Hirdetés
- Snapdragon 695 és 120 Hz-es kijelző a Motorola G34-ben
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Yettel topik
- Magisk
- Garmin topik
-
Mobilarena
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
nimmrody
tag
Az elozo kerdesemet sikerult vegul tegnap megoldani..
Esetleg tudtok e olyan voip szolgaltatot ami ar ertek jelenleg es tamogatja az Opus vagy G722 kodeket?
-
8
senior tag
hungarofon kérdésem van:
920Ft-nyi egynelegem van, régen nem használtam a szolgáltatást.voipinfocenter.com-on be tudok lépni
mobilevoip appban (iphone) be tudok lépni, de hívást nem tudok indítani, rögtön "Call ended 587" üzenet jön
vissza tudom még valahogy aktiválni az egyenlegem, használni, vagy kuka az egész hungarofon felhasználóm?
-
nimmrody
tag
Sziasztok!
Otthonra szeretnek egy olyan voip keszuleket ami hivast is tudna fogadni opcionalisan rogziteni. Nem vagyok jartas ebben a vilagban 50-60 ezerig van e olyan megbizhato keszulek ami pl az egyik dellmontos fiokommal jol mukodne? Illetve mi kell kellhet meg ennek a beuzemelesehez?
-
kisuttoro
kezdő
válasz
Genius007 #31922 üzenetére
Mi ebböl használunk 8 simes verziobol több darabot.
https://www.xn--alkzpont-p4a.hu/gsm-adapterek/voip-gsm-gateway/dwg2000-8g-voip-gsm-gateway.html -
Genius007
őstag
válasz
gorbep #31919 üzenetére
Igen ez már nekem is eszembe jutott, leheg megpróbálkozom ezzel, hátha ki lehet bekkelni vele addig.
Gonosz ON: Igen igen ezt most megkaptam, jogos is, csak más meg pont azt mondta hogy neki tökéletesen megy, szóval 1:1
kisuttoro: Ez van magyarforgalmazónál is? Mert nem nagyon találok. -
gorbep
senior tag
válasz
Genius007 #31917 üzenetére
Én beállítanék kora hajnalra egy ütemezett "Reset"-et, ha kis szerencséd van nem fagy ki a következőig... átmeneti megoldásnak.
Ha gyorsan Bootol, akkor akár naponta többet is, kicsi a valószínűsége, hogy pont Boot közben esik be hívás... gondolom az a baj, hogy lefagy, és sokára veszed észre, és addig az ügyfelek csak csörögnek a vakvilágba...
Gonosz ON: kértél tanácsot, mondták, hogy ne...
-
Genius007
őstag
Sziasztok!
Sajnos ismét hozzátok kell fordulnom.
Megvettem ezt az OpenVox SWG-M202L -- LTE képes készüléket de a tököm ki van már vele. Alapesetben müködik amire szeretném, nyilván az sms-eket még nem sikerült összehoznom a Softphone applikációval, de ugy vagyok vele, hogy maximum belépek az adminjába, és nézem ott - küldök onnan sms-eket ha úgy van.
Viszont az a nagy problémám vele, hogy állandóan fagy ... random időközönként.
Valamikor jó egy napig, valamikor fél napig, valamikor 2 napig is elmegy.
Volt itt egy kolléga talán kisuttoro aki emlitette hogy náluk is ez volt állandóan.
Szerencsére a lakásban otthon van egy ismerösünk és egy wifi-s konnektor elé csapott igy tudom távolról is ujrainditani ha megállna, de a hajam tépem már lassan, főleg úgy hogy valószinü nem egy - nem kettő ügyfelet buktam azért mert lefagyott és nem tudtak hivni.
A kérdésem az volna, ha a beszállitó nem talál megoldást a problémára, és visszaviszem, akkor milyen telefonközpontot érdemes venni ami hasonló árban van? 150-180k körül.
Vagy ha ennyiért nincs normális, akkor milyet érdemes venni?
Március 5ig sajnos ezzel fogok szivni valószinüleg, de ha haza megyek lecserélném egyből. -
gubisadam
aktív tag
Szia, CUCM és MsTeams hybrid collab rendszerünk van globálisan legtöbb esetben központi SIP trunkökkel. "webes voip cégek" esetében twillio és társait értem ahol bár van sms küldésre lehetőség de kiváltó esemény nem lehet egy sima átirányítás egy ott hostolt számra hanem vagy API call vagy bármi más trigger kell. CUCMből biztos nem tudunk kiküldeni ilyet, Teams oldalról még nem néztem. Legkönyebb egy helyi sms gateway lett volna amit hálózatra kötök és sip eszközként a központből hívást indítok felé, viszont egyelőre amit találtam és tud ilyet az már nem megvásárolható.
Most webex/genesys omni-channel rendszerünket nézzük hogy ott lehet-e olyan folyamatot rögzíteni ami képest sms küldésre.
Szolgáltatók a legtöbb esetben havi több ezer sms-sel számolnak mert nekünk túlzó rendszereket biztosítanak legtöbbször kereskedelmi partnereknek akik tömegesen küldenek ki sms-eket a vevők felé. Nekünk nem hiszem hogy havi szinten több lenne ez pár tucatnál.
