok javasolni?
Mégiscsak Joomla-val próbálkozzak inkább? Nagyon nem vagyok képben!Előre is hálás köszönetem!
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Neo 2 Digital Transceiver/ Új, Garanciás Eladó
- orange Apple 17 pro max 256 Gb + tokok
- Dell Latitude 7390 13,3" FHD IPS, i5-i7, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- Lenovo ThinkCentre neo 50t Gen 3 : Intel Core i7 12700 / 16 GB DDR4 / 512 GB NVMe (Bontatlan)
- Dell Latitude 5400 14" FHD IPS, i7 8665U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AY Universal USB-C Dock