Hirdetés
- MWC 2025: Most akkor van vagy nincs kék Nothing Phone (3a)?
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Yettel topik
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- iPhone topik
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
beholder00
tag
BYD-t tesztek alapján mondom. Viszont egy model 3-t majd két éve veztek és határozottan nem megy át a másik sávba. Sőt egy jó példa, közel hozzánk van egy autópálya lehejtó ami elég éles kanyar, 70 a max, el is kezdi ennyivel és lemegy 55ig és beveszi. Nem hibátlan, főleg a táblafelismerésben de messze nincs olyan nagy baj vele mint egyesek sugallják és igen, ez nem teljes önvezetés.
-
miqlas
őstag
válasz
beholder00 #22 üzenetére
... kb. mint a Tesláé?
-
beholder00
tag
Azt azért tegyük hozzá, hogy a BYD vezetéstámogatói messze nem olyan megbizhatóak...szóval jó ha adják, csak sokat kell még azon reszelni.
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz
parandroid #8 üzenetére
A régi autókhoz se ért már szinte senki.
-
azbest
félisten
A gyártók csak a gyári megoldást támogatják, amikor komplett modulokat cserélnek.
Gari kapcsán ez még lehet sima ügy, mert nekik csak belső játék a számokkal. Nem garis esetben pedig gazdasági totálkár szintűre árazzák be a hibákat a gyári technológiával (cserélni mindent javítás címszóval). Vagy a biztosítót huzzák le, vagy a tulajt.
A márkaszervizben ehhez nem kell elektronikai vagy más ismeretet, hanem a gyártótól horribilis összegért vett diagnosztikát lehet használni és a gyártótól kapott útmutató. Még a munkaóraszámot is a gyártó becslése alapján számolják valsz. Betanított munkás.Mellette pedig vannak a nem "certifikált" javítók, akik nem gyári csereberét csinálnak, hanem az alkatrészeket próbálják javítani. Na ők a zavarosban halásznak és a gyártó igyekszik nehezíteni a munkájukat. Nem is mindig teljesen legális diagnosztikai tool klónokkal dolgoznak. Az alkatrészbe tett szoftvert sem feltétlen teljesen legálisan mókoljákát a cserealkatrészre, hogy elfogadja az autó számítógépe. Ők azok akiket a hagyományos szerelőknek lehet tekinteni. Okosban, olcsóbban, vagy jól vagy nem jól.
-
miqlas
őstag
válasz
Döglött Róka #17 üzenetére
... csak részben, amúgy sem szokás egy mérnököt irodai munkásnak, értsd; droid titulálni! Ezt meghagyom a Micikéknek!
-
miqlas
őstag
válasz
Döglött Róka #13 üzenetére
... de nem is az irodai munkás!
-
fornettisuti
veterán
válasz
Döglött Róka #13 üzenetére
De nem is a "magasabb hozzáadott értékű" irodai munkás, aki, azt sem tudja mi a féltengely.
-
clon
senior tag
válasz
parandroid #8 üzenetére
Gondolom a márkaszervizeknél még nem láttad kik a "szakemberek" mert gyakorlatilag 99%-ban nem hozzáértők sem szakmabeliek sem tapasztaltak - rádugni a "csokit" és kiütni a hibát nem szakismeret.
A szervizek jelentős része szakember hiánnyal küzd és ezt köszönhetjük a 90' évektől bevezetett mindenki tanuljon a felsőoktatásba így eljutottunk oda 35 évvel később, hogy mint az USA-ban a kávézóban 2 doktorival 3 nyelvvizsgával húzza az agyoniskolázott a kávégép karját DE egy autó lengéscsillapító cserére nincsen ember... -
azbest
félisten
válasz
Döglött Róka #6 üzenetére
A modern autók olyan zártak, mint egy iphone. És az alkaltrészek egy része is le van lockolva szoftveresen. Nem csak elektromosoknál.
-
wolfman
veterán
Az újra autószervizekben javítható autók kora mikor jön el?
-
azbest
félisten
"A legolcsóbb a Seagull."
Ami jelenleg megkapta tán a vezetéstámogatást, amit kínában 11-13 ezer usd körül árulnak tán. Bár késik, de tán 25,000 EUR (26,200 USD) lesz európában. Az adótartalom gondolom még ezen felül. Még most építik a gyárat szegeden hozzáGondolom azért is az árkülönbség, mint ahogy más olyan autónál is volt, ami kínában és európában is volt valamilyen formában. Más lehet a felszereltség, az akku és a biztonsági rendszerek, jogszabályi követelmények. És az európai dealer kis mennyiség eladásából akarja fenntartani magát, így lehet sokkal nagyobb árréssel dolgozik. Ja és a vám, ami miatt építik a szegedi gyárat, mert valsz kevesebb import adó van, ha itt rakják össze.
Szóval ne lepódjünk meg, ha a kínában 10 ezer dolcsis autó itteni változata európában 30 ezer euro körül lesz.
-
azbest
félisten
A kínában árult modeljeikben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
it A BYD a fejlett vezetéstámogató funkciókat már a 10 ezer dollárnál olcsóbb EV-kben is elérhetővé teszi.
- Hisense LCD és LED TV-k
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Spórolós topik
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- MWC 2025: Most akkor van vagy nincs kék Nothing Phone (3a)?
- Házi hangfal építés
- Videó stream letöltése
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest