Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 12T - egytucat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
válasz
LouiS22 #87924 üzenetére
Ezzel nekem csak annyi bajom van, hogy amikor felhívod őket, akkor vagy bejutsz vagy nem, nekem eddig annyiban szerencsém volt, hogy 15-25 perc után kapcsoltak vkit. Amikor feltettem egy kérdést, amire tudnia kellett volna a választ, akkor másik 3 emberhez kapcsoltak még, hallgattam a zenét vagy a csendet, és simán elment másfél óra azzal, hogy nem igazán jutottunk sehová. Szóval vagy hívhatom őket még egyszer és máshoz kerülök vagy órákat tölthetek a telefonnal a fülemen.
Amit viszont nem értek: emlékszem sok-sok éve upc üfsz ismerős 150-200 oldalas doksikkal jött haza, amit meg kellett tanulniuk amiben volt doboz leírás, kézikönyv, folyamatok, rendszerek, minden. És komoly tesztek voltak, fejből kellett vágni az anyag nagy részét, mert tudniuk kellett a kedves ügyfél kérdéseire válaszolni olyan alapszinten, ami a kézikönyben is benne van, csak a user vagy nem kapja meg vagy lusta elolvasni. És ha nem mentek át a vizsgán, akkor újra meg kellett próbálnia és addig nem dolgozhatott, amíg át nem ment.
Szóval nem igazán értem, mi lett ezzel a dologgal, amikor megkérdezek egy infót csatornáról vagy dobozról, akkor miért kapcsolnak másik 3 emberhez vagy várakoztatnak 15-20 percig. Amikor alapból tudnia kellene, illetve ha meg nem tudja, van kereső funkció a doksikban, legalább azt használná, nem bánom ha bullshitel 2 percig míg keres, de jelenlegi tapasztalat azt mutatja, hogy az ügyfélszolgálatosok, akikkel beszéltem azok szakmailag és emberileg is alkalmatlanok. 2020-ban. Gratulálok.
Szóval jah, írok levelet, várok, várok, őszülök...
Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- Mini LCD panellel szerelt CPU-hűtővel adott magáról életjelet a Gamdias
- Riasztó topik
- Az EU betartatja a szabályokat, mindegy, hogy kik vezetik az óriáscégeket
- Villanyszerelés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen TV-t vegyek?
- Call of Duty: Black Ops 6
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napelem
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 3510 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! 1350W Thermaltake Toughpower GF3 Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest