Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Duck663 #8 üzenetére

    Már be van építve az FSR3-ba az ALLOW_TEARING flaggelés. Lehet használni.

    Az FRTC nem jó ilyen képgeneráláshoz. Nagyon összezavarja az algoritmust, mert nehéz meghatároznia azt, hogy az adott szituáció CPU- vagy GPU-limites.

    Sajnos az FRTC nem több, mint egy szimpla frame limiter. Nagyon egyszerű a működése, és éppen ezért egy rakás problémára koncepcióból nem is reflektál. Nem célja, hogy reflektáljon rá, mert sosem tervezték arra, hogy egy komplex jól használható megoldás legyen.

    A Chill önmagában tartalmazza az Antilagot. Tehát utóbbit nem is kell bekapcsolni, ha a Chill aktív, mert maga a Chillben van benne.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Duck663 #3 üzenetére

    Kicsi az esély, hogy visszafelé érkezne az FSR3 a játékokba. Ezek a technikák az új játékokhoz lesznek kötve. De ez mindig így volt.

    Az FSR3 kétféleképpen szinkronizál. Vertikális szinkron mellett, illetve anélkül. V-Sync esetében az egész egyértelmű, mert a kijelző szinkronizációjához van időzítve, míg ezt kikapcsolva több lehetőség van. A legújabb az ALLOW_TEARING flaggelés, ami már elérhető, bár a most kiadott két játék még nem használja. Az ALLOW_TEARING flaggelés kompatibilis a VRR-rel is.

    Az FRTC nagyon rosszul működne vele, mert az koncepcióból nem foglalkozik olyan dolgokkal, mint a képkockák egyenletes megjelenítése. Ezt ezért sem fejleszti már az AMD, mert sokkal jobb módszerek vannak a meghajtóban az FRTC helyettesítésére.

Új hozzászólás Aktív témák