- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bemutatkozott a Moto G Stylus (2026) és a Moto Pad (2026)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Így néz ki és ekkor startol a Honor 600 Pro
- Bemutatkozott a OnePlus Nord 6
- Hamarabb hajtogathatod az iPhone Foldot, mint vártad
- Apple Watch
- iPhone topik
- Netfone
- Telekom mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
bcd86h
csendes tag
Sziasztok!
Lelkes kezdő vagyok és Ubuntu 11.10 Serverrel próbálkozok. A következő hiba lépett fel:
Amikor az rtorrent-et be szeretném tenni, hogy a rendszerrel induljon együtt, a következőt írja ki:
De ami az érdekes, hogy a Desktop verzióval ez a hiba nem jött ki. Legalább is nem tűnt fel, mert ott automatikusan el is indult a rendszerrel.
Hogyan lehetne a hibát kiküszöbölni?
Szőröstalpú kolléga leírását követem, és miért van az, hogy a Desktop verzióban simán ment, meg az RTGUI-ban is engedte a torrent fájlt feltölteni a watch mappába, a Server verzióban meg csak a problémák jönnek sorba számomra. (természetesen a Desktopban is terminálban dolgoztam[lehet most nagy hülyeséget írtam])

rtorrent 0.8.7 van fent, mert ez jött le az apt-get install rtorrent paranccsal.

Aktív témák
- Futás, futópályák
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Házimozi belépő szinten
- Bemutatkozott a Moto G Stylus (2026) és a Moto Pad (2026)
- Gumi és felni topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!