-
mrots
junior tag
válasz
gubisadam #31914 üzenetére
Emiatt:
"a régi PBX le lesz váltva Cisco/Teams hibrid megoldásra"nem ertem ezt:
"Webes voip cégek nem nagyon kínálnak ilyet h bejövő hívás váltsa ki ezt"Az elso mondat alapjan azt hittem valami on-site CUCM vagy hasonlora valtotok, nem tudom hogy hivjak most epp a call managert. A masodik mondat viszont valami hostingolt, off-prem PBX-re utal. De lehet en ertelmezem rosszul. Mindenesetre
1) el lehet menni barmelyik magyar telkohoz a harom kozul es kerni ajanlatot tomeges sms kuldesre, fognak biztositani IP interfeszt es dokumentaciot az implementalashoz
2) kerhettek ajanlatot barmilyen sms kuldo cegtol, aki nem maga a telko, ok is fognak adni API interfeszt, amit lehet automatizaltan hasznalni
3) semmi nem akadalyozza meg, hogy egy telefont, vagy tobbet, vagy USB modemet, vagy tobbet hozzakossetek egy linuxhoz (vagy windowshoz) es azon kuldjetek ki magatok SMS-t egy barmilyen sim kartyaval.
A cisco / teams combo egy eleg zart rendszer, szoval kotve vagytok azokhoz az interfeszekhez amiket ezek adnak, nem nagyon fogtok sajat magatoknak leprogramozni hozza semmit szerintem, ahhoz valamilyen asterisk implementacio kene, ott megnyilnak a kapuk. Legalabbis en igy tippelem, de ha rosszul tudom, majd ki leszek javitva.
-
gubisadam
aktív tag
Sziasztok
egyik üzemünkben a régi PBX le lesz váltva Cisco/Teams hibrid megoldásra. Van viszont egy jelenleg sűrűn használt funkciójuk amit pótolnunk kellene.
Ha vészhelyzet van akkor felhívják a belső segélyhívó melléket ami sms-t küld minden műszakban lévő elsősegély nyújtó stb embernek hogy helyzet van és csatlakozzanak be egy fix konferenciába"Ezt az sms kiküldést kellene megoldani, gondoltam valami sms gatewayre ami ha hívást kap a központból akkor kiküld sablon üzenetet meglévő címlistára.
Webes voip cégek nem nagyon kínálnak ilyet h bejövő hívás váltsa ki ezt, ne pedig vmi webes toolban kelljen valakinek kattintani.ha van bármi ötletetek akkor jöhet, köszi!
-
Genius007
őstag
válasz
Siriusb #31911 üzenetére
Igen igen csak jó kérdés miért.
Redditen olvastam hogy van másik ez az Acrobits Softphone, ez már olyan szinten jó hogy jelez mindig, viszont ha én hivok mindenki hall mindenkit, de ha engem hivnak es felveszem akkor senki nem hall senkit.Codeceket már néztem, ugyan olyan sorrendbe tettem őket mint Zoiperbe meg a másikba ami jó volt, de akkor se müködik a hang része ha engem hívnak.
Pedig milyen a másik kettőnél ilyen probléma nincsen, sanszos hogy nem az OpenVox GSM Gateway vagy a telefonom a szar
-
Genius007
őstag
Sziasztok!
Segítsetek kérlek
Megvettük az Openvoxos Gsm Gatewayt, beállítottuk minden szuper vele. Az sms-t megakartuk úgy csinálni hogy emailt kapjunk róla, es ha az emailre válaszolunk akkor az ügyfél sms-t kapjon. Azt sikerült megcsinálni hogy kapunk az sms-ről emailt, azt össze is reszeltük a gmaillel, telefonon jön róla értesítés, de a válasz részét már így nem sikerült egyenlőre összehozni, de ez a kisebbik gond.A nagyobbik az hogy akár a SoftPhone akár a Zoiper alkalmazást használjuk, simán tudnak hívni, én is az ügyfeleket, de mindezt csak akkor ha az iPhoneom fel van oldva. Amint billentyűzárra rakom, és eltelik 1-2 perc az a tünet jön elő, hogy hív az ügyfél, nála egyet kicsörren, és utána foglaltat jelez.
Nálam pedig semmi jele annak hogy hívott volna valaki.
az applikációba ha elindítom akkor jobb felül a kis térerő antenna piros, de 1sec múlva hogy bereggel zöldre vált.Megnéztük a Softphone app logot is, és az alábbi van benne:
“Timeout...
sikeresen beregisztrál, a resp200 az ezt jelenti.
(Ha bármi más lenne mint 200 az baj lenne)
Aztán a keepalive él, mert még tart az érvényességinideje. De amikor küldene hívást arra a kliens nem válaszol aznopenvoxnak. Ezt követően van a route clearing, mert hogy nem elérhető.
Azért csörög ki, mert a route az openvox felől él. De amikor érzékeli az openvox hogy mégse törli és foglaltra átvált.
Megoldás:
Valamit még állítani iphone oldalnon. Vagy nyitva tartani a telefont vagy egy másik telefont Powerbankkal ami elég kényelmetlen, tudom...”
Van esetleg valami ötletetek? -
Genius007
őstag
válasz
whbear #31905 üzenetére
#31905 whbear
Nem tűnik rossznak, de kizárt dolognak tartom hogy ezt jövőhét péntekig beszerezzem, vagy megjöjjön külföldről
#31906 kisuttoro
Uhhh, reméljük nálam nem fog, ha igen vissza viszem és kitalálunk valamit.
Napi maximum 50-60 hivás szokott lenni, de január február uborkaszezon szóval szerintem jó ha napi 10-15 lesz jó esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- Elemlámpa, zseblámpa
- Interactive Brokers társalgó
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -50% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest