- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Macrodroid
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
A gyártók csak a gyári megoldást támogatják, amikor komplett modulokat cserélnek.
Gari kapcsán ez még lehet sima ügy, mert nekik csak belső játék a számokkal. Nem garis esetben pedig gazdasági totálkár szintűre árazzák be a hibákat a gyári technológiával (cserélni mindent javítás címszóval). Vagy a biztosítót huzzák le, vagy a tulajt.
A márkaszervizben ehhez nem kell elektronikai vagy más ismeretet, hanem a gyártótól horribilis összegért vett diagnosztikát lehet használni és a gyártótól kapott útmutató. Még a munkaóraszámot is a gyártó becslése alapján számolják valsz. Betanított munkás.Mellette pedig vannak a nem "certifikált" javítók, akik nem gyári csereberét csinálnak, hanem az alkatrészeket próbálják javítani. Na ők a zavarosban halásznak és a gyártó igyekszik nehezíteni a munkájukat. Nem is mindig teljesen legális diagnosztikai tool klónokkal dolgoznak. Az alkatrészbe tett szoftvert sem feltétlen teljesen legálisan mókoljákát a cserealkatrészre, hogy elfogadja az autó számítógépe. Ők azok akiket a hagyományos szerelőknek lehet tekinteni. Okosban, olcsóbban, vagy jól vagy nem jól.
-
azbest
félisten
válasz
Döglött Róka #6 üzenetére
A modern autók olyan zártak, mint egy iphone. És az alkaltrészek egy része is le van lockolva szoftveresen. Nem csak elektromosoknál.
-
azbest
félisten
"A legolcsóbb a Seagull."
Ami jelenleg megkapta tán a vezetéstámogatást, amit kínában 11-13 ezer usd körül árulnak tán. Bár késik, de tán 25,000 EUR (26,200 USD) lesz európában. Az adótartalom gondolom még ezen felül. Még most építik a gyárat szegeden hozzáGondolom azért is az árkülönbség, mint ahogy más olyan autónál is volt, ami kínában és európában is volt valamilyen formában. Más lehet a felszereltség, az akku és a biztonsági rendszerek, jogszabályi követelmények. És az európai dealer kis mennyiség eladásából akarja fenntartani magát, így lehet sokkal nagyobb árréssel dolgozik. Ja és a vám, ami miatt építik a szegedi gyárat, mert valsz kevesebb import adó van, ha itt rakják össze.
Szóval ne lepódjünk meg, ha a kínában 10 ezer dolcsis autó itteni változata európában 30 ezer euro körül lesz.
-
azbest
félisten
A kínában árult modeljeikben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- VR topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- HDD probléma (nem adatmentés)
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Dual Sense Kontroller - Death Stranding 2: On the Beach Limited Edition
- újszerű iPhone 15 Pro 128GB black titanium fekete titán független 3 év garancia ajándék tok
- újszerű iPad Pro 11" (2018) Wi-Fi 64GB asztroszürke space gray Apple
- Apple Pencil 2 (második generáció)
- szinte új MacBook Air M3 256GB SSD midnight éjfekete Apple magyar garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 (ELKELT)
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pulse RX 9070 XT 16GB Videokártya! Bemutató darab!
- Microsoft Surface Laptop 3 - 15 col - Fekete
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest