- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
-
dchard
veterán
válasz
Degeczi #6555 üzenetére
Ha megfigyeled, a Telekom indult legrégebben VoLTE-val, a Digi volt a második, de időben közel voltak egymáshoz. Nem csoda, hogy pont ennek a két szolgáltatónak a legjobb a készülék támogatása: ezek vannak a piacon a legrégebben. Persze a Digi VoLTE helyzetén a vodás nemzeti roaming azért most elég sokat ront, de az megint egy új dolog. A telefonban lévő chipset vendorok között is van eltérés: a MediaTek például sok esetben profil híjján úgynevezett generikus profillal is hajlandó elindítani a szolgáltatást, amiből az emberek azt a téves következtetést vonják le, hogy kint van a VoLTE logó, akkor minden frankó, aztán meg nem megy az SMS, hívásátirányítás, hívásttartás stb. A
VoLTE/VoWIFIIMS profilokra nem véletlenül van szükség. -
dchard
veterán
válasz
Degeczi #6534 üzenetére
Nem kerülte el a figyelmemet. Minden szolgáltatónak külön VoLTE/Vowifi profilja van. Az hogy neked ment korábban mondjuk telekommal attól még nem fog menni vodával vagy yettellel. Ezeket a profilokat viszont csak a gyártó tudja eljuttatni a készülékre SW frissítés formájában. Erről szólt az előző hozzászólásom. Mindhárom hazai szolgáltató profilja ismert az összes gyártó számára, innentől rajtuk múlik hogy milyen gyorsan lépnek. Tehát nem, nem a szolgáltató sara.
-
dchard
veterán
válasz
Degeczi #6532 üzenetére
Az hogy a készülékben ott a kapcsoló, attól még nem "tudja" a készülék. Itt a közkeletű tévedés. Sajnos az, hogy a gyártók milyen gyorsasággal adják ki a szükséges frissítéseket, a szolgáltatóknak erre kizárólag az általuk is forgalmazott készülékek esetében van ráhatásuk, és még itt sem könnyű a helyzet, ha a készüléket mondjuk a Vowifi bevezetés előtt vették fel a portfólióba. Ez nem a szolgáltató sara, hanem a gyártóé. Gondolhatod, hogy a szolgáltató érdeke az, hogy ezek a szolgáltatások minnél több előfizető számára elérhetőek legyenek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest